Taif-Örebro
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jan 'Taifarn' Gunnarsson till Calle Höök:
- Calle hur är det med dig, du är inte med i dagens match?
- Nej, jag fick en tryckare på axlen igår och vilar mig till matchen på onsdag.
- Ja, det är bättre att ta det säkra före det osäkra, hur känns det i axlen nu då, är det allvarligt?
- Det är inte så farligt, det känns ungefär som att jag har fått en lårkaka - på axlen...
- Men räknar du med att spela mot Mariestad på onsdag?
- Ja, absolut, den matchen vill jag inte missa.
Hoppsan, det gick inte riktigt enligt planerna för den anrika föreningen - konstaterandet är att Storebror fortfarande är Storebror. Lillsyrrorna ligger en bit efter...
Det är ju nästan så man skulle vilja dra av en västgötaschottis!
Tvi, Tvi, Tvi...
/T5!!
- Ja, det är bättre att ta det säkra före det osäkra, hur känns det i axlen nu då, är det allvarligt?
- Det är inte så farligt, det känns ungefär som att jag har fått en lårkaka - på axlen...
Hoppsan, det gick inte riktigt enligt planerna för den anrika föreningen - konstaterandet är att Storebror fortfarande är Storebror. Lillsyrrorna ligger en bit efter...
Tvi, Tvi, Tvi...
/T5!!

Last edited by C70T5 on 11 March 2006, 17:51, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Men va fan de har ju sin hockeykultur, det lever dom väl på!!!!c70t5 wrote:Jan 'Taifarn' Gunnarsson till Calle Höök:
Tvi, Tvi, Tvi...
/T5!!

-
- c/o LL´s Forum
Tror att det kommer bli svårare och svårare för div 1 lagen att ta sig upp ju längre tid de tar.Lagen i AS kommer att bli bättre och bättre medans div 1 kommer ligga på liknande nivåer som nu.Det enda som kan hända nu är att vissa AS-lag går i KK.Men efter ett par år när ekonomin är i balans och serien har satt sig ja då blir det otroligt svårt att nå upp
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Nja, nä kanske inte. men jag kan erkänna att jag följde TAIF under deras storhetstider och såg många fina matcher. Men det är historia nu och nu finns bara Lakers i mitt huvud. Men jag har ändå lite av känslan hur det känns inom föreningsmäniskan, som lägger ned all sin tid på något man tror på och lever för.
Men jag känner inget när det gäller en stor del av supporters, för de har inte varit seriösa när vi tog oss igenom serierna upp till dagens nivå.
Men jag känner inget när det gäller en stor del av supporters, för de har inte varit seriösa när vi tog oss igenom serierna upp till dagens nivå.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Tog slut??? Förutsätter att nåt roligt någon gång måste ha börjat i Tengsry, vilket jag knappast tar för (t)roligt.LAKEJ89 wrote:Där tog det roliga slut för Tengsrye,
Gott Örebro... nu finns väl ingen anledning att gnälla?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- c/o LL´s Forum
gravöl är precis va det är iallafall om man nu är taifare
Själv häller jag upp en calvados.Läppja lite på kanten och tänker för mig själv.Så jävla gött att vara Lakej igår,idag och imorron.Men frqamförallt till hösten
Hoppas nu första träningsmatcherna inte är mot Taif.Varför inte bjuda ner skövde och deras trevliga supportrar

Själv häller jag upp en calvados.Läppja lite på kanten och tänker för mig själv.Så jävla gött att vara Lakej igår,idag och imorron.Men frqamförallt till hösten

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Ja det är supportarna man vänder sej emot och deras beteende inte minst när de var här i växjö ,nu ska man inte döma alla supportrarna heller ,finns faktiskt bra också där.
Spelarna spelar efter sin förmåga och de 4:a som kommit från Lakers har varit tongivande .Och sen hoppas jag att Lakers signar EN ur deras trupp den närmaste framtiden.
Spelarna spelar efter sin förmåga och de 4:a som kommit från Lakers har varit tongivande .Och sen hoppas jag att Lakers signar EN ur deras trupp den närmaste framtiden.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Tycker det var tråkigt att Taif förlorade. Det finns mycket hockeykunskap i Tingsryd så de var värda ett bättre öde. Beträffande Tingsryds suportrar så finns det bra och dåliga precis som i Växjö. Vi har några bra på jobbet precis som Lakers00 säger och för dem är det bara att beklaga. Med tanke på Lakers avslutning på säsongen ska man iinte vara för styv i korken direkt. Har bestämt för mig att det funnits samarbete mellan Lakkers och Tingsryd, så om klubbarna kan vara ödmjuka kan väl vi?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
- Örebro-Hockey
- Forumamatör
Jäklarns vilken resa vi hade! Trots att vi bara var en buss första dagen
.
Vi tog tingsryd på bar gärning , det kändes bra
Vi sov jäkligt fint i växjö på scandic
.
Hur det kommer att se ut nu mot mariestad vet jag inte vi har mött dem förr och de har vunnit då 3 av 4 möjliga matcher , men jag tror faktiskt vi tar oss vidare till kvalserien och sedan går upp i år! Ser fram emot att möta er , ni har en fantastisk klack
.
Vem trodde vi skulle ta 2 bortamatcher efter en sådan förlust vi hade hemma i örebro?

Vi tog tingsryd på bar gärning , det kändes bra
Vi sov jäkligt fint i växjö på scandic

Hur det kommer att se ut nu mot mariestad vet jag inte vi har mött dem förr och de har vunnit då 3 av 4 möjliga matcher , men jag tror faktiskt vi tar oss vidare till kvalserien och sedan går upp i år! Ser fram emot att möta er , ni har en fantastisk klack

Vem trodde vi skulle ta 2 bortamatcher efter en sådan förlust vi hade hemma i örebro?

http://www.nollnitton.com <----- Support
http://www.orebrohockey.com <----- Support
http://www.orebrohockey.se <----- Officiell
http://www.orebrohockey.com <----- Support
http://www.orebrohockey.se <----- Officiell