Hade det lagts till på detta forum så hade nog en viss skribent legat i fosterställning med kiss på magen och gråtit över att ingen kan reta sig på han ständiga inlägg.
Ja, jag skriver och läser enbart här för den goda stämningens skull. Hockey kan jag inget om, fick precis veta vad strecken i isen var till för.
Men jag måste erkänna, det verkar vara en rätt så intresant sport. Finns det någon tidning typ Buster som man kan köpa och lära sig lite mer?
Jag hade heller ingen koll på att inga företag vill sponsra, att vår tränare, sportchef och ordförande (VLH) enbart jobbar för Växjö Lakers för personlig vinning, att dom inte gör det ett dugg av känsla för klubben, att F Ericsson hade varit en topp spelare i VLH(kanske tom i Elitserien) om man bara sattsat på honom för 3-4 år sedan, att E Yngwe skulle tagit en plats i första linan om han bara fått chansen, istället tvingas han spela i div 2, att man borde kunna fixa att 3-4 juniorer varje år tar klivet upp i A-laget efter att ha varit anställd i klubben som sportchef i 4 år.
Svartvadet, sluta klappa Nedomanskys rygg nu, han får ju ont i den. Det kan ni göra när ni träffas på fritiden.......
Svartvadet wrote:Så oerhört löjligt av er, svider det så hårt att Neddo har koll på hockey och ni har inte det?
Nej, hockey vet vi inget om. Jag har bara sett hockey ganska frekvent i 30 år så uppfattat nåt av värde har jag inte hunnit med.
Inse att Neddo är en dryg mupp med obefintlig självinsikt som de flesta är dödligt trötta på. Att du trivs med hans ältande säger mer om dig än om oss.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Självklart är det alla andras fel och du har så klart ingen orsak till DITT beteende, vilket lett till din permanenta paus. Ett av symtomen är avsaknad av insikt så det förklarar din överflyttning av skuld - "Hela världen har fel"!!!
TACK Nedomansky för att du drar dig tillbaks. TACK!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Gud hör bön.
Forumet är räddat och ikväll blir vi förhoppningsvis klara för Kvalserien.
Jaha, då är det snart dags att bege sig till Stasi-högkvarteret.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Ja se på fasen! Jag har själv aldrig testat user ignore. Finns säkert nån nyare version att tillgå. Jag har däremot varit medlem på ett par forum där funktionen funnits och måste tillstå dess ypperlighet. Fantastiskt bra att kunna stänga ute skribenter man stör sig på.
Neddo, du har varit en frisk fläkt på forumet under en lång tid, men när du övergick från fyndiga inlägg med glimten i ögat till att fortsätta älta samma saker i tid och otid så blev du tyvärr förbaskat tråkig. Synd vill jag tycka!