enligt IOK´s forum är Markusson klar för oss.....

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Men att hitta nån som likt Einarsson förra säsongen mest bara spelar i box är nog omöjligt. Givetvis behöver vi bra defensiva forwards, men jag föredrar någon som även passar in i en vanlig femma, likt Podein, så en ren ersättare till Einarsson är det väl inte riktigt som efterfrågas.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Markusson kommer. Jag vet. :D :D :D
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Lakejer115
Forumproffs

Post by Lakejer115 »

han skulle ha kommit för länge sen.....om man nu ska tro på alla rykten som finns här.
Patriic
Forumamatör

Post by Patriic »

på tal om iko´s forum.
de verkar visst inte redigt gill aatt vi "fick" romö--->

--------------------------------------------------------------------------------

"Jag e inte orolig för att vi inte värvat nått utan mer för att vi tappat några av våra bästa spelar...Romö till Växjö Blä...de svider.."

8)
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Vad var det jag sa???????????????:D :D :D :D
Jo, att Markusson skulle komma................
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Musicman
Forumproffs

Post by Musicman »

Var inne och läste lite på Iko's forum nu. De gillar inte att vi tar spelare där ifrån :D :D
MEN :!: :!:
Om ni är inne på andra klubbars forum SNÄLLA tagga ner lite. Det är pinsamt att läsa alla kaksiga inlägg från Lakers folk.
Gillar ni inte (som jag) att folk kommer hit och är kaksiga och är allmänt irriterande så snälla snälla, lungna ner er lite. :wink:
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

:headbang:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Musicman wrote:Var inne och läste lite på Iko's forum nu. De gillar inte att vi tar spelare där ifrån :D :D
MEN :!: :!:
Om ni är inne på andra klubbars forum SNÄLLA tagga ner lite. Det är pinsamt att läsa alla kaksiga inlägg från Lakers folk.
Gillar ni inte (som jag) att folk kommer hit och är kaksiga och är allmänt irriterande så snälla snälla, lungna ner er lite. :wink:
Instämmer !!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

MYCKET VIKTIG synpunkt från Musicman. Dryghet straffar sig alltid i längden. Ödmjukhet efterlyses.
ikpower
Forumamatör

markusson våran kung

Post by ikpower »

jag tror nog att markusson kommar att vara ett bra tillskott till erat lag för i sina bästa stunder är han riktigt bra

hoppas att det går bra för honom men bara så ni vet vi kommar att krossa er när vi möter er moohahahahahahaha :twisted:
Post Reply