Fagerwall
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nu är jag inte lika orolig längre. Efter Fagerwalls inför-matchen reportage alltså. Han erkänner villigt att det var en skitinsats.
Sen är det också skönt att höra att han gick in och slog sönder en klubba efter matchen mot Hammers. Det stärker ett fighterhjärta.
All heder åt Fagerwall. Han är av rätta virket och kommer härmed att ha mitt fulla stöd fram till jul. Nästan oavsett vad som händer i serien. Nästan alltså...
Sen är det också skönt att höra att han gick in och slog sönder en klubba efter matchen mot Hammers. Det stärker ett fighterhjärta.
All heder åt Fagerwall. Han är av rätta virket och kommer härmed att ha mitt fulla stöd fram till jul. Nästan oavsett vad som händer i serien. Nästan alltså...
Hade det påståtts ngt annat ifrån herr Fagerwall så hade nog en hel del lyft på ögonbrynen. Men jag tycker att det är förbannat bra att han går ut med och säger att det var en skitmatch, helt rätt!nr 12 wrote:Nu är jag inte lika orolig längre. Efter Fagerwalls inför-matchen reportage alltså. Han erkänner villigt att det var en skitinsats.
Bara löjligt att öht börja snacka om Fagerwalls avgång och förtroende efter en match.nr 12 wrote:All heder åt Fagerwall. Han är av rätta virket och kommer härmed att ha mitt fulla stöd fram till jul. Nästan oavsett vad som händer i serien. Nästan alltså...
Fagerwalls träningsfilosofi har förhoppningsvis nått fram till grabbarna i laget, och efter denna senaste matchen så hoppas jag att det visas i den kommande.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Sparka, avgång, vad är skillnaden?
Men som jag skrev innan du tog bort ditt inlägg som du postade för ett tag sedan så skrev jag att just denna posten http://www.lakerslakejer.com/forum/viewtopic.php?t=6062 (anknöt till den) var postad från en icke Lakersanknuten supporter (hoppas jag), men jag tog bort den eftersom att du tog bort det som jag svarade på, och det var just DET som jag tyckte var löjligt!!
Bullshit?
/T5!!
Men som jag skrev innan du tog bort ditt inlägg som du postade för ett tag sedan så skrev jag att just denna posten http://www.lakerslakejer.com/forum/viewtopic.php?t=6062 (anknöt till den) var postad från en icke Lakersanknuten supporter (hoppas jag), men jag tog bort den eftersom att du tog bort det som jag svarade på, och det var just DET som jag tyckte var löjligt!!
Bullshit?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]