Vilka lag kommer medverka iår?? Såg att Trojas träningsmatcher redan är inbokade men icke att cupen i växjö fanns med. Någon som vet om VLH satsar på helt nya lag framöver?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Måste väl ändå vara skillnad på cup och träningsmatch? Alla möter alla och ettan vinner prispengen. Och eftersom pengar lockar så borde kanske prisumman höjas för att det ska bli intressant att anmäla sitt lag.
Visserligen kanske aldrig ett div 1 gäng kommer vinna cupen då men å andra sidan hur kul skulle det inte vara att möta sveriges bästa lag just nu.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok skrev:Måste väl ändå vara skillnad på cup och träningsmatch? Alla möter alla och ettan vinner prispengen. Och eftersom pengar lockar så borde kanske prisumman höjas för att det ska bli intressant att anmäla sitt lag.
Visserligen kanske aldrig ett div 1 gäng kommer vinna cupen då men å andra sidan hur kul skulle det inte vara att möta sveriges bästa lag just nu.
Troja har lagt upp sina träningsmatcher på sin hemsida och där har dom inte Carl-Oskar cup med. Men på nybros hemsida är dom anmälda till cupen och även karlskrona så det fattas ett lag som sagt. Frågan är vilket det blir?
Nybro och Karlskrona låter väl bra, Karlskronafansen tyckte säkert det var kul förra året och brukar komma i stora skaror. Troja för det är nära för dom..men IKO, Borås eller varför inte Olofström kanske kunde funka.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Hade alla mött alla tror jag cupen skulle vara intrersant för ett ES lag att komma hit. Eller åtminstonde ett föredetta. Tänk er 500 rögleiter på campingen i hovs haga
erok skrev:Hade alla mött alla tror jag cupen skulle vara intrersant för ett ES lag att komma hit. Eller åtminstonde ett föredetta. Tänk er 500 rögleiter på campingen i hovs haga
Din "färsking", HOVSHAGA heter det
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
det är lagen som medverkar i Karl-Oscar Cup 2010. Alltså samma lag som förra säsongen förutom Taif. Jag tycker det är helt rätt att byta ut Nybro Mot Tingsryd. Mörrum och KHK hade båda trevliga supportrar som är mycket välkomna.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Ja, eftersom TAIF anser att det är så man ska reagera, så borta de göra så
Jag tror att Lakers inser att det bästa är att ha så lite som möjligt med TAIF att göra och att man framledes planerar cuper likt denna, med andra lag. Det finns en hel del lag i närområdet och Karlskrona tror jag kommer att utvecklas och kanske knacka på dörren om något år till HA.