TORSTEN YNGVESSON
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
TORSTEN YNGVESSON
är det bara jag eller ser torsten ovanligt slö och oengagerad ut ?
igår åkte han bara runt och slog iväg puckar och ändå så matchas han flitigt av coach kempe. bättre låta rosén dubbla, han har ju flytet uppe.
eller vad tycker ni ?
igår åkte han bara runt och slog iväg puckar och ändå så matchas han flitigt av coach kempe. bättre låta rosén dubbla, han har ju flytet uppe.
eller vad tycker ni ?
-
- Forumdemon
ni som sett torsten säsonger innan vet att han är trögstartad! nu såhär i början så har han inte gjort så mycket bra på isen! men han slår sina geniala passningar då och då! sen är han en oehörd viktig kugge i båset eftersom han är kapten! han peppar på hela tiden!! han kommer va inte oroliga! och man ska inte byta torsten mot robban de anser inte jag som en positiv sak,att torsten ska ner i en 4:e kedja, speciellt inte om man är kapten!
"fest med lakers lakejer;)"
jo trögstartad har han varit tidigare, men inte ALLS på samma sätt som denna säsongen, hoppas verkligen han tar tag i det snart. och jag håller med ! man ska få slita lika mycket för sin plats, trots att man har ett C på bröstet.
Tolka mig inte fel jag tycker torsten är grymt bra men han måste också kunna petas till förmån för någon som är lite hetare!
Tolka mig inte fel jag tycker torsten är grymt bra men han måste också kunna petas till förmån för någon som är lite hetare!
Känns som kedjan inte fungerar riktigt. Försäsongen så producerade de hela tiden men det känns mycket segare nu. På något sätt vill jag ha tillbaka Torstens line från förra året men då blir det kanske väldigt mycket pusslande runt om i kedjorna.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Thorre tycker jag har varit helt okej hittills - kanske aningen långsam på grillorna, lite väl mycket petande och vattenskideåkning ibland, men det kommer väl förhoppningsvis att bli bättre. Mackorna sitter allt som oftast, framför allt vid snabba spelvändningar eller när laget fått upp ett högt passningstempo i offensiv zon.
Han radarkompis däremot, Markus Weinstock, har mycket mer att bevisa anser jag. Cheif Evertssons påstående att Weinstock skulle bli Andrée Perssons ersättare, nja, då återstår det en HEL del. Så fort inte pucken sitter på bladet eller är i närheten av honom så händer det inte mycket. Skärpning!
/T5!!
Han radarkompis däremot, Markus Weinstock, har mycket mer att bevisa anser jag. Cheif Evertssons påstående att Weinstock skulle bli Andrée Perssons ersättare, nja, då återstår det en HEL del. Så fort inte pucken sitter på bladet eller är i närheten av honom så händer det inte mycket. Skärpning!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- Forumentusiast
Torsten är inte den kapten som lyfter sitt lag när det går tungt!
Han går INTE in och håller puck och visar vägen när alla andra är ängsliga.
Vissa byten åker han ju skriskor, typ 3st/match, annars glider han mest omkring och hakar.
Ang. hans poäng så är det ju nästan bara assass, 2:a asssist han har fått!
Johan Markussson är killen vi behöver! Kempe verka tycka det också eftersom han spelar varannat byte när det är kritiska lägen i matcherna.
Hoppas Torsten reser sig. MEN det är ingen ursäkt att åka runt och fisa på isen bara för att han är "trög startad", då får han väl starta försäsongen tidigare så att han är med när serien börjar!
Han går INTE in och håller puck och visar vägen när alla andra är ängsliga.
Vissa byten åker han ju skriskor, typ 3st/match, annars glider han mest omkring och hakar.
Ang. hans poäng så är det ju nästan bara assass, 2:a asssist han har fått!
Johan Markussson är killen vi behöver! Kempe verka tycka det också eftersom han spelar varannat byte när det är kritiska lägen i matcherna.
Hoppas Torsten reser sig. MEN det är ingen ursäkt att åka runt och fisa på isen bara för att han är "trög startad", då får han väl starta försäsongen tidigare så att han är med när serien börjar!

Weinis måste åka skridskor även när han inte har pucken för att följa BOIS som ALLTID har fart på grillorna oberoende av vart på banan han befinner sig, det tycker jag om! Weinis är för bekväm och jobbar ojämt, han måste visa sina fina skridskoåkning betydligt oftare. Han kan mycket bättre det vet jag 

-
- Inaktiverad användare
Re: JA TACK
Så vi har åtminstone en då, eller?mackeaia wrote:Ni kan gärna skicka Torsten till oss,en av väldigt få anfallare av KLASS som ni har....tar gärna emot han
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Re: hmm...
Jag besvarade ett fjantigt inlägg från en Rögle kamrat med ett annat fjantigt inlägg.mackeaia wrote:så vi har åtminstone en då? va menar du?
Problemet när Torsten Yngvesson inte stigit in i telefonhytten och blivit The Thoorst ännu är att han även sunkar sina kedjekompanjorer. Säsongen är lång och pucken platt, det vet Yngvesson av erfarenhet, men han bör nog gasa på lite för att få igång Weinstock. Andersson kan också lugna sig lite i offensiven och jobba mer "åt" sin kedjekompis. Rollerna är nog tydliga i kedjan men Andersson gav CJ mer utrymme än vad han ger Weinstock.
Re: haha
Förhoppningsvis klarnade det tillräckligt för dig så att du inser att vissa saker är bättre att behålla i huvudet än att ta sig tid att skriva ut på ett forum för allas beskådan. Flertalet Rögle supporters försöker bete sig relativt vuxet på diverse cyber forum. Behöver inte förstöra deras ansträngningar.mackeaia wrote:Och det klarnade ju upp saken verkligen med ett fjantigt inlägg från din sida...
-
- c/o LL´s Forum
Re: JA TACK
Jag ser inte var du frågade om hans kontraktslängd. Ser mest en löjlig antydan att Växjö enbart har en bra anfallare som jag inte förstår varför du måste skriva på deras forum.mackeaia wrote:Ni kan gärna skicka Torsten till oss,en av väldigt få anfallare av KLASS som ni har....tar gärna emot han
Over and out.