Oj vad bra denna kille var igår....
Fortsätt att kämpa på detta vis framöver, så kommer allt att bli så bra.
länge sedan jag såg en sådan gedigen insatts av en spelare.
Vinner närkamper och puck längs sarg...dynamit tacklingar så man nästan undrar " vem är marcusson"
jag håller med dig till fullo.
Vilken lirare jag har aldrig sett en spelare kämpa så mycket som han och allra minst en junior.
Den killen flög ju fram i varje byte och man såg verkligen att han gav 100% , sånt vill vi se mer utav.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Helt underbart att skåda Hjalmarsson igår. Är det någon som räknade antal tacklingar han satt in?
Snacka om att ge allt i varje byte och att visa att man tar chansen när den ges. Man kan undra om han gillar mjölksyra för i sista perioden fick han nästan bogseras ut efter varje byte.
Håller med till fullo. Han var ett föredöme igår. Synd att hans nya (hemskt illgröna) stickor hade lite för snäv vinkel igår bara. Hade ett par fina lägen. Han hade varit värd att få sätta ett.
Tänk om alla kunde ha den viljan och glöden som Hjalmarsson har, vilket många fler i laget hade innan bortamötet mot Leksand. Det tempot, den farten, den viljan som fanns innan verkar vara mer eller mindre bortblåst. Dette kanske låter som värsta sågningen, det är inte så det är menat, jag vill bara se lite jävlaranama. Med den spelstilen som Hjalmarsson har så skapar han oerhört mycket plats för sina medspelare. Med andra ord så vill jag se lite mer hungriga spelare i Lakersdressen i fortsättningen.
Jag sågade killen längs knölarna i början av säsongen, främst för att jag inte tycker att han håller måttet som skridskoåkare. Måste säga att jag ändrat uppfattning. Igår var han fenomenal, han hanterade puck i farten, tacklade och slet i alla lägen. Fortfarande inte världsbäst på rören men, bara att konstatera att man behöver alla typer i ett lag. Inte bara duktiga skridskoåkare.
vi glömde att hylla hjalmarsson i senaste matchen.
Tror att om vi vann så hade vi hyllat honom rejält det får vi inte glömma göra idag om han visar samma inställning
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Hellre en hungrig Hjalmarsson är fyra omotiverade Nolan´s ...
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
" Till sist noterar vi att Lakers forward Gustav Hjalmarsson tränade i går.
Den blödning i höftbenet som han ådrog sig i slutet av Oskarshamnsmatchen verkar med andra ord inte stoppa hans medverkan hemma mot Hammarby i morgon."
från dagens smp låter ju bra!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.