HOCKEYKANALEN!!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
HOCKEYKANALEN!!
Alla ni som har den nya hockeykanalen och som är missnöjda med den kan väl skicka ett pm till mig.
Jag har mejlat lite med deras ansvarige och förklarat att det är en skitkanal!
Man lovade STOR satsa på den nya heta hockeyallsvenskan, men jag tycker fan det bara är en massa reprsier.
Droppen är nog fan ändå till helgen..Då spelar Mora-Leksand...tror ni dom sänder matchen?? Nej, det går säkert någon repris från KHL...
Jag tar med mig listorna på tis så ni som vill får gärna skriva på så skickar jag dom till Viasat
Jag har mejlat lite med deras ansvarige och förklarat att det är en skitkanal!
Man lovade STOR satsa på den nya heta hockeyallsvenskan, men jag tycker fan det bara är en massa reprsier.
Droppen är nog fan ändå till helgen..Då spelar Mora-Leksand...tror ni dom sänder matchen?? Nej, det går säkert någon repris från KHL...
Jag tar med mig listorna på tis så ni som vill får gärna skriva på så skickar jag dom till Viasat
Snart nära dig...en ny hall
Ja, normalt sett borde Mora-Leksand gå på betalkanalen viasat hockey.....istället får man nu köpa matchen på viasat ondemand för 79:-. Jag trodde viasat hockeys kunder hade tillgång till alla matcher som viasat hockey och viasat ondemand sänder?
Tur man inte har låtit sig luras att köpa viasats skitkanaler.
Trots allt så var det nog bättre när tv4-sport hade hand om allt, även om man då och då fick stå ut med Leif Boork som expert.
Tur man inte har låtit sig luras att köpa viasats skitkanaler.
Trots allt så var det nog bättre när tv4-sport hade hand om allt, även om man då och då fick stå ut med Leif Boork som expert.
Senast redigerad av 4 Fredrik R, redigerad totalt 0 gång.
-
- c/o LL´s Forum
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
Har också mailat dom tidigare och jämfört med svar som andra fått. Och det visar sig att dom använder sig av ett standardsvar när folk mailaar dom och klagar!! Tycker vi ska gå ut mer synligt och få med oss mer folk i landet, för jag tror det finns många missnöjda där ute!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
Skulle kunna slänga ut en namninsamling på nätet. Jag har ett webhotellskonto som inte används speciellt mycket där man skulle kunna slänga ut det.
Håller också med om att det är bedrövligt. Spelas det EN match i HA så ska man inte sända en rysk repris. Frågan är vad det finns för avtal mellan S24 och Viasat? Det kan ju vara så att S24 har rättigheterna.
Håller också med om att det är bedrövligt. Spelas det EN match i HA så ska man inte sända en rysk repris. Frågan är vad det finns för avtal mellan S24 och Viasat? Det kan ju vara så att S24 har rättigheterna.
-
- Inaktiverad användare
Ni som klagar, ni tror inte att Klubbarna tycker något om att det visas MÅNGA matcher i varje omgång direkt
Utmärkt med Repriser av direktsända matcher och eftersändningar av en del andra matcher, väldigt mycket Hockey/krona, då harJag inte nämt NHL, KHL kan man dock vara utan, dålig bildkvalite, kyrilliska bokstäver så den ligan har jag skippat.
Samma Våglängd som vanligt serra
Utmärkt med Repriser av direktsända matcher och eftersändningar av en del andra matcher, väldigt mycket Hockey/krona, då harJag inte nämt NHL, KHL kan man dock vara utan, dålig bildkvalite, kyrilliska bokstäver så den ligan har jag skippat.
Samma Våglängd som vanligt serra
In Hinkum Veritas
Från www.hockeyallsvenskan.se:
"När det gäller TV-rättigheter har HockeyAllsvenskan ett avtal med Viasat, som i sin tur slutit avtal om TV-sändningar med Schibsted-koncernens sportportal www.s24.se.
Viasat har alltså rättigheterna till alla matcher från början.
"När det gäller TV-rättigheter har HockeyAllsvenskan ett avtal med Viasat, som i sin tur slutit avtal om TV-sändningar med Schibsted-koncernens sportportal www.s24.se.
Viasat har alltså rättigheterna till alla matcher från början.
Senast redigerad av 1 Qrax, redigerad totalt 0 gånger.
-
- Inaktiverad användare
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Det mest irriterande är när det går matcher på www.viasatondemand.com samtidigt som dom visar repriser på Viasat hockey.
Viasat vann ju budgivningen mot TV4 ganska stort. Dom är väl tvungna att sälja en massa matcher styckvis för att få det att gå ihop. Deras nästa strategi kanske är att göra som Canal+ och sälja "säsongskort"?
Viasat vann ju budgivningen mot TV4 ganska stort. Dom är väl tvungna att sälja en massa matcher styckvis för att få det att gå ihop. Deras nästa strategi kanske är att göra som Canal+ och sälja "säsongskort"?
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
Kan inte säga så mycket om själva kanalen, Men däremot viasat demand och s24 , kvalitén på de matcher man köper är ju under all kritik, betala nästan 100 spänn för att på sin höjd se en av tre perioder utan hack och eftersläpningar är HELT kASS.
Och att sen konstant skylla på allas internetuppkopplingar är tamejfan ännuvärre..
Och att sen konstant skylla på allas internetuppkopplingar är tamejfan ännuvärre..
Nu ökar vi !!
Jag är nöjd med Viasat ,jag fick prova i 3 månader gratis och inget tvivel om utan jag fortsätter när den tiden gått ut.
I kväll har jag tittat på Bofors -Västerås om söndag tittar jag på Björklövenmatchen och på onsdag på Aik -leksand .3matcher på 5 dagar i Viasat hockey.och troligen efterhandsänder man Lakers- Troja på onsdag eftermiddag ,efter att sett den matchen live är det perfekt.
I kväll har jag tittat på Bofors -Västerås om söndag tittar jag på Björklövenmatchen och på onsdag på Aik -leksand .3matcher på 5 dagar i Viasat hockey.och troligen efterhandsänder man Lakers- Troja på onsdag eftermiddag ,efter att sett den matchen live är det perfekt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!