Lakers - HV
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers - HV
Dags igen för smålandsderby. Detta lär bli en riktig holmgång med ett toktaggat HV efter förnedringen mot Örebro.
Förväntar mig en Jönköpingsk klagomur framför egna målvakten. Måtte Hallams grabbar tagga lika mycket.
Förväntar mig en Jönköpingsk klagomur framför egna målvakten. Måtte Hallams grabbar tagga lika mycket.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Re: Lakers - HV
Halva potten ska upp till 100 000!!! 
Och 5-2 till oss i matchen...

Och 5-2 till oss i matchen...
Snart nära dig...en ny hall
Hur är taggningen för ikväll? Derby och ett stukat HV står för motståndet, hade varit skönt att bara trycka ner dem den lilla bit de har kvar till botten.
Vore kul med ett tifo av något slag ikväll. Hoppas PCT gör något, om inte får man hoppas megasize-flaggorna rullars fram iaf.
Vore kul med ett tifo av något slag ikväll. Hoppas PCT gör något, om inte får man hoppas megasize-flaggorna rullars fram iaf.
Varför skulle pct göra något?
Får dom ens det?
Tror inte att dom är så sugna på det efter LL:s vedervidriga, patetiska, obefogade och mobbnings behandling av dom.
Jag hade inte varit sugen i alla fall om jag blivit behandlad med sådan smutskastning. (avd kasta sten i glashus).
Får dom ens det?
Tror inte att dom är så sugna på det efter LL:s vedervidriga, patetiska, obefogade och mobbnings behandling av dom.
Jag hade inte varit sugen i alla fall om jag blivit behandlad med sådan smutskastning. (avd kasta sten i glashus).
I always tell the truth, even when i lie
PCT har inte gjort något tifo tills ikväll. LL tog ju på sig det ansvaret så vi får väl se om dom lyckats måla ihop något.
Pct kommer iaf ösa ovanför ingång som aldrig förr
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Pct kommer iaf ösa ovanför ingång som aldrig förr
Bara LL inser att tifo i slutspelet är A och O för att få igång hallen och vinna matcher.
Ser med spänning fram emot vad LL kokar ihop till slutspelsmatcherna.
har man inte lagt prio på det så skjuter man sig själv i foten.
tifo till slutspelet är det viktigaste LL har framför sig sedan grundandet -00.
Ser med spänning fram emot vad LL kokar ihop till slutspelsmatcherna.
har man inte lagt prio på det så skjuter man sig själv i foten.
tifo till slutspelet är det viktigaste LL har framför sig sedan grundandet -00.
I always tell the truth, even when i lie
Du är väl medlem i LL teddy så bara sparka igång ......eller bättre om andra gör det så slipper jag.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Eller kunde LL tänkt till lite innan dom spottade på en tifoförening med 22 st medlemmar som brinner för att göra tifon.
Min tanke är att PCT ska köra på och visa sig större om man anser sig smutskastade. Har inte någon insyn i vad som sagts mellan er men ni fixade med tifo borta mot FBK vilket jag tycker är bra.
Borde inte vara något problem med olika grupperingar på ståplats, man kan inte tycka lika om allt. Är det uttalat att någon kommer stoppa tifon om de inte kommer från LL? Om inte är det väl bara att köra på?
Borde inte vara något problem med olika grupperingar på ståplats, man kan inte tycka lika om allt. Är det uttalat att någon kommer stoppa tifon om de inte kommer från LL? Om inte är det väl bara att köra på?
Grymt match med högt tempo, snygg mål och fantastiskt stämning. Dock verkar Eddie och Varakas ha det lite jobbigt stundtals.
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Eller så hade man inte sagt upp samarbetet..många LL medlemmar inkl mig själv var helt nöjda med Pct och tycker LL överreagerat å det grövsta efter händelsen i jkpg senast.alfax wrote:Du är väl medlem i LL teddy så bara sparka igång ......eller bättre om andra gör det så slipper jag.
Hoppas PCT kör vidare!
2015
Nu är jag inte på plats men var verkligen hv, citat Andreas J "bättre än Lakers i spelet 5 mot 5" när man får stryk med 6 mål????
HV var bättre i 2:a perioden, men vi var överlägsna i 1:a och 3:e.Härmapan wrote:Nu är jag inte på plats men var verkligen hv, citat Andreas J "bättre än Lakers i spelet 5 mot 5" när man får stryk med 6 mål????
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Haha!
Saxat ur hivarnas forum innan matchen!
Re: Omgång 47: Växjö LH - HV71
Inläggav Maidensoldier » 14 februari 2015, 16:03
Ska se denna match live i min hemstad som jag aldrig direkt gillat och laget som tror att de är bäst i världen gillar jag definitivt inte heller. Ska försöka se det så positivt som möjligt idag och hoppas så in i helvete på en bra match av HV. Får aldrig se en vinst I vida men nån jävla gång måste det vända! Kom igen HV!!
" min hemstad som jag aldrig direkt gillat"...
Herregud! Garanterat det mest pinsamma försöken att ställa sig in och bli accepterad jag någonsin hört!
Stackars jävel! Han vänder nog upp röven direkt om en av pastorerna från den heliga staden ber om det!
Jösses
Saxat ur hivarnas forum innan matchen!
Re: Omgång 47: Växjö LH - HV71
Inläggav Maidensoldier » 14 februari 2015, 16:03
Ska se denna match live i min hemstad som jag aldrig direkt gillat och laget som tror att de är bäst i världen gillar jag definitivt inte heller. Ska försöka se det så positivt som möjligt idag och hoppas så in i helvete på en bra match av HV. Får aldrig se en vinst I vida men nån jävla gång måste det vända! Kom igen HV!!
" min hemstad som jag aldrig direkt gillat"...
Herregud! Garanterat det mest pinsamma försöken att ställa sig in och bli accepterad jag någonsin hört!
Stackars jävel! Han vänder nog upp röven direkt om en av pastorerna från den heliga staden ber om det!
Jösses

Bra stämning bra match skönt kross!!
Det är tragiskt att höra intervjuer med hv tränaren efter förlustmatcher. Otrevlig, spydig och helt ur fattning. Jag är överlycklig att han inte är tränare i Växjö.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Läs dagens Expressenvlk wrote:Det är tragiskt att höra intervjuer med hv tränaren efter förlustmatcher. Otrevlig, spydig och helt ur fattning. Jag är överlycklig att han inte är tränare i Växjö.