skärpning

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Nilz
Forumamatör

skärpning

Post by Nilz »

Lakers Fan
Fan vad erat lag suger! Från allsvenskan till DIV 1 nästa säsong...hur kännes det? lilla lakers kommer från Div 1 och spelar ut erat lilla tattar lag enkelt. Hur känns detta? hahahahahahahhahahahhahahah Fan vad ni suger!
2003-03-24 09:31:01 IP ADDRESS 195.22.73.67

detta inlägg hittade jag på tranås aif gästbok
hoppas inte det är någon från lakejerna som skrivit detta...........
detta är inte bra reklam för lakejerna
Popcorn ÄR gott!
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Jag har kollat upp IP-numret och det är faktiskt 5-6 st från VÅRT forum som skrivit med det IP-numret så med största sannolikhet är han/hon registrerad användare hos oss...

Löjligt att behöva läsa sån skit!
Skärpning.
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Ja lite tråkigt att behöva läsa sånt säkert bara nån omogen fjant som skrivit det :evil:
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Beklagligt!
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Det är ju en dynamisk adress så det behöver ju inte vara någon som också skriver i vårt forum...tyvärr så är det förmodligen så ändå och det är ju bara att beklaga. :evil:

Men tänk på att det kan vara en maskerad brigadare som har infiltrerat oss...förmodligen samme person som kastade in mynt på isen :wink:
out4speed
Forumentusiast

Post by out4speed »

Ja hade vi sluppigt allt sånt är jag säker på att lakejerna hade haft ännumer medlemar, var tveksam länge innan jag gick med som aktiv medlem och hoppas verkligen inte de som är äkta lakejer stöder det där inlägget.

Tycker tranås gjorde en bra match, men lakers är helt enkelt för bra för dem :D
Nu ökar vi !!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Hur f-n kan man stödja ett sånt inlägg,Tyvärr har det varit sådana både på Borås och Brigardernas forum under säsongen,och när man kollat på tiderna som de är skrivna under ,så har de ej varit på matcherna .YNKLIGT att det finns de som bara vill FÖRSTÖRA ,för de äkta LAKEJERNA.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Post Reply