Våra stadgar
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Våra stadgar
Jag tänker inte peka ut några personer men några behöver läsa igenom våra stadgar, och speciellt paragraf 1.
http://www.lakerslakejer.com/p188/p188_swe.php
http://www.lakerslakejer.com/p188/p188_swe.php
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Har fått påpekande av några:"att Du som står i klacken kan inte Du
försöka få bort att det buas när motståndarna åker in".
Igår hördes det inte myckets sånt,tycker personligen också att det låter inte bra.Vet att det finns olika meningar om detta ,men nu har jag framfört önskemålet från dessa personer..
försöka få bort att det buas när motståndarna åker in".
Igår hördes det inte myckets sånt,tycker personligen också att det låter inte bra.Vet att det finns olika meningar om detta ,men nu har jag framfört önskemålet från dessa personer..
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Det är ju bra att det finns stadgar och paragrafer, men det får ju inte gå till överdrift, då blir det ju bara löjligt. Vad ända in i glödheta är det som är så fruktansvärt med att vissla på motståndarna när dom äntrar isen-/planen? Det har man ju gjort i alla år inom alla sporter. Att man inte får skrika på domaren är ju bara befängt, rent nonsens. Det hör till tycker jag, men det får som sagt inte gå till överdrift.
Jag själv har vid flertalet tillfällen högljutt försökt få kontakt med både Morgan Johansson och Stenström - helt befogat...
/T5!!
Jag själv har vid flertalet tillfällen högljutt försökt få kontakt med både Morgan Johansson och Stenström - helt befogat...

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag påpekade vad några sagt och det är personer med Lakersanknytning ,jag är medveten att det finns olika meningar om detta och har inte fördömt någon åsikt ,mot domarna var jag väl en av de största skrikande förr ,men har lugnat ner mej ,men det är klart när Morgan är på isen då har jag svårt att knipa igen käften .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Ingen är väl felfri antar jag! Så länge klacken inte utrycker missnöje mot dommaren som enad klack kan man ju inte göra mycket mer än tala om för personerna vad som gäller och som Per mycket riktigt gör hänvisa till stadgarna. Det är ju trots allt LL som satt upp dessa stadgar! Sen kan det ju vara som Charlamov att man inte tycker lika med dommaren emellanåt men ´jag tror det är högst tveksamt om dommaren ärndrar sitt beslut på grund av detta 

Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
-
- c/o LL´s Forum
Kan ju inte kalla det kränkning.
Hade man däremot skrikit '' det rögle fansen skrek om hadelöv'' kan jag hålla med om kränkning . Men däremot sehlsted är vår idol för han släpper in så många mål är en helt ok ramsa.
Hade man däremot skrikit '' det rögle fansen skrek om hadelöv'' kan jag hålla med om kränkning . Men däremot sehlsted är vår idol för han släpper in så många mål är en helt ok ramsa.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Håller med
Måste hålla med Anna till 100 %,jag menar hur tror ni Sehlstedt sov igår? Så mobbad av er klack.nej jag tycker d är hemskt hur man som klack kan håna en målvakt så.....Usch va hemskt..
-
- c/o LL´s Forum
Re: Håller med
Hej mackeaia om du är ironisk eller ej spelar ingen roll men aia klacken hånar ju aldrig varken spelare motståndare / motståndarklackar så det är bra.mackeaia wrote:Måste hålla med Anna till 100 %,jag menar hur tror ni Sehlstedt sov igår? Så mobbad av er klack.nej jag tycker d är hemskt hur man som klack kan håna en målvakt så.....Usch va hemskt..
Tänk om alla vore som aia
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
hmm
Hur ska ni ha det,nu höll jag ju med Anna i det förskräckliga att håna en Målvakt så grovt,tycker ni borde ha ett möte med dom hemska personer som sjöng den ramsan...
ps synd ni inte har Hadelöv kvar imorrn...väl mött..ds ps 2 öronproppar o blipknappar kanske borde medtagas....tips..
ds2

- Dragkampslakej
- Forumdemon
Vi är några stycken som motsätter sig den ramsan! Men det är ju ett sånt där fall där man egentligen inte tycker illa om målvakten i sig så då får det gå ann. Enligt stadgarna är den ju fel men som många skriver så tar nog målvakterna som drabbas det hela med ro. Men gillar man inte ramsan sjunger man inte med helt enkelt!Loseddos wrote:Den ramsan har Lakejerna kört länge! Den får inte försvinna! "målvakt är vår idol" är en skojfrisk ramsa med glimten i ögat.
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Med det resonemanget så hellre målvakten är en f***a än du ska dö målvakstsj**el.bobba wrote:men herregud lite sånt måste man väl kunna sjunga ? hellre det än att sjunga att målvakten är en F***a
Man kan ju inte rättfärdiga en ramsa med att det finns värre eller hur? Men som jag skrev så är den det diskuteras om ett gränsfall då humor ligger bakom. Har bestämt för mig att saken diskuterats tidigare.