Örebro vs Lakers 6/1-15
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Örebro vs Lakers 6/1-15
Ny match, tre nya poäng (förhoppningsvis)
Spelar Josh?
Vem står? Även om vi vann senast så kändes Steen lite osäker. 2-2 målet tycker jag att han ska ha även om den sitter klockrent i krysset. Inget slagskott utan ett dragskott på plockhandssidan med fri sikt. Jag har kanske för höga krav?
Spelar Josh?
Vem står? Även om vi vann senast så kändes Steen lite osäker. 2-2 målet tycker jag att han ska ha även om den sitter klockrent i krysset. Inget slagskott utan ett dragskott på plockhandssidan med fri sikt. Jag har kanske för höga krav?
I always tell the truth, even when i lie
-
- Forumdemon
Re: Örebro vs Lakers 6/1-15
fungerar brandlarmet? spelar Jeff? Blir det några matchstraff? Kommer storjävla Antilla ställa till problem? Vågar man hoppas på 3 välbehövliga poäng till VLH? Jag tror man kör torpet i mål.
Luktar torsk
Tar vi 3 poäng i denna match blir jag mäkta imponerad. Ingen av nyförvärven spelar idag, Kiiskinen och Rhett borta.
Steen står i mål
Tar vi 3 poäng i denna match blir jag mäkta imponerad. Ingen av nyförvärven spelar idag, Kiiskinen och Rhett borta.
Steen står i mål
Börjar inte bra
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Ville vara kass,
-
- Forumdemon
Suck och dubbelsuck
Borde bänka varakass. Inte ett rätt har han idag
Är det inte dags för Kallio att kliva fram idag och näta
-
- Forumdemon
Fin highstick där... nästan en konst att nå upp dit på antilla. .
Nog godnatt helt nu
Nog godnatt helt nu
Ja 2+2 men ingenting när Reddox får en klubba i ansiktet...
Morgan är i alla fall konsekvent skitdålig!!!
Morgan är i alla fall konsekvent skitdålig!!!
Han är lika dålig som Kallio . Kallio sväljer hur mycket istid som helst till ingen nytta. Helt slut...
Kallio borde sitta på läktaren i några matcher
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
- Forumdemon
Ja kallios kaptensbindel väger för tungt för att gammelgubben ska orka hänga med med den på
Ja en bänkning på kallio hade suttit som en smäck på torsdag
Det är svårt för en spelare med uppgift att producera att vara lagkapten om det inte längre fungerar för honom spelmässigt. Bättre att ha en spelare som t ex Welch med helt annan uppgift. En lagkapten ska jobba hårdast i laget åtminstone vilket tyvärr inte Kallio gör. Det blev ett år för mycket på denna nivån.
-
- Forumentusiast
Vilken sorglig syn ikväll. Skämskudde när ett lag som Örebro får vinna.
Förra året hade vi 14 nollpoängare efter 55 omgångar - nu är vi en match därifrån. Av årets grundserie återstår 20 matcher och det börjar bli dags att hitta formtoppen.
Förra året hade vi 14 nollpoängare efter 55 omgångar - nu är vi en match därifrån. Av årets grundserie återstår 20 matcher och det börjar bli dags att hitta formtoppen.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 0118277.ab
Därför är saik så bra. De ställer grymt höga krav på spelare och att de ska göra det som förväntas av dem, annars blir det bänk eller begränsad istid.
I lakers verkar det vara så att kraven och de tuffa tagen gäller bara juniorhockeyn. I A-laget spelar man oavsett vad man presterar.
Därför är saik så bra. De ställer grymt höga krav på spelare och att de ska göra det som förväntas av dem, annars blir det bänk eller begränsad istid.
I lakers verkar det vara så att kraven och de tuffa tagen gäller bara juniorhockeyn. I A-laget spelar man oavsett vad man presterar.
Spelet är harmonilöst. Det finns ingen gnista. Det finns inget jävlaranamma. Vare sig på isen eller i båset. Glöden hos varje Lakerssupporter slocknar så sakteliga också när denna oförskämt jävligt nonchalanta attityden och inställningen hos vissa spelare visas upp gång på gång.
Modo i morgon och vi får hoppas att Everts panikvärvningar gör succé.
Tur att vi har Steen och sätta i målet istället för bandymålvakten Torpet. Sikken kratta. Bra scoutat!
Hockey-/krona?

Modo i morgon och vi får hoppas att Everts panikvärvningar gör succé.
Tur att vi har Steen och sätta i målet istället för bandymålvakten Torpet. Sikken kratta. Bra scoutat!
Hockey-/krona?