Kvalserien 2010
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nej, man ska inte klaga på priserna i år. De är helt ok. Ska man ha någon invändning så är det isåfall att man kanske skulle ge någon rabatt till de som köper till alla matcherna på en gång. Nu riskerar man att de sista matcherna är svårsålda om vi inte är med och krigar om de två första platserna. s
Sittplats på A-läktaren alla matcher .kostar 1000:-. Den läktaren är nog mest svårsåld. Varje match kostar där 200:-. Kanske skulle de erbjudits för 800:-. Å andra sidan; är vi med i matchen efter 7 omgångar så är de nog lättsålda. Jag förstår att det måste vara en knepig ekvation för styrelsen. Vill fylla hallen och behöver varenda krona, inte helt enkelt.
Sittplats på A-läktaren alla matcher .kostar 1000:-. Den läktaren är nog mest svårsåld. Varje match kostar där 200:-. Kanske skulle de erbjudits för 800:-. Å andra sidan; är vi med i matchen efter 7 omgångar så är de nog lättsålda. Jag förstår att det måste vara en knepig ekvation för styrelsen. Vill fylla hallen och behöver varenda krona, inte helt enkelt.
alfax skrev:Undrar bara om SMP skriver något positivt om priserna i år ifjol var de snabba när det gällde höjda priser
Frågan är väl nästan om dem någon gång har skrivit något positivt om Lakers förutom i matchsammanhang?
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
- Linkankopia
- Forumproffs
Ok nu blir jag SSK'are ett tag. Växjö är mitt lag i AS, men när det står mot SSK så är jag ur-sskare .... Välkommen till en plågsam kvalserie ....
www.sodertaljesk.se | SSK, överallt - alltid !
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
2012 - Jag och Maddis gifte oss & våran dotter Willow föddes (28/9)
Linkankopian,som ensam SSK-are håller du ställningarna bra här,det känns som att vi har en tätare och mer oviss kvalserie framför oss än den som var förra året,trots både RBK och SSK´s snygga avslutningar på elitserien.
Leksand KAN ju bara inte klappa igenom igen,eller?Det vore ju festligt men föga troligt,jag tror dom blir überfarliga!
AIK spelar för sin existens och är the dark horse medans Lakers och Almtuna inte ses som något större hot kan jag tänka mig,dock så anser jag personligen att både Almtuna och Lakers har ett effektivare grundspel än AIK och på så sätt hotar topplagen mer.Och Lakers har nu sin supernyttiga rutin som saknades för oss förra året vilket kan ligga till last för uppsala-laget.Om det blir Malmö som tar sista platsen är förutsättningarna annorlunda!Ett toktaggat Milf har redan rutinen och spelarna för ett stort kval,publik och arena samt om dom tar sig dit gissar jag på den jämnaste kvalserien och mest ovissa sådan som någonsin spelats,rentav kan 4-5 lag ha chans till avancemang sista omgången.
Leksand KAN ju bara inte klappa igenom igen,eller?Det vore ju festligt men föga troligt,jag tror dom blir überfarliga!
AIK spelar för sin existens och är the dark horse medans Lakers och Almtuna inte ses som något större hot kan jag tänka mig,dock så anser jag personligen att både Almtuna och Lakers har ett effektivare grundspel än AIK och på så sätt hotar topplagen mer.Och Lakers har nu sin supernyttiga rutin som saknades för oss förra året vilket kan ligga till last för uppsala-laget.Om det blir Malmö som tar sista platsen är förutsättningarna annorlunda!Ett toktaggat Milf har redan rutinen och spelarna för ett stort kval,publik och arena samt om dom tar sig dit gissar jag på den jämnaste kvalserien och mest ovissa sådan som någonsin spelats,rentav kan 4-5 lag ha chans till avancemang sista omgången.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
- Ambassador
- Forumproffs
- Kontakt:
...Uppgjorda: Det finns inga bevis men jag TROR (Notera TROR) att med Micke Lundström som tävlingschef på förbundet så var det ingen slump att Leksand börjar med playofflaget och Växjö i år. Alla har alltid talat om att starten ska vara viktig för Leksand för det är det som varit fel innan. Tror inte Leksand har begärt det eller så, det är bara så att Micke Lundström vet. Ibland har man fördel ibland har man det inte. Så är det.
... Parodi: Självklart att Leksand avslutar med playofflaget hemma. Det kan alltså bli - Malmö.
Saxat från mrmadhawk.se
... Parodi: Självklart att Leksand avslutar med playofflaget hemma. Det kan alltså bli - Malmö.
Saxat från mrmadhawk.se
y.
-
- Forumproffs
- Pysslingen
- Forumentusiast
-
- Forumdemon
- PutteA
- Styrelsen Lakers Lakejer
- Kontakt:
majkel skrev:Min fråga är ju varför inte satsningen mot rögle borta den 27e är mer uppmärksammad.. Det e ju årets match fö saten!!! ALLA TILL LINDAB!
Känns som det är dax att vi delar på en flaska rötjut igen käre svåger, så du lugnar ner dig lite nu inför kvalserien!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det
PutteA skrev:majkel skrev:Min fråga är ju varför inte satsningen mot rögle borta den 27e är mer uppmärksammad.. Det e ju årets match fö saten!!! ALLA TILL LINDAB!
Känns som det är dax att vi delar på en flaska rötjut igen käre svåger, så du lugnar ner dig lite nu inför kvalserien!!
Haha har ja vatt taggad innan så är det ingenting jämnfört me nu
Rögle förra året var hur kul som helst o de lär det bli nu med.
Du ska väl med ?
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Se nu till att fylla bussarna till både Södertälje och till Ängelholm
Lakers behöver vårt stöd även Axa center
http://www.lakerslakejer.com/p233/p233_swe.php
http://www.lakerslakejer.com/p238/p238_swe.php
Lakers behöver vårt stöd även Axa center
http://www.lakerslakejer.com/p233/p233_swe.php
http://www.lakerslakejer.com/p238/p238_swe.php
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar