Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Nja, vet i tusan om ALLT Neddo siade om har gått åt skogen? A-truppen gjorde en bragd i all ära, men vi är också det första laget i historien som inte har ett SuperElit lag när vi spelar i ES.... Samtidigt så har vårt J18 aldrig tagit sig till Allsvenskan... Så jag vet faktiskt inte riktigt där!
Men visst, nu när vi är i ES så kommer ansökningarna till Hockeygym öka med 200% vilket bådar gott för framtiden! Evert kommer i stort sett kunna handplocka spelare som han vill ha
Nja, vet i tusan om ALLT Neddo siade om har gått åt skogen? A-truppen gjorde en bragd i all ära, men vi är också det första laget i historien som inte har ett SuperElit lag när vi spelar i ES....
OK då! Är vi verkligen första lageti historien (det vet Du bättre än jag) för innan har det väl varit så att man blivit uppflyttad i SuperElit om man gick upp i Elitserien.
Nja, vet i tusan om ALLT Neddo siade om har gått åt skogen? A-truppen gjorde en bragd i all ära, men vi är också det första laget i historien som inte har ett SuperElit lag när vi spelar i ES....
OK då! Är vi verkligen första lageti historien (det vet Du bättre än jag) för innan har det väl varit så att man blivit uppflyttad i SuperElit om man gick upp i Elitserien.
Och eftersom den regeln inte gäller längre så blir vi ju det första
Nä, men vi skulle enligt mina beräkningar vara det första laget i vilket fall sedan SuperElit infördes
Tänk att nödlösningen Evertsson seglade upp som årets ledare i svensk elithockey. Anders Gustavsson som var förstavalet hade nog fått den motsatta utmärkelsen.
Tackar såklart alla Tingsrydstallibaner som gjorde att denna nödlösning blev av.
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
Ja det är sinnessjukt hur bra han lyckats förvalta de fåtal deniros han har kunnat röra sig med.
Juniorsidan har han dock inte lyckats med ännu men förhoppningsvis kommer även den sidan blomstra efter ett par säsonger i Elitserien och Superelit för junisarna.
Bra jobbat Evertsson
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare