Inför nästa säsong
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Fröken Svår
- Forumproffs
Per Carlsson: jag tror som du att det blir naturligt att klacken utvecklas till det bättre iom flytten till kortsidan. Jag tycker också att idén med särskilda medlemsraggningskampanjer verkar vettig.
En idé kan kanske vara att styrelsen lägger ut lite tankar då och då på forumet, för att kolla av intresset osv. För att förankra och bolla med medlemmar och icke-medlemmar?
En idé kan kanske vara att styrelsen lägger ut lite tankar då och då på forumet, för att kolla av intresset osv. För att förankra och bolla med medlemmar och icke-medlemmar?
Tja, med tanke på att det är nästan tolvhundra reggade användare här och vi "bara" har 522 medlemmar i LL så kan man väl nästan anta att en del är icke-medlemmar, eller?Per_växjö wrote:Jag tror inte så många icke-medlemmar finns här...
Givetvis är ju många från andra håll i Sverige men att över hälften skulle vara det låter konstigt...

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- c/o LL´s Forum
Av så många medlemmar så tycker jag att det är ett fantastiskt litet intresse av att diskutera hur klacken ska bli bättre.
Men vi måste komma på en ramsa om höger och vänster sittplats där dessa kan tävla om vilken plats som är bäst att sitta på .
TYP
Vi som sitter på högran, sjunger alldra bäst.vi som sitter på högran, stöttar lakers alldra mest,vi som sitter på högran, ÄLSKAR Lakers alldra mest
Å sen svarar Vänstran med samma text
Men vi måste komma på en ramsa om höger och vänster sittplats där dessa kan tävla om vilken plats som är bäst att sitta på .
TYP
Vi som sitter på högran, sjunger alldra bäst.vi som sitter på högran, stöttar lakers alldra mest,vi som sitter på högran, ÄLSKAR Lakers alldra mest
Å sen svarar Vänstran med samma text
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
- Fröken Svår
- Forumproffs
-
- c/o LL´s Forum
Tycker vi diskutera hur vi ska få klacken i gung istället för hur vi ska få fler medlemmar
Frågan är hur ni i klacksektionen vill ha det?
Är flagghav nått ni strävar efter? Isåfall hur ska dessa flaggor se ut.
Själv ser jag helst att de är hemmagorda. Fast inte så snygga så att någon i trojaklacken själ dem
Ni kanske har andra funderingar.?Tycker klacksektionen ska sätta sig ner och ta fram ett par allternativ och sen går ni ut och säger så här vill vi ha det.Hjälp oss nu alla medlemmar så vi kommer fram till något jävligt bra

Är flagghav nått ni strävar efter? Isåfall hur ska dessa flaggor se ut.
Själv ser jag helst att de är hemmagorda. Fast inte så snygga så att någon i trojaklacken själ dem

Ni kanske har andra funderingar.?Tycker klacksektionen ska sätta sig ner och ta fram ett par allternativ och sen går ni ut och säger så här vill vi ha det.Hjälp oss nu alla medlemmar så vi kommer fram till något jävligt bra
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
tycker personligen att en overheadflagga förstör för en klack. Kör man den som tifo kan man ju inte köra något mer. Tycker om kaostifon samt mycket flaggor. Gärna mosaik eller papper, alternativt småflaggor. Nu är ju två-pinns under bearbetning, kommer också att se jäkligt snyggt ut.
I always tell the truth, even when i lie
-
- c/o LL´s Forum
får man göra en jäkligt liten overhead om man ska få plats med nått annat. Eftersom alla vet att vi inte är en så särskilt stor klack på hemmaplan. (jävligt dåligt allla ni som står och sjunger för fulla hals å bortaplan men som är spårlöst borta på hemmaplan).
Vi är max50 60 st som sjunger på hemmaplan och nu överdrev jag nog lite tom
våga vägra overhead
endast för dom klackar som är små men som vill göra sig större än dom är genom att veckla ut en jätte flagga ex troja örebro mm listan kan göras stor.
Vi är max50 60 st som sjunger på hemmaplan och nu överdrev jag nog lite tom
våga vägra overhead
endast för dom klackar som är små men som vill göra sig större än dom är genom att veckla ut en jätte flagga ex troja örebro mm listan kan göras stor.
I always tell the truth, even when i lie
Hoppas och tror att det blir tokskoj denna säsongen...
Daniel och jag sitter på jobbet och laborerar med lite nya
ramsor. Finns det möjlighet att dekorera upp kortsidan där vi
ska stå med tex lampor på klacken, en stor banderoll
som det står tex Lakers Lakejer på? Det hade varit fräckt
och mer makerande på oss.

Daniel och jag sitter på jobbet och laborerar med lite nya
ramsor. Finns det möjlighet att dekorera upp kortsidan där vi
ska stå med tex lampor på klacken, en stor banderoll
som det står tex Lakers Lakejer på? Det hade varit fräckt
och mer makerande på oss.

Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Fixade en sån banderoll för några år sen som bara försvann ...men kan nog ordna detta på nytt.Kanske det kommer att kosta några kronor denna gång ...men det kanske går att göra som förra gången med tillgångar från mej dock inte i pengar precis som förra gången.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
banderollen försvann i Ljungby den magiska kvällen då Pitbull gjorde det magiska målet på den magiska returen från det magiskt hårda skottet från den magiskt gamla backen Erkki Kilpeläinen... 
Förmodligen sitter den på Bac´s, Buckshot´s, Carl´s eller Jerry Anderssons vägg...

Förmodligen sitter den på Bac´s, Buckshot´s, Carl´s eller Jerry Anderssons vägg...

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.