TAIF hoppar av Karl-Oskar cup
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
TAIF hoppar av Karl-Oskar cup
Ja, du milde tid, vad säger man. När ska TAIF förstå att det funkar så här i hockey numera när det gäller värvningar. Jag kan själv ha åsikter om det, men det är så.
Nu hoppar de av Karl-Oskar cup av ren tjurighet och det är riktigt ynkligt.
Nu hoppar de av Karl-Oskar cup av ren tjurighet och det är riktigt ynkligt.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Om detta nu stämmer är det inget annat än en ren skandal. Oproffsigt så det förslår. Välkommen till verkligheten TAIF! Svider den i rumpan? Istället för att böla och smälla i dörrarna kanske de borde acceptera att spelreglerna ser ut som de gör, och istället på ett konstruktivt sätt vara med och förändra.
Men de lever väl kvar i sin Astrid Lindgren-fantasi, där skattemasen är snäll, bygdens söner vill stanna i evighet, och slagsmålet på logdansen bara ger en blåtira.
Men de lever väl kvar i sin Astrid Lindgren-fantasi, där skattemasen är snäll, bygdens söner vill stanna i evighet, och slagsmålet på logdansen bara ger en blåtira.
- Pysslingen
- Forumentusiast
Spontant jätteskönt att slippa se dom mer än nödvändigt, bra beslut.
Skall dom lipa sig genom Hockeyallsvenskan kommer det bli en rolig säsong. Vi har tror jag varje år vi spelat i allsvenskan haft spelare som pratar och kanske till och med gör klart med andra under säsong, inget undantag iår. Tycka vad man vill om det, men pratar man inte framtid med sina egna får man faktiskt skylla sig själva och sluta lipa. Visst kan man sätta regler, men det är en begränsning i arbetsrätten som facken aldrig skulle tillåta. Detta är ingen stor grej, hela arbetslivet ser ut så.
Skall dom lipa sig genom Hockeyallsvenskan kommer det bli en rolig säsong. Vi har tror jag varje år vi spelat i allsvenskan haft spelare som pratar och kanske till och med gör klart med andra under säsong, inget undantag iår. Tycka vad man vill om det, men pratar man inte framtid med sina egna får man faktiskt skylla sig själva och sluta lipa. Visst kan man sätta regler, men det är en begränsning i arbetsrätten som facken aldrig skulle tillåta. Detta är ingen stor grej, hela arbetslivet ser ut så.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
jävligt braMalul wrote:haha,nu går ett rykte om Lakerdoom skall brännas ner,ja inte helt oväntat då det finns gott om lågt begåvade individer därute.
så den självklara följdfrågan blir ju:
hur bra brinner 30 år gammalt trä?

Hälsa dem att göra det så snabbt så möjligt med, så vi får den nya arenan

[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
-
- c/o LL´s Forum
Jag har sagt det hela tiden, blir bara problem att ha ängagänget i Hockeyallsvenskan. Gnäll, Gnäll, Gnäll, Snyft. Och en massa folkölsburkar.
Se och lär, ni som ville ha upp dom.
Men, skall dom börja lipa redan nu så kanske man skrattar sig genom hela säsongen
Se och lär, ni som ville ha upp dom.
Men, skall dom börja lipa redan nu så kanske man skrattar sig genom hela säsongen

-
- c/o LL´s Forum
Du tog min klubba ! då vill inte jag leka med dig buuhhuuuu
Skrattade så jag fick ont i magen när jag läste smålansposten, vilken värld lever dom i !!
Tro fan att om spelarna ville vara kvar så hade agenten hört av sig till fröken lipsill för att krama ur lite stålar.

Skrattade så jag fick ont i magen när jag läste smålansposten, vilken värld lever dom i !!
Tro fan att om spelarna ville vara kvar så hade agenten hört av sig till fröken lipsill för att krama ur lite stålar.
[size=150][b]HOCKEY ÄR TOKSKOJ[/b][/size]
-
- Forumdemon
Ja, Anders Gustavsson uttalande ser jag som mycket anmärkningsvärt. Vi ska inta vara snälla, säger han och därför hoppar vi av.
Jag har tyckt det tidigare, men i dessa trakter tänker man och gör man inte saker och ting som man gör på andra platser, de verkar leva i en bubbla på något vis. Tron att de äger en spelare för resten av livet, trots att de bara spelat någon säsong i TAIF tycks leva kvar.
Ett mycket märkligt beteende, måste jag säga.
Jag har tyckt det tidigare, men i dessa trakter tänker man och gör man inte saker och ting som man gör på andra platser, de verkar leva i en bubbla på något vis. Tron att de äger en spelare för resten av livet, trots att de bara spelat någon säsong i TAIF tycks leva kvar.
Ett mycket märkligt beteende, måste jag säga.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Lakers, Troja, Rögle och Karlskrona tycker jag skulle vara klockrent i Karl-Oskar Cup.
Trojanerna har nära, alla Röglesupps har säkert inget emot en solig festhelg i Växjö på Karl-Oskardagarna och Karlskrona kommer mangrant.
Klart
Trojanerna har nära, alla Röglesupps har säkert inget emot en solig festhelg i Växjö på Karl-Oskardagarna och Karlskrona kommer mangrant.
Klart

Men det roligaste av allt är att Tengsrydsborna tror att allt detta är på jävelskap. Att anledningen till värvningarna är för att minimera deras chanser att slå oss i derbyna. Finns inte en tanke på att det faktiskt är bra spelare som dom har utveklat, och att det är därför Evertsson vill ha dom i Lakers.