Å va fan har det med Lakers att göra.
Tagga ner. Det finns ingen fakta att ta på, klubben har inte gått ut och vädjat till sina suppar om penga support. Dem som sitter i styrlelsen brinner verkligen för Lakers men skulle aldrig äventyra dess existens. Kundfordringar finns i alla bolag och likviditetsproblem oxå, ha tilltro.
Har varit mer eller mindre hockeytokig/involverad sedan -79 och
aldrig har det sköts så bra som det sköts nu.
Planen är att ha ett kapital att ta till vid tex sådan här tillfällen. Betänk den extrema expansion som Lakers har varit med om de senaste 5-7 åren det kan leda till misstag men jag tvilar i det högsta på att det skulle äventyra vår existens.
Var snälla och jämnför inte Hammers med Lakers. Det är två olika föreningar med olika människor med olika bakgrund och som med största sannolikhet inte tänker lika heller. Varför skulle då scenariot var likadant som i Hammers?
Är ni insatta i kostnadsläget i respektive förening?
Har ni koll intäkter i respektive förening?
ovs ovs.
Som sagt ha tilltro och sluta spä på illasinnade rykten. Det finns tyvärr alldeles för mycket jantelag i detta land och vi lever i dess Mecka, tyvärr.
Vissa skribenter på det här forumet som uppger sig vara suppar har jag svårt att tro att dem är. Hjärtat ligger snarare någon annnstans.... Dem njuter av att dra igång olika ämnen som ska sänka moralen och skapa misstro mot vår förening.
Det är inte speciellt svårt att se vilka det är som sprider massa dynga på detta forum.....
Jag är supporter, trogen, lojal och hela vägen in i kaklet om så behövs.