karl-oskar cup
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Amen to that!Räven wrote:Jo, jag hoppas också att Karlskrona gör ett bra år i ettan och de får mer än gärna ta klivet upp och precis som andra tycker, så får de gärna ta den på bekostnad av ett lag som ligger sydost om oss.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
-
- c/o LL´s Forum
pedda wrote:Amen to that!Räven wrote:Jo, jag hoppas också att Karlskrona gör ett bra år i ettan och de får mer än gärna ta klivet upp och precis som andra tycker, så får de gärna ta den på bekostnad av ett lag som ligger sydost om oss.

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Re: karl-oskar cup
Vad händer med Karl-Oskar Cup i år?
Ska den läggas ner helt nu när vi gick upp i ES?
Ska den läggas ner helt nu när vi gick upp i ES?
Nej, men det finns inga resurser att driva turneringen i år!
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

-
- c/o LL´s Forum
Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?
Därför att resurserna går åt till att förbereda hela föreningen inför elitserien och arbetet med en helt ny arena med allt vad det innebär. Ett helt kansli ska flyttas från nuvarande lokaler, väldigt många människor ska anställas och introduceras i sina nya uppdrag, abonnemang och biljetter ska säljas och allt kring det ska fungera. Nya matchdräkter ska fram till alla lag inom föreningen..... ska jag fortsätta.
Om dom är underbemannade just nu, hur ska dom då samtidigt kunna planera, organisera och genomföra en turnering mitt i allt det. Då hade dom nog fått tillsätta en separat grupp för att hantera det, och det tror jag inte heller det finns resurser för att lösa
.
Så kort och gott, det är för mycket annat som ska göras.....
Om dom är underbemannade just nu, hur ska dom då samtidigt kunna planera, organisera och genomföra en turnering mitt i allt det. Då hade dom nog fått tillsätta en separat grupp för att hantera det, och det tror jag inte heller det finns resurser för att lösa

Så kort och gott, det är för mycket annat som ska göras.....

-
- c/o LL´s Forum
Jag tror 71:an har missat att vi har gått upp i Elitserien och bygger ny Arena m.m.Lakershjärta71 wrote:Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
karl-oskar cup
Det som vore häftigt vore o ha karl-oskar cup med Linn'e Hockey, Alvesta,Diö och Lakers J-20!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Jag skulle kunna tänka mig Tengsry istället för DIÖ. Skulle kunna bli en jämn turnering.Malul wrote:Det som vore häftigt vore o ha karl-oskar cup med Linn'e Hockey, Alvesta,Diö och Lakers J-20!

Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
-
- c/o LL´s Forum
Hur kan du påstå att jag har missat det när jag var på stortorget och firade ES-avancemanget? Jag får det inte att gå ihop, piggelin!?Piggelin wrote:Jag tror 71:an har missat att vi har gått upp i Elitserien och bygger ny Arena m.m.Lakershjärta71 wrote:Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?
skönt med ignore knappen 

"Baywatch had a lot to with promoting world peace."
-David Hasselhoff
-David Hasselhoff
Re: Re: karl-oskar cup
Jag tror nog mest det var ironi i Pigges kommentar.....:sLakershjärta71 wrote:Hur kan du påstå att jag har missat det när jag var på stortorget och firade ES-avancemanget? Jag får det inte att gå ihop, piggelin!?Piggelin wrote:Jag tror 71:an har missat att vi har gått upp i Elitserien och bygger ny Arena m.m.Lakershjärta71 wrote:Vad menar du med resurser i det här fallet, som man hade förra säsongen men som man inte har nu?

-
- c/o LL´s Forum
Du får väl fråga honom.
Tror det är fler än jag som undrar vad det skulle bli av Karl-Oskar Cup i år, och pga vilka skäl cupen inte skulle arrangeras. Karl-Oskar Cup var ju tänkt som en tradition. Fanns inget i Piggelins inlägg som kunde tyda på ironi. Du själv har ju kommenterat mig nångång och ifrågasatt min attityd bara för att jag inte använt typ en sån här:
Tror det är fler än jag som undrar vad det skulle bli av Karl-Oskar Cup i år, och pga vilka skäl cupen inte skulle arrangeras. Karl-Oskar Cup var ju tänkt som en tradition. Fanns inget i Piggelins inlägg som kunde tyda på ironi. Du själv har ju kommenterat mig nångång och ifrågasatt min attityd bara för att jag inte använt typ en sån här:

Pust.......

Bästa funktionen på forumet, logga in så är det fixatnorje wrote:skönt med ignore knappen

Vill man skratta ihjäl sig nån gång kan man skippa inloggningen.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Pust på dig också PutteA..PutteA wrote:Pust.......
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
bättre ni skriver Puss till varandra istället <3
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)