Information

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
PP
Forumamatör

Information

Post by PP »

Varför kommer det inte mer information om de nya spelarna? Intervjuer mm. Det känns som om en annars perfekt uppdaterad hemsida har avstannat en del?!

Någon som vet?
Heja Lakers!!
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Tror inte det finns någon skribent som jobbar med hemsidan längre. :(
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Skicka ett mail till Lakers och fråga dom
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Zebbe
Forumproffs

Post by Zebbe »

Helt riktigt,
Hemsida kommer att hålla en lägre klass än tidigare, pga av den inte
har ngn som sköter den längre.
Primeau
c/o LL´s Forum

Post by Primeau »

Det kan ju finnas ytterligare en människa i Universum som både kan och vill göra denna sysslan.....
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Zebbe
Forumproffs

Post by Zebbe »

Förvisso, men ställ in dig på att det är på frivillig basis och ingen ersättning i anspråk att förvänta.
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Tycker VLH borde försöka få tag på en grupp personer som sköter den mer tillsammans som det funkade förr typ...
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Jo men frågan är hur mkt prio man lägger från VLH´s sida på hemsidan. Det är verkligen viktigt att sidan fungerar och det hoppas man ju verkligen att dom inser.
£ak3rs
Forumamatör

Post by £ak3rs »

Håller med dig Per, att sidan uppdateras betyder hur mycket som helst för VLH :oops:
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Jag tror säkert att Lakers vill ha en bättre hemsida. Det svåra är nog att få engagerade ideella människor som sköter den. Jag tycker att det borde finnas ideellt intresse, man kan inte räkna med att få betalt för allt man gör. jag ser hellre att Lakers kan anställa folk som sköter ekonomi osv än att lägga pengar på att administrera en hemsida.

Det borde finnas många som både är väldigt duktiga och har ett brinnande intresse som skulle kunna sköta det alldeles utmärkt.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Jag hoppas verkligen att prioriteringen är hög kring frågan gällande vem-/vilka det är som skall sköta handhavandet av Växjö Lakers representationssida hädanefter. Detta är något som borde ligga förbannat högt upp på VLH's agenda. Informationen utått sett är oerhört viktig. Vilket företag vill annonsera på en hemsida som aldrig uppdateras? Vilken hockeysupporter vill surfa in på en hemsida som aldrig uppdateras? Och det pratas så vitt och brett om sponsorer och det ena med det fjärde. Jag förutsätter att denna lilla bagatell snart är löst.

Ett tips i all välmening till Växjö Lakers klubbchef Peter Ländell. Ta kontakt med Jonas Gustafsson som skriver på Växjö Lakers Svenska Fans. Han driver också ishockeysajten HA-ONLINE. Han verkar sannerligen kunna sin Hockey-Kung-Fu och vore ett kap för Växjö Lakers representationssida. Ett gediget Lakersfan dessutom. Det vore dumdristigt av VLH att inte ställa frågan. Jag har personligen inte frågat Jonas. Men frågan är ju fri - för den part som det berör mest.

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Hur som helst, så är en väl fungerande hemsida a och o, när det gäller information, särskilt till medlemmar, eftersom medlemsvården ligger på nivå noll i föreningen.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
furioso
Forumentusiast

Post by furioso »

Har Rickard A lämnat sitt uppdrag?
Grimson
Forumentusiast

Post by Grimson »

furioso wrote:Har Rickard A lämnat sitt uppdrag?
Största förlusten iår i såfall, tycker han har gjort ett grymt bra jobb med hemsidan.
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

Tycker vi lejer Anderzon som backup så länge tills vi vet vad som händer. :hbang:
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Post Reply