Ska bli mycket intressant att få veta vem den nya klubbchefen blir. En mycket viktig byggsten för Växjö Lakers organisation och dess fortsatta satsning mot eliten.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Hör med Oskarshamn om inte dom har nån ledig, allt annat verkar ni vannabes villa ha, undrar om inte VLH är inblandade i O-hamns värvningskommite så dom kan lägga sina önskemål till nästa år
pellecola wrote:Hör med Oskarshamn om inte dom har nån ledig, allt annat verkar ni vannabes villa ha, undrar om inte VLH är inblandade i O-hamns värvningskommite så dom kan lägga sina önskemål till nästa år
Det är ju just sådana inlägg som man ICKE skall kommentera - hur gärna man än vill, det är ju precis vad de bittra och avundssjuka IKO:arna hoppas på, låt dom skriva av sig lite, det kan vi faktiskt bjuda på - men visst, aningen humoristiskt är det ju att läsa deras panikartade och aningen desperata inlägg både här och på deras egna forum gällande Växjö Lakers och våra värvningar. Hade Romö och Markusson velat stanna kvar i IKO för att utvecklas så hade dom ju gjort det, en mycket enkel ekvation.
Saken i sig är ju sedan lång tid tillbaka redan konstaterad...
...VÄXJÖ LAKERS BERÖR...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Skönt att det är klart nu, så att jobbet med nästa säsong kan sätta igång rejält. (Jag kan ärligt säga att jag inte har minsta aning om Peter Ländell är rätt man för jobbet eller inte, lite lättare att kommentera spelare, men vi får lita på ledningen och hoppas på det bästa).
Välkommen till Växjö Lakers klubbchef Ländell!
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Välkommem Peter!! med det brinnande intresse för hockey och LAKERS som jag vet han har och dessutom en säljare ut i fingerspetsarna är jag övertygad om här har Lakers gjort ett klipp.
Åryd Lakej wrote:Ja inte är det sämre att han bor i Hockeyparadiset Åryd!!
Eftersom jag inte vet vem Du är ,har jag trott att Du ev. kunnat vara Peter.Men nu har jag fått det bekräftat att så inte var fallet.Jag känner Peter ganska väl och vet att det är en reko kille.