Fy fan vad jämnt det är nu . klart som fan alla ska till västra stå nu på fredag sluter vi upp och laddar som aldrig förr.
VI SKA HA 3 POÄNG.
VI SKA TILL KVALSERIEN!!!!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag hoppas verkligen att alla förstår hur mycket vårat stöd betyder för spelarna. Det har sagts förut och jag säger det igen, publiken kan vara den 6:e utespelaren så det finns all anledning till att klappa med även på sittplats och att gapa halsen blodig på Västra stå!!
Vi har 3 st hemmamatcher kvar och jag skiter i vad motståndet har för märke på bröstet , nu bär vi fram dom på bästa sätt hela vägen!
Bara föreställ er en kvalserie och elitserielag som besöker ett kokande Lakerdome, det smakar ganska bra så kom igen nu Lakejer och alla Lakersfans nu kör vi!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Är det inte dags att börja sjunga innan introt på fredag! Tänk er att vi dra i gång KOM IGEN LAKERS vid 18.45. Medans Janne delar ut dom sista direktiven då kokar hallen! Helt underbart om du frågar mig!!!!!
Anders83 wrote:Jag hoppas verkligen att alla förstår hur mycket vårat stöd betyder för spelarna. Det har sagts förut och jag säger det igen, publiken kan vara den 6:e utespelaren så det finns all anledning till att klappa med även på sittplats och att gapa halsen blodig på Västra stå!!
Vi har 3 st hemmamatcher kvar och jag skiter i vad motståndet har för märke på bröstet , nu bär vi fram dom på bästa sätt hela vägen!
Bara föreställ er en kvalserie och elitserielag som besöker ett kokande Lakerdome, det smakar ganska bra så kom igen nu Lakejer och alla Lakersfans nu kör vi!
Stämmer in helt med ditt inlägg Anders ,nu måste sittplats hjälpa till så vi får ett kokande Lakerdome ,men vet hur svårt att att få igång sittplats ,är några från västra stå som flyttat över de blir behandlade som fånar när de stämmer in med klacken ,SKÄRPNING!!!
Om jag har hört rätt så har Markusson diskbrock? nån som kan bekräfta? är det så så antar jag att han blir borta för sådant kan ta tid att fixa i ordning.
Denna match på papperet ser ut som skall vara avgörande om vi ska ha stor chans på 3e platsen , så måste denna vinnas efter som vi nu har 1 Match mer spelad än de andra lagen så 3 pinnar är ett måste isåfall.
"Växjö 70 poäng
SPELADE MATCHER: 41. 13/2 Mora (h) 21/2 Mariestad (h) 25/2 Huddinge (b) 27/2 Bofors (h) KOMMENTAR: Nej, Växjö lär inte ha en chans att nå kvalserien. Laget har en match mer spelad än de andra lagen och Mora kvar att möta. Det blir playoff."
TÄNDVÄTSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kan väl inte vara så svårt att säga till folk som man vet ska se matchen i morgon att vara i ishallen vid 18.45? Tänk inte vad Lakers kan göra för dig, utan vad du kan göra för Lakers
Greger Artursson, 3:a i backarnas poängliga, lär visst ha fått en spricka benet i senaste matchen mot Västerås och blir borta sex veckor.
Mora är rejält på g, man har sakta men säkert segat sig upp på kvalserieplats och kommer bli überfarliga i morgon. Men var det vore väl FAAN om inte Växjö någon gång kunde vinna en av dom där riktigt VIKTIGA matcherna. Segern mot Björklöven kan säkert ha stärkt spelarnas självförtroende rejält.
Jag tror för min del och jag tar inte ut någon seger i förskott att gårdagens match betydde så mycket och löste upp många nervknutar inom laget att nu kör vi för för fullt och då är 3 poäng hemma.
Anders83 wrote:Om jag har hört rätt så har Markusson diskbrock? nån som kan bekräfta? är det så så antar jag att han blir borta för sådant kan ta tid att fixa i ordning.
Jag vet inte om det är diskbrock, men han ska prova kroppen lite försiktigt på is i morgon fredag. Hur och när han kan gå en match igen vet han inte i dagsläget.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
inte långt kvar nu . hoppas alla kommer toktaggade . en publiksiffra över 2500 borde man förvänta sig tycker jag.
taket ska lyfta innan 19:00 imorgon komigen nu lakejer
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö