Fy fan va det ska bli tryck i Vida denna kväll vi skall skicka ner Tik i kvalserien så det visslar om det
hoppas alla glömmer torsdagens match och kommer fullt TOKTAGGADE till VS denna lördagseftermiddag
Aldrig Aldirg Aldrig ger vi upp!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Det är VM-final på lördag säger Markusson i ett uttalande i KVP.
Nu fyller vi Vida och stöttar dem på alla sätt.Unga och gamla ,halta och blinda ALLA till Vida !!!
Nu säkrar vi kontraktet !!! TOKTAGGA !!!!!!!!!!!!!
Så ska det låta. Underbart uttalande av 38:an. Precis så ska det va. Imorgon ställer vi till det i Vida nått så in i helvete. Varenda sate på både stå och sitt ska sjunga, hoppa och skrika. Kaos är ett bra ord. Nu jävlar gör vi det här!
Självklart sitter man på plats imorgon. Men jag förväntar mig något som vi inte har varit i närheten av att se under hela säsongen, nämnligen krig i ordets rätta betydelse. Allas inställning ska vara att kämpa till dess att siste man faller död på isen. matchen ska vinnas till alla pris.
Jag håller med om att 87, 27 och 89 ska spela ihop.
Jag är fortfarande förbannad över den pinsamt släta figur laget visade upp igår. I morgon vill jag se spelare som offrar både en, två och tre tänder för att vinna kriget. Till VARJE pris skall matchen vinnas, och självklart är man där.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Och man blir ju inte mindre förbannad när klyschorna haglar:
coach Hallam wrote:Men vi vet om hur viktig matchen är och vi har många spelare i vårt lag som vill kliva fram i ett sådant här läge. Insatsen mot Luleå tycker jag också ska fungera som bränsle mot Timrå.
Varför klev inte dessa mängder av matchvinnare fram igår? Kan de bara motivera sig i 6-poängsmatcher? Och för allt i världen: Häll inte bensin på loser-brasan! Det är det sista vi behöver.
alfax wrote:Det är VM-final på lördag säger Markusson i ett uttalande i KVP.
Nu fyller vi Vida och stöttar dem på alla sätt.Unga och gamla ,halta och blinda ALLA till Vida !!!
Nu säkrar vi kontraktet !!! TOKTAGGA !!!!!!!!!!!!!
Markusson kan lägga ner skitsnacket! Jag trodde att #38 och hans ARMÉ hade en inställning där varje match är en VM-final..
Alla går o lägger sig tidigt ikväll så ni är utvilade imorgon
Hoppas alla som tar sig till VS imorgon har med sig en jävla massa energi och positivt tänkande och en påse halstabletter för imorgon är en av säsongens viktigaste matcher som vi bara skall vinna och vi skall skrika in minst 3 mål som vi i LL kan ta åt oss äran av
Så alla till Vida blir förbannad på den som inte dyker upp imorgon
Nu kööörr vii
Uppladdning på Poseidon från kl 14 sen afterhockey efter matchen
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Laddad som aldrig förr.
Vem tar pallen?
Kommer Bizon att köra innan match?
Blir det något TIFO?
Har prinsessan madeleine string, hotpants eller hipsters?
Frågorna är många. hoppas vi några svar under dagen.
94 sittplatser kvar
Men då är det 47 platser enbart på sektion Lounge B
Dom övriga 47 platserna är utspridda på resterande sektioner.
Nu jävlar blir det fest.
Det enda positiva med uppställningen är att Samhall Am har begripit att Kallio INTE ska spela med Rosén. Beundransvärt idiotiskt av Samhall Am att splitta på H-Å-R formationen.
Jag anser att Kallio, Berglund och Samhall Am ska besöka Welch. Ta en kaffe på bänken. Alla fyra. Prata ut. Vädra. Ventilera. Welch bjuder säkerligen på kaffe till två av dessa...