INFÖR TROJA, Lakers Lakejer
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
INFÖR TROJA, Lakers Lakejer
Bortamatch imorgon och vi lär väl bli 300-500 Lakejer i Ljungby totalt. Vi är inne i en liten svacka men inte allt för djup, mot Sundsvall var det stundtals bra spel så vi kan inte vara skitbesvikna ändå. Vi ligger delad 2a hade någon gett mig detta inför säsongen hade jag tackat och tagit emot, Vi får inte sväva på moln bara för att vi vunnit lite nu är det dags att ta krigarsegrarna med.
Nu till det viktiga.
Varför inte för en gångs skull sjunga en hel match hur det än ser ut, hur mycket troja än mot förmodan skulle dominera så får inte vi från läktaren ge upp. Det är fan dags att ta sig i kragen och ge laget stödet när de behöver det som mest. Det är inte efter 6-0 mot Bofors som stämningen ska vara bäst, den ska vara bäst när vi ligger under.
Och sluta klaga så J*vla mycket på alla spelare, Imorgon visar vi hur seriens bästa bortaklack låter. Hur det än ser ut så kan vi väl lova varandra att sjunga och skapa en fantastisk stämning.
Jag vägrar förlora en läktarkamp mot 100 trojaner, när vi är mycket fler i vår klack.
Matchen går även på TV så det gäller att göra oss hörda som t ex i Oskarshamn där vi fick mycket beröm.
Slut upp i Ljungby så vänder vi på detta, vi kan trots allt få en mycket rolig afton imorgon. Lämna negativa energin hemma så kör vi positivt och TAGGAR TILL SÅ IN I HELVETE!!!!!!
Ni kallar oss för popcornlag för clowner och för Fakers, Vi skiter ju i tomtarna för VI ÄR VÄXJÖ LAKERS
Chaaa la la la la laa la la la la la laaa la
Nu till det viktiga.
Varför inte för en gångs skull sjunga en hel match hur det än ser ut, hur mycket troja än mot förmodan skulle dominera så får inte vi från läktaren ge upp. Det är fan dags att ta sig i kragen och ge laget stödet när de behöver det som mest. Det är inte efter 6-0 mot Bofors som stämningen ska vara bäst, den ska vara bäst när vi ligger under.
Och sluta klaga så J*vla mycket på alla spelare, Imorgon visar vi hur seriens bästa bortaklack låter. Hur det än ser ut så kan vi väl lova varandra att sjunga och skapa en fantastisk stämning.
Jag vägrar förlora en läktarkamp mot 100 trojaner, när vi är mycket fler i vår klack.
Matchen går även på TV så det gäller att göra oss hörda som t ex i Oskarshamn där vi fick mycket beröm.
Slut upp i Ljungby så vänder vi på detta, vi kan trots allt få en mycket rolig afton imorgon. Lämna negativa energin hemma så kör vi positivt och TAGGAR TILL SÅ IN I HELVETE!!!!!!
Ni kallar oss för popcornlag för clowner och för Fakers, Vi skiter ju i tomtarna för VI ÄR VÄXJÖ LAKERS
Last edited by Lakersfan_03 on 19 January 2010, 15:57, edited 3 times in total.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Gott så ska det låta. Fy fan va vi ska ösa på. Ramsan nu tog upp där i slutet är lite ändrad och ska numer köras såhär......
Melodi-Jag fångade en räv.....
Ni kallar oss för popcornlag
och clowner och för fakers
Vi skiter ju i tomtarna
för vi är Växjö Lakers
(sen i refrängen öser vi på och hoppar järnet)
chaaa la la la la laa la la la la laa laaaa
Se nu till allihopa att ni är med på denna så sjunger vi taket av deras lada.
Melodi-Jag fångade en räv.....
Ni kallar oss för popcornlag
och clowner och för fakers
Vi skiter ju i tomtarna
för vi är Växjö Lakers
(sen i refrängen öser vi på och hoppar järnet)
chaaa la la la la laa la la la la laa laaaa
Se nu till allihopa att ni är med på denna så sjunger vi taket av deras lada.
Last edited by Talismanen on 19 January 2010, 19:27, edited 1 time in total.
Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- c/o LL´s Forum
Har ändrat det nu Talismanen, härligt hoppas alla är tokladdade. Jag vägrar förlora ett derby i år, i varje fall inte på läktaren.
Imorgon vänder det
Vet att du inte gillar detta Anders, men jag tror att det blir väldigt svårt att höras imorgon med tanke på att klackarna är jämte varandra, kanske hade funkat att ha med megafonen? (Använda den bara t ex vid delning KOMIGEN LAKERS eller VLH ÄR DOM BÄSTA) ?
Imorgon vänder det
Vet att du inte gillar detta Anders, men jag tror att det blir väldigt svårt att höras imorgon med tanke på att klackarna är jämte varandra, kanske hade funkat att ha med megafonen? (Använda den bara t ex vid delning KOMIGEN LAKERS eller VLH ÄR DOM BÄSTA) ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Forumamatör
Växjö blev stad 1342.röd-vit wrote:Oslagbara kanske vi inte är men Ljungby är inte bara en stad utan numera en tätort med 15 000 innvånare inne i staden och drygt 30 000 i kommunen!
Stad blev Ljungby redan år 1936!
Dessutom är kommunen den största till ytan i södra Sverige upp till Värmland!
60 000 invånare i tätorten och snart 82 000 i kommunen.
Och Växjö är sveriges 7:e största stad till ytan med alla sina sjöar, 21 till folkmängden. så det så.
Växjö är bara en piss i havet om man börjar jämföra med övriga världen.
Tänk er då Ljungby, Ha ha ha ha ha.
I always tell the truth, even when i lie
- Medgångssupportern
- Site Admin
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Haha vilket härlig första inlägg du fick här på vårt forum. Och nog visste du att vi kallar oss lakejer annars hade du ju inte skrivit det. Tönt! Ska bli kul att se hur många mer inlägg du pallar med här. Men välkommen till forumet.......loserTrojaSupport wrote:Ja, ni lakejer eller va ni kallar er kan ju drömma![]()
Troja kommer ta en härlig seger imon på Hovet....
Lakers är i en väldig svacka nu och Troja är Heltaggat!
Röd Och Vit
Tillsammans är vi TROOOOJA
Vi från Ljungbystad och ni skall passa er för vi e OSLAGBARA

Den som inte sjunger är taifare!!!
-
- Forumamatör
Jädrar va cool du verkar vara då... Ha Ha!Talismanen wrote:Haha vilket härlig första inlägg du fick här på vårt forum. Och nog visste du att vi kallar oss lakejer annars hade du ju inte skrivit det. Tönt! Ska bli kul att se hur många mer inlägg du pallar med här. Men välkommen till forumet.......loserTrojaSupport wrote:Ja, ni lakejer eller va ni kallar er kan ju drömma![]()
Troja kommer ta en härlig seger imon på Hovet....
Lakers är i en väldig svacka nu och Troja är Heltaggat!
Röd Och Vit
Tillsammans är vi TROOOOJA
Vi från Ljungbystad och ni skall passa er för vi e OSLAGBARA

Sedan kan du vara tönt själv...
Ni hade bara flyt mot oss! Troja dominerade 95% av matchen! Flyt lakers är vad ni är

IF Troja Ljungby!
-
- Forumamatör