Fagerwall

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

nr 12

Post by nr 12 »

Nu är jag inte lika orolig längre. Efter Fagerwalls inför-matchen reportage alltså. Han erkänner villigt att det var en skitinsats.

Sen är det också skönt att höra att han gick in och slog sönder en klubba efter matchen mot Hammers. Det stärker ett fighterhjärta.

All heder åt Fagerwall. Han är av rätta virket och kommer härmed att ha mitt fulla stöd fram till jul. Nästan oavsett vad som händer i serien. Nästan alltså...
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

nr 12 wrote:Nu är jag inte lika orolig längre. Efter Fagerwalls inför-matchen reportage alltså. Han erkänner villigt att det var en skitinsats.
Hade det påståtts ngt annat ifrån herr Fagerwall så hade nog en hel del lyft på ögonbrynen. Men jag tycker att det är förbannat bra att han går ut med och säger att det var en skitmatch, helt rätt!
nr 12 wrote:All heder åt Fagerwall. Han är av rätta virket och kommer härmed att ha mitt fulla stöd fram till jul. Nästan oavsett vad som händer i serien. Nästan alltså...
Bara löjligt att öht börja snacka om Fagerwalls avgång och förtroende efter en match.
Fagerwalls träningsfilosofi har förhoppningsvis nått fram till grabbarna i laget, och efter denna senaste matchen så hoppas jag att det visas i den kommande.

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
nr 12

Post by nr 12 »

Bullshit C70, jag tror att jag läst allt som skrivits här på forumet efter förra matchen och INGEN har krävt tränarens avgång. Förtroendet för filosofin eller det taktiska spelet har varit uppe, men det måste man få diskutera.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Sparka, avgång, vad är skillnaden?
Men som jag skrev innan du tog bort ditt inlägg som du postade för ett tag sedan så skrev jag att just denna posten http://www.lakerslakejer.com/forum/viewtopic.php?t=6062 (anknöt till den) var postad från en icke Lakersanknuten supporter (hoppas jag), men jag tog bort den eftersom att du tog bort det som jag svarade på, och det var just DET som jag tyckte var löjligt!!
Bullshit?

/T5!!
nr 12

Post by nr 12 »

Bullshit igen, jag har inte krävt nån avgång heller. Och du tog bort ditt inlägg före mig... Det var därför jag tog bort mitt...
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Skriver jag att det är DU som tar upp frågan ang Fagerwalls vara eller icke vara, sparka eller avgå?
Bullshit?

/T5!!
nr 12

Post by nr 12 »

Om du syftar på PRoss så vill jag inte kommentera det!
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Kan vi ta det via pm då, välkommen.

/T5!!
nr 12

Post by nr 12 »

Jag menar att Du inte borde hänvisa till PRoss. Jag tycker du tillför mycket på forumet, så missförstå mig inte. Men jag tog åt mig!

Vi ses i Domen, c70!
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Drogen wrote: Men en luttrad sportchef sa att IKO inte skulle fortsätta göra sig kända som klubben som sparkar tränare och han fick vara kvar. Efter det blev det superallsvenskan två år i rad.
Och de av oss som var med då känner till vilken fantastisk statistik IKO har i SA :roll:
Post Reply