Fick höra idag att Taif meddelar att det inte finns några biljetter till oss Lakers supportrar till den matchen då biljetterna skulle vara slutsålda
Låter ju som en hel del BS, Menar dom verkligen att så många abonemang skulle vara sålda eller har dom redan börjat sälja ut biljetterna innan säsongen börjat.
Skulle detta vara sant så borde vi nog inte ha några biljetter till taifarna till premiär matchen.
Var det jävligaste jag hört i så fall. Skulle det stämma bör vår hall vara permanent stängd för pajasbönderna. Detta gäller särskilt premiären. Kommer att bidra till att trycka på Lakers omgående om det visar sig stämma.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Har för mig det t.om finns regler för detta?! Nog för att vi vet att GB vill vara som oss, men går dom inte lite för långt om dom ställer sig på bortastå som nu Köperyd bygger om? Om så är fallet ska inte en enda av köpelagets supporter in i Lakerdoooome den 15:e september
"I regelverket står det att man ska behöva upplåta 150 biljetter till bortalagets supportrar, men då det återigen är ett gemensamt beslut av att inte släppa in bortasupportrarna så är det arrangören som tar beslutet"
Vilket betyder att såvida inte Lakers går med på att LL inte får komma till Köperyd så är det inte Köperyds som har makten
Reglerna gäller HA också! Vet att vi diskuterade biljetter med AIK inför sista omgången i KS, och att vi kunde kräva 150 platser! Men vid det tillfället var vi för sent ute! Har för mig att detta ska krävas av hemmalaget en viss tid innan match! Klonis drog i detta och borde ha bättre info!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Spelar ingen roll hur många vi får eller inte får. Vi ska annars stå utanför. har man inte rätt till 5-10% av kapaciteten? Vet att det är så i fotbollen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Dackehallens bortastå rymmer 150 personer dessa 150 platser har Lakers Lakejer bokat så vill du stå på bortastå i Dackehallen måste du åka med LLs hockeybussar
Mer info om hur du köper dessa buss & matchbiljetter kommer här på hemsidan under nästa vecka
// Resesektionen
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Bara köp biljetter, om det såväl är i deras klack så köp dem, vill de ha 500 lakejer utspridda över hela hallen istället så får dom det. Vi blir knappast endast 150 st
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Knäckebröhult har än en gång vänt kultur och tradition ryggen. Jag trodde att man bara skulle installera parkbänkar på kortsidan i hangaren, men nu har man minskat rinken oxå. Undrar om man ens får dispens av förbundet?