Detta är en fedagsmatch. Skulle hemskt gärna vilja åka upp med Lakejbussen för att sen stanna där uppe.Om detta skulle funka för er bussansvariga är jag tacksam på svar fortast möjligt.Givegtvis ska jag även se matchen
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
förra matchen var det inga problem, hade en fin megafon med mig också o skrek ramsan sopa, idiot, bonjävel AIK. Det var inga problem, o då var vi väl typ 7 st.
Tror på en grym Aik offensiv första 10 håller vi nollan där så är det STOR chans till seger i denna måste match för Aik. Frustrationen växer mer och mer från deras sida ju längre vi håller tätt. Tar vi däremot ledningen med ett par mål finns det chans till att det rinner iväg.. (önsketänkande)
Naturligtvis inte, men jag börjar bli jävligt less på mr Rosén som hakar sig fram istället för att jobba med "buggarna" primmadonnafasoner helt enkelt....skall vi nå toppen så har vi inte råd med dessa hakningar.
Detta är absolut inget ovanligt scenario. Alltid, eller iaf för det mesta, när Växjö Lakers har tillfälle att avancera i tabellen eller säkra en viktig plats så förlorar man. Matchen är inte över på långa vägar - men att Lakerskrigarna skulle ligga under i inledningen räknade jag kallt med.
Vattenskidor i mittzon accepteras icke. Vilket också zebran Yosef El-Natour noterat.
Lakerskrigarna vänder detta.
Åk skridskor och sätt chanserna - VLH är bättre än Hufvudstadslaget.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Just i RR:s fall är jag övertygad om att det inte beror på primadonnefasoner, utan helt enkelt på att han inte riktigt hänger med i åkningen. Nu är ju varken du eller jag i den kungliga huvudstaden Zebbe, så vi har inte sett situationerna. Urban Omark, nu i Löven, har/hade hakningar som affärsidé...
Jag har samma känsla som du. Men kollar man de 3 centrarna som fått något så när lika speltid (Lindhagen/Carlsson undantaget) så ligger alla på 24 minuter innan kvällens drabbning.
Zebbe wrote:Naturligtvis inte, men jag börjar bli jävligt less på mr Rosén som hakar sig fram istället för att jobba med "buggarna" primmadonnafasoner helt enkelt....skall vi nå toppen så har vi inte råd med dessa hakningar.
Är man låååångsam på rören så hakar man istället. Därför måste han lära sig att ligga ett steg före och inta position tidigt! Sånt där måste man vara medveten om själv.
Last edited by Komodoödlan on 15 February 2008, 20:57, edited 1 time in total.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.