Usain Bolt
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- johannes_24
- Forumentusiast
riktigt snabb!!
Han var riktigt snabb. Roligast var att se loppet i slow motion där man kan se att Bolt tittar på klockan ca 5 meter innan mål!!! 

-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum
Man kan väl knappast klandra honom, han vill väl också få lite uppmärksamhet.NEDOMANSKY wrote:MAGI är det faktiskt, och lika Magiskt är det att läsa att (Wissman) en Svensk(Givetvis) tycker bolt är osportslig med sin stil![]()
Påmminer lite om när Mattias "Lille Skutt" Sunneborn käftade med... Mike Powell (?) som vid tillfället hoppade ungefär en meter längre än nämnde Sunneborn.

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
- johannes_24
- Forumentusiast
-
- Forumdemon
Lite underligt egentligen hur ffa media resonerar. Här har vi en snubbe som krossat båda sprintrekorden - på dagen 1 år efter respektive tidigare rekords putsning. Men det räcker inte med det. Nu ska det spekuleras i om han kan krossa rekordet på 400 m oxå
. Varför inte nöja sig med och acceptera 100 m och 200 m... och låta honom fokusera på att förbättra dom?
Enda godkända svenska insatsen hittills är Wiberg i Tio-kampen! Resten av svenskarna slåss i mästerskapet "Bästa bortförklaringen". Och vi ska INTE spekulera i hur det hade gått om dom "stressfrakturerade" hade varit med!

Enda godkända svenska insatsen hittills är Wiberg i Tio-kampen! Resten av svenskarna slåss i mästerskapet "Bästa bortförklaringen". Och vi ska INTE spekulera i hur det hade gått om dom "stressfrakturerade" hade varit med!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
juhlin har mer sex än gene simmons!
på 200 meter snittar Usain Bolt på 9.595,alltså cirka världsrekordet på 100 m,så på 400 meter borde det nya världsrekordet bli 9.595*4=
38.38 sekunder!!!5 sekunder snabbare än johnsons finfina rekord!
på 200 meter snittar Usain Bolt på 9.595,alltså cirka världsrekordet på 100 m,så på 400 meter borde det nya världsrekordet bli 9.595*4=
38.38 sekunder!!!5 sekunder snabbare än johnsons finfina rekord!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
Man ska komma ihåg att löpning är Jamaicas nationalsport. De kan då satsa fullt ut på sin sport. Inte underligt att så många är med i världseliten, och att de har minst en löpare med i varje heat och final.
En sak är att ett flertal har åkt fast för doping. En tragisk bit.
Däremot hoppas jag att Bolt är ren eller är det officiellt så han kan behålla sina världsrekord.
En sak är att ett flertal har åkt fast för doping. En tragisk bit.
Däremot hoppas jag att Bolt är ren eller är det officiellt så han kan behålla sina världsrekord.
-
- Inaktiverad användare
Så drar då Avundsjuka Svenskar igång igen, när IBRA krossat ALLA Gnölare.
Vår Rökande Fri-Idrotts Ikon Patrik Sjöberg säger sin Mening :
Ni tyckte C.Cluft var Bäst sluta Läs.
Saxat från X-pressen:
Patrik Sjöberg tycker att Usain Bolt ska fortsätta med gesterna.
– Absolut. Alla svenskar tyckte det var charmigt när Klüft höll på med sina grejer. Jag tycker det är konstigt att klaga på att Bolt skojar om man accepterade Klüfts grejer. Bolt är i en helt annan liga idrottsmässigt.
– Jag tycker snarare att vi ska ta vara på Bolt. Man har sökt efter en stor fixstjärna som gagnar friidrotten, och nu har man det, säger Patrik Sjöberg.
Vår Rökande Fri-Idrotts Ikon Patrik Sjöberg säger sin Mening :
Ni tyckte C.Cluft var Bäst sluta Läs.
Saxat från X-pressen:
Patrik Sjöberg tycker att Usain Bolt ska fortsätta med gesterna.
– Absolut. Alla svenskar tyckte det var charmigt när Klüft höll på med sina grejer. Jag tycker det är konstigt att klaga på att Bolt skojar om man accepterade Klüfts grejer. Bolt är i en helt annan liga idrottsmässigt.
– Jag tycker snarare att vi ska ta vara på Bolt. Man har sökt efter en stor fixstjärna som gagnar friidrotten, och nu har man det, säger Patrik Sjöberg.
In Hinkum Veritas