Ballarna i Gruset, Om man säger så

Nåväl, det började ILLA i Elit Debutsäsongen också, Två rejäla Torsk sen hände det grejer.
Laget känns dock svagare, hänger De kvar i Elit så är det VG.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dom förlorade med 2-1 efter sudden... Borås vinner skotten med 45-29.pedda wrote:Senaste matchen blev 1-16 borta mot Frölunda. Just nu spelar de mot Borås och det står: 0-0 än så länge. De har inga direkta namn i truppen heller. Ser ut att vara 93-94:or i laget.
Det kommer hav med talanger framöver och krukor med guld som vi kan vräka över dem för att de ska få de bästa förutsättningarna som går att uppbringa på denna ninvåMalul wrote:kul med fler lovande målvaktstalanger,dock oroande att vi inte hade ett hav av 18-åringar att plocka av.
Du fattar ju inte? Du har total avsaknad av förståelse i detta ämnet, ska man behöva säga det 100 gånger?Lakersfan_03 wrote:VÄXJÖ LAKERS - HV71 3-17![]()
Men vi borde låta fler juniorer spela i A-laget, undra hur mycket publik vi haft på matcherna om vi fick uppleva sådana resultat? Vad tror du OptimistNeddo?
Jag vill bara säga att Näslund har gjort 11 poäng på 22 matcher i GSK-tröjan och för att inte så länge sen blev han tvåmålsskytt, men han petar fortfarande inte Gurra.Lakersfan_03 wrote: 9 poäng på 19 matcher i division 1 är väl kanske inget som imponerar.
Har råd att ge istid? Jag skrev 4-5 byten per match, det är inte så jävla mkt att ta i med. Trojas bästa Daniel Håkansson satt på bänken i 3 år, hur djävulusiskt bra är inte han nu då?Lakersfan_03 wrote:Men vilken tur att du är sånt snille då, anser du att vi som topplag i HA har råd att ge dessa spelare istid? I dagens läge är det flertalet spelare som blir bänkade hela matchen. Tycker du det är rätt matchning för våra juniorer att nöta bänk? Är det då inte bättre att låna ut dessa där de får speltid?
Dahlbeck fick inte vara kvar säger du, varför ''fick'' han inte vara kvar?
Du har inga planer på att bli vår nya sportchef, för du verkar ju veta bättre än samtliga på forumet, Evertsson och hela Växjö Lakers ledning om hur man utvecklar spelare. Det är inte riktigt så enkelt som du tror.
Sista idioten är absolut inte född, men till den kategorin finns ju hela klart 2 stora kandidater.
Den största kandidaten är väl han som aldrig haft en hockeykarriär eller som har ''den förlorade sonen som det är så synd om för att han inte platsade'' pratar naturligtvis om
![]()
![]()
![]()
Hehe, då kan du gärna gå in på vem det är du vill peta? Vem i dagsläget gör ingen nytta i VLH som Patrik Näslund hade gjort det bättre än? Det är mer du som är en död kamel som inte verkar fatta vissa saker. 4-5 byten per match är inte lite det heller, Jag anser att han bör spela seniorhockey 1 år till innan han ska ges chansen. Men en död kamel som dig kanske inte förstår detSvartvadet wrote:Har råd att ge istid? Jag skrev 4-5 byten per match, det är inte så jävla mkt att ta i med. Trojas bästa Daniel Håkansson satt på bänken i 3 år, hur djävulusiskt bra är inte han nu då?Lakersfan_03 wrote:Men vilken tur att du är sånt snille då, anser du att vi som topplag i HA har råd att ge dessa spelare istid? I dagens läge är det flertalet spelare som blir bänkade hela matchen. Tycker du det är rätt matchning för våra juniorer att nöta bänk? Är det då inte bättre att låna ut dessa där de får speltid?
Dahlbeck fick inte vara kvar säger du, varför ''fick'' han inte vara kvar?
Du har inga planer på att bli vår nya sportchef, för du verkar ju veta bättre än samtliga på forumet, Evertsson och hela Växjö Lakers ledning om hur man utvecklar spelare. Det är inte riktigt så enkelt som du tror.
Sista idioten är absolut inte född, men till den kategorin finns ju hela klart 2 stora kandidater.
Den största kandidaten är väl han som aldrig haft en hockeykarriär eller som har ''den förlorade sonen som det är så synd om för att han inte platsade'' pratar naturligtvis om
![]()
![]()
![]()
Det är som att tala med en död kamel, du har aldrig varit där och du vet inte hur det är heller. Det är logisk lapsus i högsta grad att ingen junior går in och dominerar, men som sagt död kamel.... eller hur var det?
Har jag sagt att han skulle peta honom på centralplatsen eller? Eller sa jag att hans chans försvann där? Givetvis kan man röra om lite och be en annan spelare spela centralpositionen. Hjalmarsson kommer inte petas, det vågar jag lova dig. Patrik Näslund får hoppas på någon skada för att få sin chans. Hjalmarsson är mer kunnig än du verkar förstå. Hans poäng föregående säsong och pågående hade inte Näslund klarat att prestera;)NEDOMANSKY wrote:Undrar VARFÖR gör alla som har en gnutta Koll, menar Du L03 att Näslund skulle petat Långa Håret på Centerplatsen, nu får Du allt slipa skridskorna och ta av Dig Skridskoskydden
![]()
Inte Landslagsplatsen(Ej uttagen senast) som ger Näslund Gurras plats, utan helt enkelt Kunnandet.
Innan säsongen är slut tror Jag att Gurras istid blivit Kraftigt begränsad, möjligen spelas Näslund in till KS, I KS så räcker det INTE med Gurras Skills![]()
Näslund är en BÄTTRE spelare än Gurra och Basse ihop, helt ojämförliga kvaliteter, att Ni inte fattar detta enkla konstaterande, det krävs endast ett par byten för ett TRÄNAT Öga för att se skillnaden![]()
Jodå JK = Janne Karlsson, Jag är inte så fixerad vid 2:a placeringen utan mer av Lakers utveckling totalt, Gör Man FÖR stora hopp på Stegen riskerar en Pinne att brista![]()
Status Quo är inte bara ett Boogie Band, tro för Guds skull inte att Lakers ALLTID kommer befinna sig på Plats 2