Plexiglaset vid ståplats.

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
KalleB
Forumdemon

Plexiglaset vid ståplats.

Post by KalleB »

Plexit till höger om målburen, på västra sidan har blivit så pass bombaderat av puckar att det blir väldigt svårt att se igenom det.
Det kan inte bara vara jag som retat mig på det, eller så kanske jag är pedantisk av mig :?
Jag tycker att det borde åtgärdas omgående. Två plexiglas skivor kan inte kosta så mycket.
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

håller med dig jag irriterades också vid ett flertal tillfällen. Byt ut plexiglasen så att vi ser matchen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Persson sköt ju sönder det plexiglaset på A-lagets ispremiär så då fixade man dit ett gammalt plexi om jag fattade rätt, sedan har man kanske inte orkat byta till ett nytt kanske?!
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Dagens I-landsproblem :wink:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Finkan
Forumamatör

Post by Finkan »

fan så mycket värre med nätet imo.
markussonfan#1
Forumamatör

Post by markussonfan#1 »

ta bort plexit :wink: :whistle:
Daniel Brieres sons fråga när briere kom med i allstar laget:kmr du få spela med sidney crosby XD
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

now were talking!

få extra mycket puls på västra stå! :D
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Komodoödlan

Re: Plexiglaset vid ståplats.

Post by Komodoödlan »

KalleB wrote:Plexit till höger om målburen, på västra sidan har blivit så pass bombaderat av puckar att det blir väldigt svårt att se igenom det.
Det kan inte bara vara jag som retat mig på det, eller så kanske jag är pedantisk av mig :?
Jag tycker att det borde åtgärdas omgående. Två plexiglas skivor kan inte kosta så mycket.
Det kostar nog inte mer än att byta köksfönstret därhemma, dvs uppemot 1000-lappen, eller tog jag i med underkant? :whistle:
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Tycker att ni som stör er på glaset på kortsidan ska ta kontakt med kommunen som har hand om ishallen och framföra erat missnöje :)
Post Reply