Sam Hallam
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Sam Hallam
Sam Hallam till Lakers som assisterande tränare och därefter tilltänkt som huvudtränare, allt enligt smp.
Kan bli hur bra som helst!
http://www.smp.se/sport/karlskogas-tran ... 187608).gm
Kan bli hur bra som helst!
http://www.smp.se/sport/karlskogas-tran ... 187608).gm
Last edited by Leyker on 13 March 2012, 10:28, edited 1 time in total.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Re: Sam Hallam
Om detta stämmer så är de varmt välkommet, Hallam är en riktigt bra tränare med bra koll på den defensiva hockeyn kanon !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Sam Hallam
Ja, som sagt, är detta sant är det helt suveränt. En ung hungrig tränare som har gjort ett grymt jobb i krutstaden!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

tror nog tränarstaben utökas
Tror jag med. Har en känsla av att Hellgren nöjer sig med ass-rollen. Möjligt att han fortsätter under Hallam sedan, om inte Hallam vill ha in en egen vald kraft som ass vill säga!

-
- Forumdemon
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
hahaha,klockren!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Varför ska man ha en tvåpinnsflagga där det står Samhallam på?
Vad är det roliga?
Vad är det roliga?
Kan det vara kopplingen till företaget Samhall tror du.........Lakershjärta71 wrote:Varför ska man ha en tvåpinnsflagga där det står Samhallam på?
Vad är det roliga?

-
- c/o LL´s Forum
Så du vill med en tvåpinnsflagga visa, att Lakers består av ett gäng funktionshindrade människor som Sam Hallam ska göra "folk" utav?? Eller är det bara för att jävlas med Sam Hallam.
Bättre du skriver Salam, Sam Hallam!
För han är väl arab, typ muslim?

Aha, är det så du ser på företaget Samhall.
Nu tror jag i och för sig inte att det var PP:s tanke i grunden att jämföra Samhalls verksamhet med Växjö Lakers eller Sam Hallam, utan snarare det roliga med själva företagsnamnet.
Btw, du kanske skulle besöka deras hemsida för att undanröja dina förutfattade meningar.
http://www.samhall.se
Nu tror jag i och för sig inte att det var PP:s tanke i grunden att jämföra Samhalls verksamhet med Växjö Lakers eller Sam Hallam, utan snarare det roliga med själva företagsnamnet.
Btw, du kanske skulle besöka deras hemsida för att undanröja dina förutfattade meningar.
http://www.samhall.se

-
- c/o LL´s Forum
Last edited by Lakershjärta71 on 20 March 2012, 16:17, edited 1 time in total.
Skillnaden idag är att Samhall är ett vinstdrivande företag, det var det inte från början. Dom ger människor jobb som kanske skulle ha svårt i vanliga fall, vad är felet???
Och vad då dåligt skämt, hur menar du nu. Det är ju du som sitter med förutfattade meningar?
Och vad då dåligt skämt, hur menar du nu. Det är ju du som sitter med förutfattade meningar?

-
- c/o LL´s Forum
Det är inget fel i det! Har jag sagt det? Nu gjorde vi ju en rolig grej av det.
Last edited by Lakershjärta71 on 20 March 2012, 16:19, edited 1 time in total.
Som jag sa, så hade inte PP:s inlägg med Samhalls verksamhet och anställda att göra utan företagates logotype och namn som på minnde mycket om namnet på den man som ev. är på G till Växjö Lakers.
Capice
Capice

Med samma enkla tankesätt så är ju Illka en suput.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Ok, det är möjligt.PutteA wrote:Som jag sa, så hade inte PP:s inlägg med Samhalls verksamhet och anställda att göra utan företagates logotype och namn som på minnde mycket om namnet på den man som ev. är på G till Växjö Lakers.
Capice
-
- Forumdemon
Alfaxar.Malul wrote:

(Det ÄR lite bra att vi har LH71. Så många garv han gett mig så kommer jag leva till åtminstone 102.)
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
- Jarran_igen
- Forumentusiast
Kanon detta! Känns skönt att ryktet stämde och att det nu är bekräftat. Tror på detta till 100%. Frågan är hur det kommer att funka mellan Janne/Fredrik och Sam framöver. Som jag ser det är Sam på tillväxt, och får nog räkna med att underordna sig till en början. Utan att veta exakt hur det kommer att se ut, så får Sam nog ta mycket mjuka bitar med coachning och pushning på individnivå.
Jag tror detta är ännu en klockren värvning.
Varmt välkommen till Växjö Lakers Sam !!

Jag tror detta är ännu en klockren värvning.
Varmt välkommen till Växjö Lakers Sam !!

HOCKEY åt folket !!!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Riktigt Riktigt bra detta !
Välkommen till Lakers Sam !!
Välkommen till Lakers Sam !!
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Känns bra. Hallam har exakt den profilen jag önskar mig av en ledare i VLH. Han har varit lyckosam i Bofors/K, men samtidigt vet jag givetvis inte med säkerhet hur han är som tränare. Trots sin ringa ålder har han hunnit skaffa sig rutin, inte i en jämförelse med stofilerna som valsar runt på hockeycirkusen, men hellre ett fräscht framtidsnamn än en dyr hasbeen som lever på gamla meriter.
Välkommen!
Välkommen!

-
- c/o LL´s Forum
Han verkar vara en genomtrevlig och sympatisk kille med bra ledaregenskaper. Klok, smart och som alltid är intressant att lyssna på!
Växjö Lakers-experten Kristina Strömberg angående nya ass. tränaren:
"Jaha ja...Janne Karlsson blev kvar...ryktades om att han skulle få gå! Ja är detsamma med tränare som med spelare..pengar kan få dem att överge allt och Växjö får ju hur mycket som helst av skattepengar från kommunen!! Har inte hört att modo skulle vara intresserad av denne man!"

"Jaha ja...Janne Karlsson blev kvar...ryktades om att han skulle få gå! Ja är detsamma med tränare som med spelare..pengar kan få dem att överge allt och Växjö får ju hur mycket som helst av skattepengar från kommunen!! Har inte hört att modo skulle vara intresserad av denne man!"

Strömberg är en ständig källa till underhållning. Radio kronoberg borde ringa upp henne en gång i veckan och sända det live. Veckans kloak skulle man kunna kalla det.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
-
- Forumdemon
Sam Hallam
Hon jobbar förmodligen där. Hennes profil är 100-procentig för en anställning på det stället.
Kristina är min idol.Jag blir så ledsen när ni mobbar min idol 

Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
hoppas du visar vad du går för nu Hallam annars blir det nog faan respass direkt.
Tror inte Hallam heller kan trolla med vissa spelare som bara hämtar ut sin lönecheck.
Ingen match är spelad förrän den är slut!