jag är oerhört splittrad i juventus fall,alri tyckt om dom men nu gör jag det för Zlatan e ju där!Samtidigt vore det grymt roligt för Liverpool att få en framgång igen ,det var 15 år sen eller nåt det gick bra senast!
Kommer juvve få möta chelsea om dom vinner??vilket möte isf!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
man såg ju real madrid spöa barca med 4-2 i en av de grymmaste matcher jag sett senaste 10 åren och nu detta,ibland förstår man att amerikanerna inte anammat fotbollen:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
liverpool!!!!
ut med pizzabagarna!!!
Spelar ingen roll om man spelar tråkigt...bara det ger resultat...ELLAS EURO CHAMP 04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och mitt kära liverpool vann ikväll igen.....mot självaste köpar-chelsea...
såååå skööönt!!...sååååååå värdefullt att vara i cl-final....
har man spenderat över 9 miljarder på spelarköp så kan man
kanske förvänta sig vinst över liverpool....men vi har återigen visat
att vilja går inte att köpa!!!!!!
hoffa wrote:Och mitt kära liverpool vann ikväll igen.....mot självaste köpar-chelsea... såååå skööönt!!...sååååååå värdefullt att vara i cl-final.... har man spenderat över 9 miljarder på spelarköp så kan man kanske förvänta sig vinst över liverpool....men vi har återigen visat att vilja går inte att köpa!!!!!!
Jag är oxå superglad att Pools gick vidare. Men om du ska särskilja de två lagen åt genom att kalla ett lag köp-lag så tror jag nog att det är dags att du tar en eller två koppar kaffe och vaknar upp till dagens värld. Alla klubbar inom fotbolls eliten är köp lag. Tror du att spelarna i Liverpool gick dit gratis för att de ville spela fotboll?
hoffa wrote:Och mitt kära liverpool vann ikväll igen.....mot självaste köpar-chelsea... såååå skööönt!!...sååååååå värdefullt att vara i cl-final.... har man spenderat över 9 miljarder på spelarköp så kan man kanske förvänta sig vinst över liverpool....men vi har återigen visat att vilja går inte att köpa!!!!!!
Jag är oxå superglad att Pools gick vidare. Men om du ska särskilja de två lagen åt genom att kalla ett lag köp-lag så tror jag nog att det är dags att du tar en eller två koppar kaffe och vaknar upp till dagens värld. Alla klubbar inom fotbolls eliten är köp lag. Tror du att spelarna i Liverpool gick dit gratis för att de ville spela fotboll?
Va??? Jag trodde att det i både Liverpool och Nyköping enbart fanns egna produkter
9 miljarder på spelarköp stämmer inte riktigt, snarare 2,7 miljarder. De 9 miljarder är inkl lån, lön mm.