David Nyström

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lobo
Forumterrorist

David Nyström

Post by Lobo »

http://www.smp.se/article.php?args=518551,102;0;0;0

Lakers har iaf vart i kontakt med denna kille som jag personligen hadde ganska högt på min hoppas lista..
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Skjut mer ger fler mål !!
Forumamatör

Post by Skjut mer ger fler mål !! »

Du hann visst först !!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, det är en kille med inställning som heter duga. Vi får väl se vad det blir av det hela.
Puck På Pung
Forumentusiast

Post by Puck På Pung »

Skönt för er att ni pratat med honom - annars skulle jag klassa det som tjänstefel från vilka det nu är som håller i trådarna i Lakers.

Tror inte ni är direkt ensamma om att ha snackat med honom... Man ska ju aldrig säga aldrig men jag tror att han stannar om Hammers lirar kvar i SA. Alla säger att han och tjejen trivs oerhört bra i Halmstad.
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jo, kringgrejerna har stor betydelse när man väljer att flytta på sig eller inte.
Lakerdome
Forumdemon

Post by Lakerdome »

Det verkar som AC-hockey lägger ut lockbeten gällande David Nyström för diverse intressenter..
June 12, 2005
Forward David Nyström born-80 from Allsvenska Halmstad are avelible, Nyström was the top scorer in Allsvenskan last season with 28 goals and 14 assist. Nyström played JWC 2000, drafted by Philidephia Flyers.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Enligt nån på hammers forum var orsaken att han nyligen bytt agentur till AC-hockey...

då tänker man ju genast: varför byter man agent om man vill spela kvar??? ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Gissningsvis så är han inte nöjd att Gunnar Svensson (tror jag någon skrev) inte lyckats med att fixa något ES kontrakt som Nyström fiskar efter. Tror dock att hans chanser ökar nu när nhl lockouten verkar lösa sig.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Puck På Pung wrote:Skönt för er att ni pratat med honom...
Tycker du har en väldigt "annorlunda" uppfattning om vad som normalt sett uppfattas som skönt av en normal person. :wink:
Post Reply