28-29 Augusti Turnering i Gislaved
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
28-29 Augusti Turnering i Gislaved
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det här kanske är något att hålla ögonen på. Har iofs fortfarande kontrakt över nästa säsong, och det är väl en rightare vi vill ha, va?
http://eliteprospects.com/player.php?player=336
http://eliteprospects.com/player.php?player=336
-
- c/o LL´s Forum
Du kan väl läsa? Precis det jag skrev Piggelin.Piggelin wrote:Dessutom har han kontrakt med Sparta för nästa säsong.
Bruno, lägg inte upp spelare som inte är lediga
Var står det att läsa att man inte får presentera och kommentera spelare som iofs redan har kontrakt? Och varför bryr du dig? Hoppa över mina inlägg och koncentrera dig på andras, så behöver du inte lägga energi på det. Och Piggelin, du är inte ensam härinne. Så nästa gång du svarar, bete dig något sånär vänligt och med respekt. Du har tydligen svårt för det.
-
- c/o LL´s Forum
Det där var lika LÅGT som ditt hårfäste!serra wrote:Nu har du nog runkat för mkt Lakershjärtat..
Vad har det tuneringen i Gislaved att göra?
Att ovan nämnd spelare spelar i Sparta.
Last edited by Lakershjärta71 on 7 May 2010, 19:32, edited 1 time in total.
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Konstiga människor de där typerna Serra och Piggelin som är så otrevliga, och som tycks vara lite för omogna för deras ålder. Hur är det med självkänslan egentligen hos de här pojkarna undrar jag, när de känner sig tvungna att bete sig som dagisbarn? Ni skulle nog behöva få en rejäl uppläxning tills ni skulle bli så skrajsna att ni inte skulle komma ihåg vad ni heter! Det skulle nog få er att använda ett annat ordspråk istället för andra tillfällen.
Jag tål mycket, så vill ni fortsätta med att SKÄMMA UT ER på forumet så var så goda, men då har det inte så mycket med tråden att göra..Tror inte att andra medlemmar skulle uppskatta det.
Tror inte att ni är så tuffa egentligen, men ni tycks ha ett BEHOV att vara lite förmer, förträffligare och suveränare än andra. Det har inte gått mig förbi vid det här laget. Jag kan väl inte tro att era hjärtan är så "Kantiga" som ni gör gällande här på forumet, där det är så lätt att slänga ut sig både "det ena och det andra" åt människor av kött och blod, med "mask" för ansiktet.
Vill ni mig något som inte har med trådämnet att göra så finns det pm.
Till trådämnet.
Jag tål mycket, så vill ni fortsätta med att SKÄMMA UT ER på forumet så var så goda, men då har det inte så mycket med tråden att göra..Tror inte att andra medlemmar skulle uppskatta det.
Tror inte att ni är så tuffa egentligen, men ni tycks ha ett BEHOV att vara lite förmer, förträffligare och suveränare än andra. Det har inte gått mig förbi vid det här laget. Jag kan väl inte tro att era hjärtan är så "Kantiga" som ni gör gällande här på forumet, där det är så lätt att slänga ut sig både "det ena och det andra" åt människor av kött och blod, med "mask" för ansiktet.
Vill ni mig något som inte har med trådämnet att göra så finns det pm.
Till trådämnet.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
25 av 5-600 st vi reder oss nogCoffe #800 wrote:happ happ happ ! SKÄRPNING !!!
Vet att ni gillar varandra Svart... och Lakers.... men era små Konversationer får ni ta via PM!
Åter till ämnet !
Synd att träningsmatcherna är precis samma helg dom 25 lakejer drar till Magaluf

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
Semifinalerna klara:
Gislaved-Borås
Lakers-Sparta (Norge)
http://www.gsk-hockey.com/artikel.asp?rId=1992
Gislaved-Borås
Lakers-Sparta (Norge)
http://www.gsk-hockey.com/artikel.asp?rId=1992