Hammers

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Jo vist fan slits det.Det vet både du och jag.Men det jag saknar är derektiv på vad det behövs mest pengar till.
Hade Lakers gått ut och sakt att vi behöver så och så mycket pengar till det och det så hade det varit fan så mycket lättare för oss att skapa ett intresse för att få in pengar till just det och det.Fortfarande retar det mig att de inte vet exakt var pengarna behövs som mest på lakerspucken.
Har skickat in 16 st lappar på folk som vill vara med men inte en krona har de dragit från någon av dessa 16 pers.
Hur jävla lätt är det att förklara för dessa 16 att lakers då behöver pengar.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Jag tycker också att det rimmar dåligt när man som förening raggar pengar av sina supporters (Lakerspucken) - men det händer ändock inget, riktigt märkligt.

Men Lakerspucken kommer väl kanske igång ordentligt när/om den NYA hemsidan lanseras...

/T5!! :oops:
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Snackade med Ländell i måndags om Lakerspucken och från och med nu ska det fungera enl. han .
Han har haft mycket att stå i för att få ordning och reda på mycket.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Detta sa han till mig redan för tre månadersen.Jaja vi får väl se när jag kan ta bort min undreskrift.Men jag ställer mig inte en gång till utanför sammarkand och försöker få Växjöborna att gå med i lakerspucken bara för att höra sen att ingenting hänt.
Men jag tror inte att Hammers skulle ha råd att dra så länge på något som kan ge så mycket pengar om vi alla hjälper till att få in dem
Last edited by erok on 9 November 2005, 19:59, edited 1 time in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Det blir såklart resa till Halmstad men inte någon större satsning för deras skull...
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Redan till hösten kan man åka till Halmsta för att se på hockey.Seniorhockey i div 3 planeras starta.Ja detta var tidigare än vad jag hade trott.
www.hammers.se
Post Reply