Växjö Lakers J-18

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Växjö Lakers J-18

Post by NEDOMANSKY »

1-8, Hemma mot RedHawks :eeeh:

Ballarna i Gruset, Om man säger så :whistle:

Nåväl, det började ILLA i Elit Debutsäsongen också, Två rejäla Torsk sen hände det grejer.

Laget känns dock svagare, hänger De kvar i Elit så är det VG.
In Hinkum Veritas
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Jesper(Mini) Öhrwall nätar för Lakers J-18 och ger Laget 1 pinne borta mot TAIF som vinner i OT med 2-1.

Bänkad i TV-pucken, mål i J-18 Elit, Crus Rydberg utan poäng :?

Starkt av Lakers :golfclap:
In Hinkum Veritas
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Seger idag borta mot Rögle, 2-3 slutade matchen :golfclap:
Hejsan
Forumamatör

Post by Hejsan »

Primeau wrote:Seger idag borta mot Rögle, 2-3 slutade matchen :golfclap:
Andra segern i rad :golfclap: Robin Nilsson storspelade i målet 48 skott, 2 mål.
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

Inte dåligt av en målvakt att göra 2 mål ;)
Snart nära dig...en ny hall
Hejsan
Forumamatör

Post by Hejsan »

Haha inte riktigt så jag menade :wink:
pedda
Forumdemon

Post by pedda »

Senaste matchen blev 1-16 borta mot Frölunda. Just nu spelar de mot Borås och det står: 0-0 än så länge. De har inga direkta namn i truppen heller. Ser ut att vara 93-94:or i laget.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©

I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Hejsan
Forumamatör

Post by Hejsan »

pedda wrote:Senaste matchen blev 1-16 borta mot Frölunda. Just nu spelar de mot Borås och det står: 0-0 än så länge. De har inga direkta namn i truppen heller. Ser ut att vara 93-94:or i laget.
Dom förlorade med 2-1 efter sudden... Borås vinner skotten med 45-29.

Den som jag tycker utmärker sig och har gjort hela säsongen är målvakten Robin Nilsson! Han har tagit ett stort steg i utvecklingen från förra året.
Hörde att han även är uppe och tränar med vårt kära a-lag ibland!
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

kul med fler lovande målvaktstalanger,dock oroande att vi inte hade ett hav av 18-åringar att plocka av.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

J-18 är närmast Minderåriga, dvs Unga, därav förklaras en del av resultaten, där finns Talanger var Lugna 8)

Det är inflödet utifrån till Hockeygym som avstannat.
In Hinkum Veritas
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

VÄXJÖ LAKERS - HV71 3-17 8O
Men vi borde låta fler juniorer spela i A-laget, undra hur mycket publik vi haft på matcherna om vi fick uppleva sådana resultat? Vad tror du OptimistNeddo?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Malul wrote:kul med fler lovande målvaktstalanger,dock oroande att vi inte hade ett hav av 18-åringar att plocka av.
Det kommer hav med talanger framöver och krukor med guld som vi kan vräka över dem för att de ska få de bästa förutsättningarna som går att uppbringa på denna ninvå :wink: En ny hall är det enda vi behöver om man lyssnar på folket här inne. Sen kommer halvapottenlotten att sälja sig sjäv. Medlemsantalet kommer öka då hemsidorna helt plötsligt kommer i nivå med den nya hallen. Så lutar er tillbaka. Det är var det stod i mailet jag fick.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Lakersfan_03 wrote:VÄXJÖ LAKERS - HV71 3-17 8O
Men vi borde låta fler juniorer spela i A-laget, undra hur mycket publik vi haft på matcherna om vi fick uppleva sådana resultat? Vad tror du OptimistNeddo?
Du fattar ju inte? Du har total avsaknad av förståelse i detta ämnet, ska man behöva säga det 100 gånger?

Juniorer ska matchas in, tänk om Jonas Nilsson, Näslund eller Dahlbeck (som inte fick vara kvar) hade fått spela 3-4 byten per match, då hade dom kanske varit lagets bästa nästa år? Men den tanken slår aldrig dig, för jag menar våra kanske mest givande spelare just nu Robert Rosén och Björn Karlsson gick ju rakt in i truppen som världens bästa och gjorde 5000 poäng per match.... Rosén fick spela 90% av sin istid i Powerplay sitt första år, inte något spel alls i 5 mot 5, Björn Karlsson ratades av alla för att han var "så himla dålig" vart hittar vi han nu? Jo båda två är i dagsläget väldigt viktiga!

Än en gång har du bevisat att den sista idioten inte är född
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Nej !, L03 är inte den BÄST slipade skenan i Skridkostället, tyvärr.

Även Jag är en aning bekymrad över J-Lagens nuvarande Kvalitet, detta har dock INGET med att det finns ENSKILDA Talanger som kommer att Bli mycket bra, men det är Överkurs för L03 :oops:

För Låg nivå totalt på J-Lagen gör att De bästa sticker till andra Klubbar efter U16, Dags att agera för Lakers, sannolikt väntar Klubben på 94:orna som är Vassa, nästa år är egentligen deras 1:a år som Junisar(även om ett antal redan är med, surt bara OM J-18 åker UR Elit denna säsongen.

Lakers U16 möter HV 71`s i DM-Final, åk dit ocH kolla L03, så kanske skenan blir skarpare :wink:

Näslund som Åldersmässigt är J-18 spelare är just Nu Mighty Mooses Bästa spelare i Div.1. :whistle:

Ska man skjuta skarpt L03, så bör Man gänga av Löspluggspipan INNAN :idea:
In Hinkum Veritas
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Björn Karlsson tog klivet till seniorhockeyn förra säsongen, vid 19 års ålder.

Rosén fick utvecklas i lugn och ro i Alvesta till 18 års ålder, och skolades första säsongen i Allsvenskan in med en blandning av a-truppshockey och läroperiod på vägen till Osby.

Varför är det så sjukt bråttom med Näslund?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Men vilken tur att du är sånt snille då, anser du att vi som topplag i HA har råd att ge dessa spelare istid? I dagens läge är det flertalet spelare som blir bänkade hela matchen. Tycker du det är rätt matchning för våra juniorer att nöta bänk? Är det då inte bättre att låna ut dessa där de får speltid?

Dahlbeck fick inte vara kvar säger du, varför ''fick'' han inte vara kvar?

Du har inga planer på att bli vår nya sportchef, för du verkar ju veta bättre än samtliga på forumet, Evertsson och hela Växjö Lakers ledning om hur man utvecklar spelare. Det är inte riktigt så enkelt som du tror.
Sista idioten är absolut inte född, men till den kategorin finns ju hela klart 2 stora kandidater.

Den största kandidaten är väl han som aldrig haft en hockeykarriär eller som har ''den förlorade sonen som det är så synd om för att han inte platsade'' pratar naturligtvis om
:roll: :eeeh: :whistle: :whistle:
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Bäst i Gislaved säger du. Ja då har han ju rätt utveckling, nästa säsong tror jag att han kan vara redo för några inhopp. 9 poäng på 19 matcher i division 1 för en Junior är ett helt okej facit. Det går inte att skynda på något och det vet väl du om någon Neddo. Är man inte redo för steget så är man inte, inget att sura över släpp det gamla grubblet nu ;)
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Tackar för berömmet L03, Snille är inte ILLA :nope:

Inga Planer på att Bli Sportchef, :nope: Evert är mer än OK, han bör dock lyssna på vad JK säger i flera intervjuer, - Man ska aldrig vara nöjd utan ALLTID vilja bli bättre, precis som IBRA :wink:

Lakers har en del att Lära vad gäller J- verksamheten, det går inte att SNÅLA Sig till framgång :whistle: med Mediokra Tränare år efter år, Utvecklingen har dessvärre stannat av, gäller JK`s devis så behövs det bättre Kaliber på den Fronten.

Näslund är tillräckligt bra Redan för att sätta Gurra på Bänken eller i Mooses, varför ska åldern följas slaviskt, skills bör avgöra i A-Lag.

Jag har sett en del Tränare med så KALLADE Hockeykarriärer på C-och D nivå lura skjortan av småklubbar och förstöra både Talanger och klubbarnas ekonomi, så det där med Hockeykarriär är en mycket Tveksam Merit, När det till stor del handlar om psykologi och Ledarskap att vara Hockeytränare, den Grundtekniska utbildningen läser Man snabbt in OM MAN VILL,, eller anlitar folk som KAN och VILL lära ut dessa färdigheter.

I Din förvirrade analys av något Du inte begriper så blandar Du åter in Min Son, som det inte är Synd om på något vis, Han lärde sig mer än de flesta både om Hockey och Människor, det kommer Han att ha mycket glädje av framöver. Att Jag tycker att Duktiga Juniorer ska ges CHANSEN har Inget med Min Son att göra, Jag är en människa som inte enbart ser Min egen sons bästa, vilket i och för sig är ovanligt inom Svensk Lagidrott, tyvärr.

IBRA fick chansen ioch tog den :wink:
In Hinkum Veritas
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Bara 5 smileys i ditt inlägg Neddo, vad är det som händer?

Du vill ha in Patrik Näslund BARA FÖR ATT han spelar i landslaget för hans åldersgrupp. Det är ingen garanti för att få en plats i ett lag som Växjö Lakers. Jag hoppas inte din förkortning på JK är Janne Karlsson, Lakers ligger 2a och utmanar LIF på allvar om första platsen och du ser något negativt?

Hur kul hade det varit för Patrik Näslund att sitta på bänken i Växjö Lakers och få som högst någon minut istid per match? Är det då inte bättre för honom i Gislaved? Gurra trots detta har han ändå i stort sett räddat oss mot Malmö, ett annat topplag frågan är om Patrik Näslund hade kunnat göra samma sak? 9 poäng på 19 matcher i division 1 är väl kanske inget som imponerar. En sak kan jag hålla med dig om, det var dumt att ta hit Lindhagen och göra LHC en tjänst, där rök Näslunds chans, Gurra kommer inte bli kickad och det vet du om.
pedda
Forumdemon

Post by pedda »

Lakersfan_03 wrote: 9 poäng på 19 matcher i division 1 är väl kanske inget som imponerar.
Jag vill bara säga att Näslund har gjort 11 poäng på 22 matcher i GSK-tröjan och för att inte så länge sen blev han tvåmålsskytt, men han petar fortfarande inte Gurra.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©

I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Jag vill gärna ha in talanger men då ska de hålla. Jag säger om en sak jag påpekat i snart 10 gånger.

Hade vi inte tagit in Lindhagen hade Patrik Näslund haft en chans, Gurra kommer inte petas PUNKT SLUT!
A-sta
Forumdemon

Post by A-sta »

Lustigt att han satt på bänken mot Borås, peted av Sebbe.
Men du har säkert rätt 03;an!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

På bänken ja. Men vi kommer aldrig låna ut Gurra för att ta in Näslund som ordinarie;) Till och med Basse är närmre en ordinarie plats än Näslund. Undra varför
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Undrar VARFÖR gör alla som har en gnutta Koll :!: , menar Du L03 att Näslund skulle petat Långa Håret på Centerplatsen, nu får Du allt slipa skridskorna och ta av Dig Skridskoskydden :roll:

Inte Landslagsplatsen(Ej uttagen senast) som ger Näslund Gurras plats, utan helt enkelt Kunnandet.

Innan säsongen är slut tror Jag att Gurras istid blivit Kraftigt begränsad, möjligen spelas Näslund in till KS, I KS så räcker det INTE med Gurras Skills :nope:

Näslund är en BÄTTRE spelare än Gurra och Basse ihop, helt ojämförliga kvaliteter, att Ni inte fattar detta enkla konstaterande, det krävs endast ett par byten för ett TRÄNAT Öga för att se skillnaden :whistle:

Jodå JK = Janne Karlsson, Jag är inte så fixerad vid 2:a placeringen utan mer av Lakers utveckling totalt, Gör Man FÖR stora hopp på Stegen riskerar en Pinne att brista :wink:

Status Quo är inte bara ett Boogie Band, tro för Guds skull inte att Lakers ALLTID kommer befinna sig på Plats 2 :eeeh:
In Hinkum Veritas
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Lakersfan_03 wrote:Men vilken tur att du är sånt snille då, anser du att vi som topplag i HA har råd att ge dessa spelare istid? I dagens läge är det flertalet spelare som blir bänkade hela matchen. Tycker du det är rätt matchning för våra juniorer att nöta bänk? Är det då inte bättre att låna ut dessa där de får speltid?

Du har inga planer på att bli vår nya sportchef, för du verkar ju veta bättre än samtliga på forumet, Evertsson och hela Växjö Lakers ledning om hur man utvecklar spelare. Det är inte riktigt så enkelt som du tror.
Sista idioten är absolut inte född, men till den kategorin finns ju hela klart 2 stora kandidater.

Den största kandidaten är väl han som aldrig haft en hockeykarriär eller som har ''den förlorade sonen som det är så synd om för att han inte platsade'' pratar naturligtvis om
Har råd att ge istid? Jag skrev 4-5 byten per match, det är inte så jävla mkt att ta i med. Trojas bästa Daniel Håkansson satt på bänken i 3 år, hur djävulusiskt bra är inte han nu då?

Det är som att tala med en död kamel, du har aldrig varit där och du vet inte hur det är heller. Det är logisk lapsus i högsta grad att ingen junior går in och dominerar, men som sagt död kamel.... eller hur var det?
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Eller Morgan Grans som fick nöta Filt under Håkan " Jag hatar Junisar " Nygren, när Grans spelade J20-Landslaget :roll:
In Hinkum Veritas
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Svartvadet wrote:
Lakersfan_03 wrote:Men vilken tur att du är sånt snille då, anser du att vi som topplag i HA har råd att ge dessa spelare istid? I dagens läge är det flertalet spelare som blir bänkade hela matchen. Tycker du det är rätt matchning för våra juniorer att nöta bänk? Är det då inte bättre att låna ut dessa där de får speltid?

Har råd att ge istid? Jag skrev 4-5 byten per match, det är inte så jävla mkt att ta i med. Trojas bästa Daniel Håkansson satt på bänken i 3 år, hur djävulusiskt bra är inte han nu då?

Det är som att tala med en död kamel, du har aldrig varit där och du vet inte hur det är heller. Det är logisk lapsus i högsta grad att ingen junior går in och dominerar, men som sagt död kamel.... eller hur var det?
Hehe, då kan du gärna gå in på vem det är du vill peta? Vem i dagsläget gör ingen nytta i VLH som Patrik Näslund hade gjort det bättre än? Det är mer du som är en död kamel som inte verkar fatta vissa saker. 4-5 byten per match är inte lite det heller, Jag anser att han bör spela seniorhockey 1 år till innan han ska ges chansen. Men en död kamel som dig kanske inte förstår det ;) :shocked:
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

NEDOMANSKY wrote:Undrar VARFÖR gör alla som har en gnutta Koll :!: , menar Du L03 att Näslund skulle petat Långa Håret på Centerplatsen, nu får Du allt slipa skridskorna och ta av Dig Skridskoskydden :roll:

Inte Landslagsplatsen(Ej uttagen senast) som ger Näslund Gurras plats, utan helt enkelt Kunnandet.

Innan säsongen är slut tror Jag att Gurras istid blivit Kraftigt begränsad, möjligen spelas Näslund in till KS, I KS så räcker det INTE med Gurras Skills :nope:

Näslund är en BÄTTRE spelare än Gurra och Basse ihop, helt ojämförliga kvaliteter, att Ni inte fattar detta enkla konstaterande, det krävs endast ett par byten för ett TRÄNAT Öga för att se skillnaden :whistle:

Jodå JK = Janne Karlsson, Jag är inte så fixerad vid 2:a placeringen utan mer av Lakers utveckling totalt, Gör Man FÖR stora hopp på Stegen riskerar en Pinne att brista :wink:

Status Quo är inte bara ett Boogie Band, tro för Guds skull inte att Lakers ALLTID kommer befinna sig på Plats 2 :eeeh:
Har jag sagt att han skulle peta honom på centralplatsen eller? Eller sa jag att hans chans försvann där? Givetvis kan man röra om lite och be en annan spelare spela centralpositionen. Hjalmarsson kommer inte petas, det vågar jag lova dig. Patrik Näslund får hoppas på någon skada för att få sin chans. Hjalmarsson är mer kunnig än du verkar förstå. Hans poäng föregående säsong och pågående hade inte Näslund klarat att prestera;) :eeeh: :eeeh: :dontknow: :dontknow: :ok: :ok: :whistle: :whistle: :whistle:
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Det handlar inte OM att peta, det handlar om våra lagbygge förnärvarnade och det konceptet som vi kör med inte kommer att hålla i så många år till.

Jonas Nilsson petar Hjalmarsson rakt av, i alla skillz utom möjligtvis tacklingar. Näslund hade kunnat spela istället för Åhsberg, alls handlar om ekonomi/hjärta, pengar/hockey får vi inte ut av alla spelare och jag menar definitivt inte att vi ska rota i spelartruppen i dagsläget. Det jag menar är att vi är inne på fel spår nu, men kan inte köpa sig framgång! Titta på Leksand, AIK och Malmö.

Rögle gick upp i ES med ett äkta Lagbygge, spets, junisar och rutin. DET är vad jag kallar hockeylag
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Svartvadet :

Du har inte särskilt bra koll då måste jag säga. Varför tror du Växjö Lakers bygger ny arena nästa år?, behåller nuvarande ishallen och bygger en träningshall dessutom? Är allt för Växjö Lakers A-lag tror du?

Jag håller med om att i dagsläget är det inte enkelt, men inom några år så tror jag vi är ifatt många lag. Planerna är att ha en bra juniornivå i Lakers och det kommer vi att ha. Många kommer söka sig till Lakers i framtiden, det kommer bli väldigt mycket ispass när detta går igenom. Vi är en klubb som funnits i 13 år, ge det lite tid.
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Svartvadet, kan inte förstå att du tycker JK är så bra när uttagningarna är så jävla dåliga. Sen ni besserwissers, blås inte upp er så ni spricker av självgodhet. Folk som leder laget har bättre koll än ni två nånsin kommer vara i närheten av att ha. Bara tröttsamt att höra ert jävla malande dag ut och dag in där ni utger er för att vara nånslags övervetare i förhållande till alla andra. Tröttsamt och (i Neddos fall) så förbannat tjatigt så klockorna stannar.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
A-sta
Forumdemon

Post by A-sta »

Bugar och bockar Niles :clap:
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

En grej till. VI VET VAD NI TYCKER, VI ACCEPTERAR DET. Det räcker nu, trehundra gånger med exakt samma sak är alldeles tillräckligt. Alldeles tillräckligt. Alldeles tillräckligt.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Är L03/Niles och några till så okunniga så att Ni tror att en Ny Multiarena och Träningshallar kommer att Ge Juniorerna helt Nya träningsmöjligheter, För Juniorerna innebär detta endast en ;Marginell förbättring, dessa har redan idag tillräckligt med Istid, Problemet är Hur Man väljer att uttnyttja denna tid och med vilken Kvalitet på Tränarna samt Inskolningen till Seniorspelare.

Hur tror Ni NHL-Lag eller CCCP Tränar/Tränade, inte i Madison Square Garden, utan i sunkiga hallar och Gymsalar.

De Nya Byggplanerna kommer att betyda absolut MINST för Juniorerna och mest för A-Lagets sponsorer samt de som äger Lakers, se De med Bäst/Störst Arena eller Lyxigaste Logerna har inte Den bästa Juniorutvecklingen eftersom den bygger på något helt annat.

HV körde i många år på UteRink, det funkade rätt bra det med :wink:

Vill Man ha mest utveckling för pengarna så är inte SkrytByggen för Sponsorer den billigaste vägen :P

Man blir lätt Besserwisser bland de som Har FULLT förtroende och klampar runt med Klaffarna på :roll:

Än en gång, Näslund petar Gurra ALLA Dagar i Veckan, Åhsberg är som Bremberg en glidare, Endast ROSS kan Glida med STIL :wink:
In Hinkum Veritas
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Har inte orkat lusläsa igenom varenda inlägg ovan, men måste ge mitt stöd åt Lakersfan03 i den här debatten. Jag fattar inte riktigt vad som är så uppåt väggarna med den trupp vi har och den matchningen coach Karlsson kört med. Någonting som tydligen både juniorerna och deras crews (åtminstone junior-experterna som skriver här) verkar sakna helt är TÅLAMOD.

Tålamod med den egna verksamheten under a-laget. Lakersfan03 nämner mycket riktigt en flashals i form av isytor. Klubben gör häpnadsväckande framsteg på den fronten medans jag skriver detta, vilket verkar ha undgått några. Konstigt.

Tålamod med istid i a-laget. VLH har talanger i de egna leden. VLH har potentiella a-lagsspelare i de egna leden. VLH har också förståndet att gradvis skola in de i seniorhockey och till det ansvar det innebär att spela i ett lag som ska nå KS. Varför är det viktigt? Vore det inte roligare att ha ett a-lag som bestod av många fler egna spelare? Framgång är roligt, men det vore ännu roligare. Jag håller inte med. VLH:s hela idé är att tillhandahålla ett framgångsrikt a-lag som lokomotiv för HELA hockeyverksamheten i Växjö. Den taktiken verkar rätt framgångsrik enligt mig. Jag tror inte kidsen/juniorerna (både på den egna orten och i övriga landet) hade haft samma intresse hockeyn i Växjö utan det.

Björn Karlsson är ett exempel på vad konskekvenserna kan bli. Spel i en högre J-serie för att sedan återvända. Trist att han inte gjorde hela sin J-tid här? Javisst, men inte katastrofalt som det utmålades som då han lämnade. Självklart vill jag ha ett J-lag i den högsta serien och det kommer vi att få om vi har TÅLAMOD.
Post Reply