lampan wrote:Näsvall skulle väl frälsa rbk förra säsongen=)
Han hyrdes in för 3 matcher efter det att han hade fått kicken från SKAIK. Många vill idag se att han kommer tillbaka till den grön-dressen, men jag personligen är skeptisk. Känns som det finns bättre lirare för de pe ngarna.
Ja va klok du är visst kan man sätta pengar på annat än Näsvall så bra är han inte .Varför tror ni han fick gå från SAIK????Ja det vet jag.....
Tror de flesta nu har en hum om varför han lämnade SKAIK (tyvärr så lirar han inte bandy så SAIK kan han inte ha lämnat).
Jag vet också varför Näsan fick lämna Schtaaan.
Killen är ju alkoholist, innan Skellefteå skulle möta 08-lagen kunde han gå ut och festa dagen innan (låt säga en lördag) och sen komma hem till hotellet klockan 6 på söndag-morgonen. Men lik förbannat kunde han vara bäst på plan och stänka in balja efter balja.
Han är en underbar lirare men är väldigt svår att ha å göra med vid sidan av rinken.
Mycket oseriös och div-aktig, hade han kunnat bete sig riktigt utanför rinken hade han lirat elit-serien utan tvekan.
Halmstad-påg wrote:Jag vet också varför Näsan fick lämna Schtaaan. Killen är ju alkoholist, innan Skellefteå skulle möta 08-lagen kunde han gå ut och festa dagen innan (låt säga en lördag) och sen komma hem till hotellet klockan 6 på söndag-morgonen. Men lik förbannat kunde han vara bäst på plan och stänka in balja efter balja. Han är en underbar lirare men är väldigt svår att ha å göra med vid sidan av rinken. Mycket oseriös och div-aktig, hade han kunnat bete sig riktigt utanför rinken hade han lirat elit-serien utan tvekan.
Alla visste tydligen inte varför han lämnade. Där ser man. Kanske ska lägga ner denna diskussionen så att Sjö fansen kan diskutera vem de vill ha in till sin klubb. Ni har ju lite platser att fylla om man säger´så.
Nu har jag inte sett henne så där jättemycket men om Lakers vill skapa rubriker igen så varför inte värva Kim Maritin som tredjemålvakt i Lakers Herrlag.Skulle vara skithäftigt att se VM-stjärnan i Lakers och inte så dyr häller skulle jag tro
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:Nu har jag inte sett henne så där jättemycket men om Lakers vill skapa rubriker igen så varför inte värva Kim Maritin som tredjemålvakt i Lakers Herrlag.Skulle vara skithäftigt att se VM-stjärnan i Lakers och inte så dyr häller skulle jag tro
Lakers tjejer har ett storämne till målvakt kan bli minst lika bra som Kim ,är redan landlagsaktuell..
Ärligt talat, nu har det varit för tyst om nyförv för länge. Jag önskar att vi får se ett riktigt hett namn först. Varför inte att Foppa har skrivit på för fyra år för att hans bästa kompis Shjon säger att VLH är det bästa han upplevt inom hockey!!!
foppa är ju så sönder att han bryter handlederna när nån fiser i omklädningsrummet...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
nr 12 wrote:Ärligt talat, nu har det varit för tyst om nyförv för länge. Jag önskar att vi får se ett riktigt hett namn först. Varför inte att Foppa har skrivit på för fyra år för att hans bästa kompis Shjon säger att VLH är det bästa han upplevt inom hockey!!!
Det känns som om detta är för långt från verkligheten även för Silly Season, men för att spekulera mer så har jag hört att runt den 25 april kommer klubben att presentera 4-5 riktigt vassa nyförvärv och då snackar man inte om några dussinlirare. Så det är väl bara att vänta och spekulera vidare. Härligt eller?
Baker wrote:men för att spekulera mer så har jag hört att runt den 25 april kommer klubben att presentera 4-5 riktigt vassa nyförvärv och då snackar man inte om några dussinlirare.
Baker wrote:men för att spekulera mer så har jag hört att runt den 25 april kommer klubben att presentera 4-5 riktigt vassa nyförvärv och då snackar man inte om några dussinlirare.
29 april, Zeldas
23 april, Zeldas
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Angående ev. spelare till Lakers så drömmer jag lite om en crash-line innehållande Johan Markusson, IKO - Daniel Wessner, Almtuna - Mathias Månsson, Bofors
Fick reda på ikväll att det ev. blir en riktig power-forward ledig till nästa säsong. Återstår att se om Något allsvenskt lag är med i "budgivningen". Blir säkert elitserien eller utomlands. Men man kan alltid hoppas på att Lakers värvningsansvarige är med och "bjuder"..............
Razzel wrote:Jag anser att det diskuteras för lite backar, det är ju det som laget behöver mest.
Skulle bli mycket glad om vi fick tillbaka Daniel Ljungkvist, och att Messa skriver på en förlängning.
Håller defenitivt med dig... jag vill att det ska bli klart med stabila
backar och sen forwards man måste bygga från förvaret.
Jag ser hellre att det kommer 3-4 elitseriebackar än
forwards just nu.
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]