Information
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Information
Varför kommer det inte mer information om de nya spelarna? Intervjuer mm. Det känns som om en annars perfekt uppdaterad hemsida har avstannat en del?!
Någon som vet?
Någon som vet?
Heja Lakers!!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Jag tror säkert att Lakers vill ha en bättre hemsida. Det svåra är nog att få engagerade ideella människor som sköter den. Jag tycker att det borde finnas ideellt intresse, man kan inte räkna med att få betalt för allt man gör. jag ser hellre att Lakers kan anställa folk som sköter ekonomi osv än att lägga pengar på att administrera en hemsida.
Det borde finnas många som både är väldigt duktiga och har ett brinnande intresse som skulle kunna sköta det alldeles utmärkt.
Det borde finnas många som både är väldigt duktiga och har ett brinnande intresse som skulle kunna sköta det alldeles utmärkt.
Jag hoppas verkligen att prioriteringen är hög kring frågan gällande vem-/vilka det är som skall sköta handhavandet av Växjö Lakers representationssida hädanefter. Detta är något som borde ligga förbannat högt upp på VLH's agenda. Informationen utått sett är oerhört viktig. Vilket företag vill annonsera på en hemsida som aldrig uppdateras? Vilken hockeysupporter vill surfa in på en hemsida som aldrig uppdateras? Och det pratas så vitt och brett om sponsorer och det ena med det fjärde. Jag förutsätter att denna lilla bagatell snart är löst.
Ett tips i all välmening till Växjö Lakers klubbchef Peter Ländell. Ta kontakt med Jonas Gustafsson som skriver på Växjö Lakers Svenska Fans. Han driver också ishockeysajten HA-ONLINE. Han verkar sannerligen kunna sin Hockey-Kung-Fu och vore ett kap för Växjö Lakers representationssida. Ett gediget Lakersfan dessutom. Det vore dumdristigt av VLH att inte ställa frågan. Jag har personligen inte frågat Jonas. Men frågan är ju fri - för den part som det berör mest.
/T5!!
Ett tips i all välmening till Växjö Lakers klubbchef Peter Ländell. Ta kontakt med Jonas Gustafsson som skriver på Växjö Lakers Svenska Fans. Han driver också ishockeysajten HA-ONLINE. Han verkar sannerligen kunna sin Hockey-Kung-Fu och vore ett kap för Växjö Lakers representationssida. Ett gediget Lakersfan dessutom. Det vore dumdristigt av VLH att inte ställa frågan. Jag har personligen inte frågat Jonas. Men frågan är ju fri - för den part som det berör mest.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]