SM-finalen!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Varanen
c/o LL´s Forum

SM-finalen!

Post by Varanen »

Sveriges bästa lag vann rättvist. Jag höll på FBK eftersom det verkade som en majoritet av Lakejerna höll på Frölunda. Bara Lakers allsvenska plats visade sig vara mer självklar i hockey-Sverige :D
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Ja, Frölunda vann helt rättvist, vilken fest det är i Götet nu!!
.....
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Frölunda var helt klart värdiga vinnare... :cry: :cry: :cry:
Hackad av lakersfan!
Forumamatör

man slutar aldrig förvånas.

Post by Hackad av lakersfan! »

"höll på FBK eftersom det verkade som en majoritet av Lakejerna höll på Frölunda"

Majoriteten höll på Frölunda??!

Det låter ju riktig riktig sjukt.

Eftersom ni i tusentals inlägg i olika forum ansett att en klubb som skattefuskat, med rätta skulle flyttas ner och egentligen inte få vara med alls. Frölunda är just ett lag som undanhöll skatter i storleksordningen 12-15 ggr mer än TAIF. Ledarna åkte i fängelse med dunder och brak. Laget var dock hockeysveriges enda stora i Göteborg och därför fick man nåder hos hockeyförbundet.

Vet inte hur många gånger man sagt det om er: Kappan efter vinden...

Själv gillar jag dock klubbar som gör allt i sin makt, därav är Frölunda det enda lag jag ger lite av mina sympatier i elitserien.

Och bästa hockeylaget vann guldet. Utan tvekan.

o ha det så kul i allsvenskan. :evil:
/hackade taifarens konto!!! internet nördar som inte ens klarar the net secutiry
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Sjukt och sjukt. Jag har inte gjort någon vetenskaplig undersökning vilket jag poängterar i mitt inlägg. Mellan tummen och pekfingret så ledde nog Frölund med 5-3 av inläggen på forumet att döma. Vi har lite fler medlemmar än så :wink: , de flesta brydde sig nog inte alls om SM-finalen. Det sjuka är att dra enorma växlar av ett ironiskt inlägg från mig. De flesta vet att jag inte skall tas på alltför stort allvar. Nu har även du Sec lärt dig det. :lol:
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

jobbigt inlägg av dig Sec....

Men ni ska till Tyringe, Jonstorp, Pantern(malmö) m fl, även nästa säsong så jag förstår din sorg över detta....och då verkar det gå ut över oss.
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

ja, jävlar vad hockey är skoj! kan inte säga att jag är nån utpräglad frölundasupporter, men att se den glädjen som fanns i scandinavium i natt gjorde mig tårögd... frölunda är givetvis värdiga mästare - annars skulle de inte ha vunnit grundserien klart och inte ha vunnit sm-finalen i 4 raka matcher... måste dessutom säga att det är roligt att se ett lag som har en sån "regional" prägel som frölunda har. de flesta spelarna är ju faktiskt göteborgare. hoppas innerligt att vår egen ungdomssatsning förräntar sig inom några år...
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Jag kan då med gott samvete säga att jag SKITER fullständigt i vem som vann SM-guld...

det finns bara ETT lag för mej! :)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

jo, men så finns det väl inget inläggsobligatorium i detta ämne heller... eller? no offence
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

kaabe wrote:jo, men så finns det väl inget inläggsobligatorium i detta ämne heller... eller? no offence
det var menat som en replik till "jag höll på det och det laget i smfinalen..."
sen att du hann före är inte mitt fel.. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

:oops:

ta inte illa upp; var bara bara menat som en kärleksfull knuff i sidan... egentligen är det skitsamma - vi är ju i ALLSVENSKAN!!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

:mrgreen:
Post Reply