Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - IK Oskarshamn
Ny match redan på fredag gäller bara att glömma den här senaste. IK Oskarshamn som nu kommer med 2 segrar i ryggan ikväll slog man Västerås med 4-2 vilket är imponerande.
Här gäller endast 3 poäng
Här gäller endast 3 poäng
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Ska bli riktigt kul imorgon! Fredag och dessutom derby! som grädde på moset så har vi en riktigt schysst klubblokal att samlas i där det dessutom finns fulla rättigheter
Klacksektionen kommer ta med sig några ramsor som vi kan skråla lite på och testa dom uppe i hallen vidare så ta med er röstresurserna oxå !! och glöm inte bli medlem osv

Klacksektionen kommer ta med sig några ramsor som vi kan skråla lite på och testa dom uppe i hallen vidare så ta med er röstresurserna oxå !! och glöm inte bli medlem osv

SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- c/o LL´s Forum
titta vad man hittar när man går in på www.lakerslakejer.com
"När?
Fredag den 3 oktober (VLH - Oskarshamn) kl. 16.30-18:15
Mat denna dag: Chili con carne m nachos 45:-
bokas via mat@lakerslakejer.com med namn och medlemsnummer senast onsdag 30/9
Nästa öppnings tillfälle är Söndag 5 oktober innan VLH - Malmö kl 12.00 mat går boka redan nu, pannbiff med stekt potatis och löksås serveras vid detta tillfälle."
"När?
Fredag den 3 oktober (VLH - Oskarshamn) kl. 16.30-18:15
Mat denna dag: Chili con carne m nachos 45:-
bokas via mat@lakerslakejer.com med namn och medlemsnummer senast onsdag 30/9
Nästa öppnings tillfälle är Söndag 5 oktober innan VLH - Malmö kl 12.00 mat går boka redan nu, pannbiff med stekt potatis och löksås serveras vid detta tillfälle."
-
- c/o LL´s Forum
Får man störa gästerna på undervåningen?Anders83 wrote:Ska bli riktigt kul imorgon! Fredag och dessutom derby! som grädde på moset så har vi en riktigt schysst klubblokal att samlas i där det dessutom finns fulla rättigheter![]()

Personligen så tycker jag att 1830 hade varit en bättre sluttid. Men det kanske behövs tid till att "återställa" lokalen i ett hyfsat skick.

Last edited by Lalin on 2 October 2008, 18:17, edited 1 time in total.
Blueshirts United
Det ryktas att det i den nya arenan kommer att vara spegelglas på baksidan av bortasupportrarnas plexi samt att jumbotronen endast kommer att visa resultat på 3 sidor... som bara kan ses från hemmasupportrarnas platser. Screenen som kan ses av gästerna kommer istället att visa highlights från SR P2alfax wrote:(tyvärr är den under all krtitik, hoppas att vi får bjuda på en värdig arena i framtiden)

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Tack Lalin=)
Känns riktigt surt att missa matchen.. men måste man jobba så måste man..
Har alltid vart trevligt o komma till er hall, trevlig stämning o allt.. O ni i Lakers lakejer brukar vara trevliga små prickar..
Men som sagt finns de negativa saker me er hall o tyvärr e de den där dumma tavlan.. den sitter KORKAT till..
Känns riktigt surt att missa matchen.. men måste man jobba så måste man..

Har alltid vart trevligt o komma till er hall, trevlig stämning o allt.. O ni i Lakers lakejer brukar vara trevliga små prickar..

Men som sagt finns de negativa saker me er hall o tyvärr e de den där dumma tavlan.. den sitter KORKAT till..

*Forza IKO*
-
- c/o LL´s Forum
Fattar inte vsrför man inte kan sätta upp en liten tavla ovanför lakejerna. En sådan där avlång som ständigt rullar. Å så lite sponsornamn inlagda som även de syns imellanåt. tror det skulle bli uppskattat å så genera det lite i reklampengar.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Kom över till värmen på VS så ser du tavlan utmärktNillan wrote:Tack Lalin=)
Känns riktigt surt att missa matchen.. men måste man jobba så måste man..![]()

Tack för erbjudandet..Anders83 wrote:Kom över till värmen på VS så ser du tavlan utmärktNillan wrote:Tack Lalin=)

Men må ju säga att ni e en trevlig klack:)
*Forza IKO*
Nillan wrote:Tack för erbjudandet..Anders83 wrote:Kom över till värmen på VS så ser du tavlan utmärktNillan wrote:Tack Lalin=)
Men som sagt finns de negativa saker me er hall o tyvärr e de den där dumma tavlan.. den sitter KORKAT till..Men troget IKO fans som man är så tackar jag nej till de erbjudandet... Hur skulle de se ut om en IKO fans hamnar bland er i Lakejer;)
Men må ju säga att ni e en trevlig klack:)
-
- c/o LL´s Forum
du är inte själv jag lovar teddyteddy wrote:Är det bara jag som är toktaggad idag. Idag ska vi fylla klubblokalen till bristningsgränsen. Ska bli jäkligt skoj idag. Vi ses alla på poseidon. Ska hänga på låset.

Idag bär vi fram laget till 3 poäng.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
http://www.youtube.com/watch?v=BrIEhQC6Lno
Spola fram till 2.10
Så vill jag se på Västra stå när man ska ta upp händerna , det fixar du ikväll malmström
Spola fram till 2.10
Så vill jag se på Västra stå när man ska ta upp händerna , det fixar du ikväll malmström

Har suttit och titta lite på Oskarshamns trupp nu, och har följande detaljer att kika på ikväll.
Finn-trion. Jag är tveksam till denna formation. Den spelskicklige Eetu Qvist matchas ihop med två spelare som inte producerat nämnvärda poäng sedan juniortiden (iofs inte så länge sedan, de är båda unga). Frågan är ju om Qvist är tillräckligt skicklig för att få igång produktionen för dessa två, eller om det bara leder till att han kastar pärlor för svinen.
Tredjekedjan. Ska bli intressant att se hur samarbetet mellan Andreas Valdix och Chris Nybeck fungerar. Dom borde få möjligheter till utrymme med hjälp av Ragnar Karlsson.
Målvaktsspelet. Kommer Christian Engstrand fortsätta att läcka som ett såll?
Finn-trion. Jag är tveksam till denna formation. Den spelskicklige Eetu Qvist matchas ihop med två spelare som inte producerat nämnvärda poäng sedan juniortiden (iofs inte så länge sedan, de är båda unga). Frågan är ju om Qvist är tillräckligt skicklig för att få igång produktionen för dessa två, eller om det bara leder till att han kastar pärlor för svinen.
Tredjekedjan. Ska bli intressant att se hur samarbetet mellan Andreas Valdix och Chris Nybeck fungerar. Dom borde få möjligheter till utrymme med hjälp av Ragnar Karlsson.
Målvaktsspelet. Kommer Christian Engstrand fortsätta att läcka som ett såll?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
-
- c/o LL´s Forum
detta skulle kunna vara lakejer från puben till hallen
http://www.youtube.com/watch?v=plan8TnLlN4&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=plan8TnLlN4&NR=1
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Självklart men det är bara att stå uppe och skrika och ge dig inte =). ikväll är det derby då ska alla vara tokladdadeteddy wrote:Inga problemLakersfan_03 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=BrIEhQC6Lno
Spola fram till 2.10
Så vill jag se på Västra stå när man ska ta upp händerna , det fixar du ikväll malmströmMen det är inte bara min uppgift att det ska funka utan eran ckså
-
- Inaktiverad användare
-
- c/o LL´s Forum