Lade min röst på Morgan Hansson. Det överlägset bästa backen den säsongen han spelade i Lakers (då han inte var skadad). Gillade hans spelstil, väldigt sällan han gjorde misstag. Tror han skulle kunnat spela AS hockey med Lakers utan problem om han bara stannat kvar.
Min röst föll på Honkanen. Han är den första backen som vi har haft som på riktigt ställt upp för sina lagkamrater i alla situationer. Tog lite onödigt många 2 min utvisningar, men ändå.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
General Custe givetvis! För han har varit med länge har skapat sig ett Lakershjärta och har väldiga hockeykunskaper. En spelare man antingen älskar eller hatar som Lakers suporter!
Custemo berör liksom Lakers
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Den överlägset roligaste, mest underhållande back vi haft är Blomman. Det fysiska spel som han bjöd på är det inte ofta man får möjlighet att se (anledningen till att jag funderade på Morgan Hansson ett tag är framför allt hans helt otroliga tackling mitt i banan när en motståndare hängde två meter ovanför isen, en sekvens som vände hela den matchen, kommer tyvärr inte ihåg vilken match det var), och dessutom hade han tillräckligt mycket spelsinne för att inte göra bort sig med puck.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland