Växjö Lakers - Leksands IF ( Enkronanmatchen )
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Växjö Lakers - Leksands IF ( Enkronanmatchen )
Det man hoppas på här är nog att vi hellre ser 3800 i hallen än o ta 3 poäng. Nu ska framtiden säkras.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Blev det fullsatt förra matchen bör det bli det även denna gången. Jag tror också vi kan vinna matchen med tanke på att de är Kvalserieklara. Men spelar leksand som senast mot oss i lakerdome så har vi ingen chans.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Spelar Lakers som vi gjorde sist hemma mot Leksand förlorar vi. Vi visade för stor respekt! Hade vi bara fått göra ett mål i 5-3 i början hade vi mkt väl kunnat bjuda upp till (dala)dans. Men i stället drog vi oss tillbaka och blev lite för rädda. Åter igen tills på onsdag! Ta fram det fysiska spelet! Ingen bryr sig om vi slår 15 icings per period. Bara det står 2-1 på tavlan efter 60 minLakersfan_03 wrote:Blev det fullsatt förra matchen bör det bli det även denna gången. Jag tror också vi kan vinna matchen med tanke på att de är Kvalserieklara. Men spelar leksand som senast mot oss i lakerdome så har vi ingen chans.

Once a laker, always a laker!
-
- c/o LL´s Forum
Jo visst kan det vara en kombination men där såg man att leksand var några nummer större. Spelar Leksand på sin maxkapacitet så ska vi inte ha någon chans , visst om vi hade gjort ett mål i 5 vs 3 så hade nog matchen slutat annorlunda. Men de var starkare och snabbare än oss på allt den matchen.Stoffe wrote:Spelar Lakers som vi gjorde sist hemma mot Leksand förlorar vi. Vi visade för stor respekt! Hade vi bara fått göra ett mål i 5-3 i början hade vi mkt väl kunnat bjuda upp till (dala)dans. Men i stället drog vi oss tillbaka och blev lite för rädda. Åter igen tills på onsdag! Ta fram det fysiska spelet! Ingen bryr sig om vi slår 15 icings per period. Bara det står 2-1 på tavlan efter 60 minLakersfan_03 wrote:Blev det fullsatt förra matchen bör det bli det även denna gången. Jag tror också vi kan vinna matchen med tanke på att de är Kvalserieklara. Men spelar leksand som senast mot oss i lakerdome så har vi ingen chans.
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Man kan ju definitvt inte beskylla VLH för att ha varit för offensiva i syftet att sprida det nödiga penningbudskapet.
Inga staplar eller redovisning av signade sponsringsföretag-/personer. Lite tråkigt. Det skulle ha smäckts upp på representationssidan direkt när drevet drog igång. Det behövs så lite för att få upp hockeypulsen ett snäpp. Och nu behövs det väl verkligen. Syns man inte så märks man inte.
När 'Z' (för hundra år sedan) gjorde staplar på representationssidan så var intresset på topp och gemene man blickade in på representationssidan för att se en förändring - en ökning i staplen.
/T5!!
Inga staplar eller redovisning av signade sponsringsföretag-/personer. Lite tråkigt. Det skulle ha smäckts upp på representationssidan direkt när drevet drog igång. Det behövs så lite för att få upp hockeypulsen ett snäpp. Och nu behövs det väl verkligen. Syns man inte så märks man inte.
När 'Z' (för hundra år sedan) gjorde staplar på representationssidan så var intresset på topp och gemene man blickade in på representationssidan för att se en förändring - en ökning i staplen.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Vi får väl se vad som kommer på hemsidan framöver. Det kan ju finnas en bakomliggande tanke med att inte redovisa antalet sponsorer förrän efter matchen. Någon kanske tackar nej på grund av att "det behövs ju inte när ni redan skaffat så många"-argumentet. Skoj i alla fall att många verkar ha nappat! Allt stöd behövs.
LL har kontinuerligt redovisat de medel som kommit in via våra insamlingsinsatser.
LL har kontinuerligt redovisat de medel som kommit in via våra insamlingsinsatser.
Måste ju bara säga att man är oerhört förvånad att man ännu inte ser vilka som är med i "enkronan". Kan förstå resonnemanget att man väntar bra länge med att visa företagen/personerna som är med, för att man inte skall tycka att det är tillräckligt intresse, för att man själva kan strunta i det.
Nu är det EN dag till match och man undrar ju vad de som är med i "enkronan får tillbaka, då de inte verkar få någon märkbar reklam på hemsidan. Man får ju hoppas att det finns en tanke med detta eller att de får reklam på annat sätt som vi inte vet om, för annars är jag rädd att vissa av de som är med i år inte är med framöver.
Nu är det EN dag till match och man undrar ju vad de som är med i "enkronan får tillbaka, då de inte verkar få någon märkbar reklam på hemsidan. Man får ju hoppas att det finns en tanke med detta eller att de får reklam på annat sätt som vi inte vet om, för annars är jag rädd att vissa av de som är med i år inte är med framöver.
om man säger så här skulle du som företag vilja sponsra ett lag enligt 1,2,3 kronan P/P och inte få ditt företagsnamn att synas innan matchen? ja tror alla företag vill synas så mycket som möjligt innan, under å efter matcher och helst på bästa reklamplats åsså, ja tror inte företagena känner sig så bekväma med att bara pytsa ut pengar å inte få visa upp sina namn.Zebbe wrote:Tror du på det själv el försöker du bara vara ironisk?friberg wrote:eller så tackar de nej för att de inte får synas innan matchen
...
skulle det vara 200 st som satt upp sig skulle det innebära MINST 760 000!!! förutsatt att det e fullsatt då
fan är TOKLADDAD inför morgondagen!!! kan man söka bidrag för förstörda stämband och kalla det "idrottsskada" ??
fan är TOKLADDAD inför morgondagen!!! kan man söka bidrag för förstörda stämband och kalla det "idrottsskada" ??
-
- c/o LL´s Forum
Vad sägs om att göra säsongens bästa läktarinsatts imorgon mot Leksand ?. Att alla är tokladdade och vi tänder hemmaspelarna till maxnivån. Det var längesen det var bra tryck en hel match.
Imorgon visar vi Leksingarna hur tryck skapas
Imorgon visar vi Leksingarna hur tryck skapas
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Ofta hittar man lösningen på gåtan själv, precis som du gör Blixten. Jag tycker det är bra att flera visat engagemang för våra spnsorer, det är de verkligen värda. Men är samtidigt lite besviken på den negativa attityd till VLH som framförts i sammanhanget. Den verkar komma direkt - som en impuls utan kontroll. Sponsorerna och VLH är säkerligen överens och sponsorerna kommer säkerligen exponeras på ett eller annat sätt. Det säger jag inte för att jag vet, utan för att min reptilhjärna ger mig den impulsen. Två skilda sätt att förhålla sig till klubben, inget av de behöver vara det rätta, bara ett enkelt konstaterande.Blixten wrote:...eller att de får reklam på annat sätt som vi inte vet om...
Vetskapen OM att man är med och stöttar kanske räcker denna gångenBlixten wrote: Nu är det EN dag till match och man undrar ju vad de som är med i "enkronan får tillbaka, då de inte verkar få någon märkbar reklam på hemsidan. Man får ju hoppas att det finns en tanke med detta eller att de får reklam på annat sätt som vi inte vet om, för annars är jag rädd att vissa av de som är med i år inte är med framöver.

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Är 100% säker att företagen kommer bli nöjda !!!!Varanen wrote:
Ofta hittar man lösningen på gåtan själv, precis som du gör Blixten. Jag tycker det är bra att flera visat engagemang för våra spnsorer, det är de verkligen värda. Men är samtidigt lite besviken på den negativa attityd till VLH som framförts i sammanhanget. Den verkar komma direkt - som en impuls utan kontroll. Sponsorerna och VLH är säkerligen överens och sponsorerna kommer säkerligen exponeras på ett eller annat sätt. Det säger jag inte för att jag vet, utan för att min reptilhjärna ger mig den impulsen. Två skilda sätt att förhålla sig till klubben, inget av de behöver vara det rätta, bara ett enkelt konstaterande.
Ingen match är spelad förrän den är slut!