Ni är alla hjärtligt välkomna.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om du nu varit Trojasupporter i nästan 10!!!! år, känns det inte pinsamt att helt plötsligt byta lag. Karlskrona nästa gång eller?Qrax wrote:Jag kommer på söndag! Jag kommer ursprungligen från Ljungby och såg i stort sett varenda hemmamatch mellan 1992 och 2000. Nu när säsongen är slut för Växjö får jag återgå till rötterna ett tag. Men bara temporärt!
Främsta anledningen till att jag bytte var att jag flyttade till Växjö. När sedan Troja åkte ner i division 1 samtidigt som Växjö var kvar i Allsvenskan kändes det ännu mer självklart att följa Växjö. Jag har ingen bil så det är inte lätt att pendla till Ljungby.PMK1 wrote:Om du nu varit Trojasupporter i nästan 10!!!! år, känns det inte pinsamt att helt plötsligt byta lag. Karlskrona nästa gång eller?
Nej, nej ! Inget sådant.serra wrote:Toby..
Varför skulle vi åka till Ljungby?
Så vi kan höra er klack köra "vi hatar Lakers"??
Ja just nu ja. Uppebarligen finns de folk som kanske byter till Troja eller Taif ifall dom går upp i samma serie. De är supportrar att lita på deMalul wrote:du vet ju att alla i växjö inte kan nåt om hockey,tyvärr för dig så lägger vi inte våra pengar på tajf o troja som många gjorde för 10 år sen utan på växjölaget istället