Växjö Lakers - IF Troja/Ljungby
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - IF Troja/Ljungby
Det är riktigt kul att kolla på webbiljett.se där biljetterna verkar gå åt väldigt fort. Vågar man hoppas på slutsålt ? Nja men en bra bit över 3000
https://event.webbiljett.se/vaxjolakers ... px?edId=42
https://event.webbiljett.se/vaxjolakers ... px?edId=42
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
App app app jag sa aldrig att dom skulle åka ur
Men och andra sidan, byt plats med Tengsry som vi kan sprka på i 2 säsonger sen kan dom byta plats igen för omväxlings skull
Föressten , envisa rykten säger att det har dykt upp en ny talang i Troja som kommer att medverka i derbyt

Men och andra sidan, byt plats med Tengsry som vi kan sprka på i 2 säsonger sen kan dom byta plats igen för omväxlings skull

Föressten , envisa rykten säger att det har dykt upp en ny talang i Troja som kommer att medverka i derbyt

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Fast om dom förlorar mot Bofors ska väl inte avgöra om det kommer mycket tomtar på tisdag? Troja har väl inga medgångssupportrar? Dom är väl kulturbärare i alla väder?Fredrik R wrote:Tomtarna ska spela mot Bofors på söndag först innan derbyt, blir det förlust i den matchen för dom så lär det nog bli ganska tomt i tomteverkstaden (bortastå) på tisdag.
Tokröj i Lakerdome ska det bli! Krossa Troja!
Heja Lakers.

För övrigt anser jag också att Troja ska vara kvar i HA och hoppas att Tingsryd går upp i år. Gagnar alla 3 klubbarna och kronobergshockeyn..
Once a laker, always a laker
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Den av spannjesus till höga höjder höjd, eller ja man kan säga satt på en hög pedistal, Nu menar jag "snusjerry" har levererat väldigt bra med sina egna produkter och med sina nyförvärv.
Jag tror och hoppas att Lakers sopar banan med Troja vi har bättre värvningar, tabell läge, trupp än Troja.
Lite låg profil nu grabben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Over and out
Jag tror och hoppas att Lakers sopar banan med Troja vi har bättre värvningar, tabell läge, trupp än Troja.
Lite låg profil nu grabben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Over and out
-
- c/o LL´s Forum
Ett råd till er som tippar. Tippa på troja mot Bofors jag är 100% säker på att troja vinner mot Bofors. Ni som vill ha säkra pengar med bra odds tippar på det ni som inte vågar.. ja ni får väl vänta o se 

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- Inaktiverad användare
Vår vän BoxPlay ska akta sig för att göra en Holland, Vi är endast i November och mycket kan hända, Troja har inte Lakers spets, men är det någon match som Tomtarna ger järnet så är det.......
SnusJerry är inte Felfri, men aldrig ointressant, betydligt mer intressant att läsa Hans alster än Everts så här långt i alla fall i De bägge Herrarnas Sportschefskarriärer.
Jag tillhör Dem som önskar Utveckling av Lakers som Klubb, inte bara att utveckla Tränares och Sportchefers CV, då krävs att Man lyckas prestera egna spelare på HA nivå, Välkommen in i Matchen Evert.
SnusJerry är inte Felfri, men aldrig ointressant, betydligt mer intressant att läsa Hans alster än Everts så här långt i alla fall i De bägge Herrarnas Sportschefskarriärer.
Jag tillhör Dem som önskar Utveckling av Lakers som Klubb, inte bara att utveckla Tränares och Sportchefers CV, då krävs att Man lyckas prestera egna spelare på HA nivå, Välkommen in i Matchen Evert.
In Hinkum Veritas
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
ja jag påpekade samma sak att om man har tagit 1 poäng på bortaplan så är det bäst man håller käft. Jag spelar hellre sämre men plockar poängskörden vi har än o spela bra och ha den troja har
-
- Inaktiverad användare
serra gör som många det så ofta ödesstigra misstaget att skita i Långsiktig utveckling för Klubbens bästa och för en ekonomi i Balans, att sedan Buttra Ledare lyckas sämre än Muntra är en inte helt ointressant Parameter.
Att som serra bara se till det kortsiktiga har sina avigsidor
Det FULLA Förtroendet har visat sig ha sina brister tidigare i Lakers korta Historia
Att Evert inte förtydligar SINA Mål och tankegångar likt SnusJerry kan väl knappast anses vara ett plus, nog skulle De flesta vilja få mer Matnyttig info från Lakers om Dessa spörsmål, ....... eller
Att som serra bara se till det kortsiktiga har sina avigsidor

Det FULLA Förtroendet har visat sig ha sina brister tidigare i Lakers korta Historia

Att Evert inte förtydligar SINA Mål och tankegångar likt SnusJerry kan väl knappast anses vara ett plus, nog skulle De flesta vilja få mer Matnyttig info från Lakers om Dessa spörsmål, ....... eller

In Hinkum Veritas