Efter en klar förlust i sista matchen för säsongen vad gäller erat lag, så vill jag personligen (Talar bara för mej själv) tacka för en trevlig säsong där ni har överraskat stort. Och även ni Växjö-supportrar på detta forum har varit bra att ha och göra med. Aldrig några glåpord eller nåt mot mej och det har varit mycket därför jag har kommit tillbaks hit och skrivit och läst inlägg.
Ni ska ha heder och tack för eran inställning. Synd att vi inte kunde få mötas i en kvalserie, men det är ju som det är.
Själv sitter jag nu och hoppas att Nyköping ska kunna slå ut Björklöven i Playoff2 och att inte Frölunda går till Kvalserien. Jag vill hellre se SAIK och MIF än VF och MIF i Kvalserien.....Revanschlustan är stor....
Lycka till nästa säsong och som det nu blev så hoppas jag att vi inte ses i samma serie nästa säsong....
Men jag kommer tillbaks och spånar med er såklart.....
Hatten av Linkan, lycka till i kvalet. Såg att ni hade signat Gråhns idag, kan nog bli ett bra kompliment i någon av de lägre formationerna i SSK. Lycka till i kvalet. Jag hoppas ni piskar upp de gröna Danskarna utav bara helfvete.
Vem vet, vi kanske möts nästa säsong återigen. Men i vilken serie - det återstår att se. All heders hockeykamrat...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Är det nåt lag man håller på i kvalserien så är det helt klart Södertälje...
Hoppas och tror att ni går upp och skickar tillbaks Andre Persson hit...för han lär ju inte spela mycket i elitserien...jaja hur som helst...
Detsamma. Södertälje är nog enda laget underifrån som kan utamana elitserielagen om den plats. Tror Malmö tar första platsen medan ni tar andra och SAIK snöpligt faller på mållinjen. Och jag gör som du håller på NH i kvalet nu
Lycka till och hoppas vi inte ses nästa säsong igen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Alltid kul med begåvade tyckare som Linkankopia, SSK har varit Allsvenskans bästa Lag så här långt utan tvekan, enda laget som Jag anser Lakers varit chanslösa emot.
Nu till Lakers, Tack för en BRA säsong totalt sett,finns saker att förbättra och förändra men avslutningen var trots dagens resultat positiv.
Tack och hej till STIG Saviano som varit en ren fröjd att skåda och LYCKA TILL i Elitserien!(PLANENS BÄSTA)
Detsamma till Karjalainen och Johan Andersson.
Generationsskiftet har kommit i Lakers i och med dagens Match där CJ och Torsten inte orkade dra skutan längre, Rosen imponerade bitvis stort(Ta skridskotekniken på allvar så är Du 1:a center)(till och med tacklade rejält). Stort + idag, delikata pass som sällan missas, samt lugn i a-Zon.
Något för nästa säsong, Hoppas att Lakers sätter någon att scouta De andra Lagen ordentligt och precis som Virus i Löven ger feed back under Match, Evertsson hinner inte detta också.
Tycker att hela Laget Gjort ett RIKTIGT BRA Plat-Off.
Samma här TACK Linkan såna supportrar som Du som inte bara letar efter inlägg som de kan kommentera och tro att de vet mycket bättre även om de är nollor dem betackar oss för .
Men Du har visat aktning för det forum Du är inne på och det uppskattas .
Visa Nu de grönvitalagen vilka som är bäst ,LYCKA TILL!!!!
Jag har, av de forum jag lirkat mej in på aldrig träffat på trevligare bemötande än här och det är kanske, eller det ÄR därför jag trivs bra här. Även om jag aldrig för världen skulle överge mitt kära SSK....
Så än en gång tack för säsongen och på återseende....
Snoken wrote:Det är ju såhär...skriv skit och få skit. Är man ödmjuk så bemöts man likadant. Som man bäddar, helt enkelt.
Jo på ett sätt är det sant. Man ska ju aldrig vara mer än den man är. Men ibland om man ryter i på andra forum för att man VET att dom har fel så får man skit för det. Så har jag aldrig känt här....
Väldans vad lugna tongångar det är härinne efter kvällens match. Om rollerna vore ombytta hade fan varit lös på lövenforumet, gud själv skulle tvingas avgå och jordens undergång vore nära.
Brinner ni inte? Skriver inte för att vara hånfull på nåt vis, jag är faktiskt impad av den sansade tonen här inne. Föredrar hysteri, dock.
c70t5 wrote:Jag hoppas ni piskar upp de gröna Danskarna utav bara helfvete.
Vem vet, vi kanske möts nästa säsong återigen. Men i vilken serie - det återstår att se. All heders hockeykamrat...
/T5!!
Ditt mindrevärdskomplex är verkligen förvånansvärt stort. Antingen det eller så försöker du bygga upp någon sorts artificiell rivalitet mellan Växjö och Rögle.
Det är ganska klart att det blir hockeyallsvenskan som är serien om ni ska mötas nästa år, eller ska Växjö försöka sig på något okänt kval för ES?
Måste också få gratulera Lakers för en bra genomförd säsong, så sjukt nära fortsatt spel. Bara ”bryta ihop och gå vidare” som man brukar säga. Jag var ganska säker hela tiden på att ni skulle bli topp 7 i serien och det infriades med visst darr på slutet.
Har inte sett någon match live men självklart har man följt med i eran resa i tidningar och tv, kronobergshockyn har en ljus framtid, det är jag säker på.
Få se om Taif eller Troja orkar ta sig upp till AS, själv hoppas jag givetvis på det sistnämnda men skulle bli överlycklig om det mot alla odds skulle bli vi båda.
Skulle vara intressant att se Lakers lyckas lite bättre med sina värvningar till nästa säsong, då skulle ni bli livsfarliga. Tycker det blivit lite för dålig utdelning för det ni sattsar.
Skulle också vilja se att ni plockar upp någon junis istället för att ”köpa” in någon dussinspelare.
Tack Linkankopia! Du har till skillnad från andra vart en frisk fläkt på forumet med dina trevliga inlägg! Lycka till i KS nu och visa vart skåpet ska stå!
Mygel wrote:
c70t5 wrote:Jag hoppas ni piskar upp de gröna Danskarna utav bara helfvete.
/T5!!
Ditt mindrevärdskomplex är verkligen förvånansvärt stort. Antingen det eller så försöker du bygga upp någon sorts artificiell rivalitet mellan Växjö och Rögle.
Det är ganska klart att det blir hockeyallsvenskan som är serien om ni ska mötas nästa år, eller ska Växjö försöka sig på något okänt kval för ES?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Volvon hoppas kanske på ett wildcard till elitserien, typ.
Nä, skämt åsido. Jag ansluter mig till dem som gratulerar Lakers till en bra säsong. Tycker många lakejer är lite väl otåliga och kräver omedelbar framgång. Det finns ju lag som kämpat i åratal med både tillåtna och tyvärr också otillåtna metoder utan att nå ända fram.
Och livet går vidare på Uda Dan Dara. Vem vinner och vem försvinner? Svaret ges i nästa avsnitt.
det har varit en riktigt kul säsong!!många sorger och bedrövelser men utan dessa skulle man ju inte njuta när väl framgång kommer!
stig o jarnos skador ställde till det men hade förmodligen inte kunnat ändra på utgången ivf,vi hade ett mål och klarade det!
nya mål och nya hinder!!
roséns avslutning poängmässigt var inte lika bra som starten,det är skitbra!!!för då kan vi behålla honom;) bois lär dock inte gått obemärkt förbi något elitlag...
Lillklonis och Klonis gör en förbannat bra säsong,all heder åt er!!!Sanslöst att ni även tog er till Umeå!
Vi har väl för första gången,säger detta utan att orka kolla,tagit oss förbi IKO officiellt,är det så tro?Ivf är vi ju officiellt tvåa i Småland!Härligt!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.