Kommer troligtvis att bli tufft på söndag. Mora är säkert grymt taggade efter förlusten idag mot Troja. Tror inte dom är sugna på att vända till Dalarna med två förluster mot kronobergslagen.
Å andra sidan kanske Mora är lite övervärderade i år. Enligt matchstatistiken vann Troja skotten klart och enligt rapporter hade Troja under långa perioder lekstuga med Mora med massor av målchanser.
En seger för Lakers på söndag skulle innebära ett litet ryck gentemot Mora i tabellen.
Mora har verkligen inte imponerat det man läst och hört. Men visst tusan blir det en tuff match, vi måste dock spela mer koncentrerat och bestämt än idag den saken är säker. Tror Lakers kommer göra en bra match i alla fall.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Matchen Mora-Löven var nog det sömnigaste jag sett på länge, Mora var INTE imponerande någonstans. Dock ska Lakers inte underskatta Fd "elitserielaget" .
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Viktor Fasth har en knäskada står ej heller mot Mora. Riktigt tråkigt , inget ont om Bengtsberg men tror genast våra chanser till vinst här blir mindre
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Bengtsberg har varit bra i dom matcher jag sett så det tror jag inte betyder nåt i just den här matchen. Hoppas Fasth väldigt snart är tillbaka för vi behöver båda i bra form.
Dom höll nog igen när du tittade på
Nej, i morgon blir det tuffa papper. Vid vinst kan man skaka av sig Mora lite och klättra upp på en hedrande 2:a plats. Och äntligen en Söndagsmatch. Bästa matchdagen alla kategorier
Ja dom va i Dooooomen......! Min pojk skulle träna efter MIK:s träning därav min närvaro.
Man såg att de höll igen när dom såg en Lakej äntra sittplats