varför måste man vänta ända tills den 23 för att få reda på något inför nästa säsong???? http://www.vaxjolakers.nu/aktuellt/14397.php
jaja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ( men detta var i längsta laget)
Jag tycker det är kanon att man håller på namnen tills dess.
Visst att man som hockeysupporter vill höra massa heta rykten, men att klubben väljer att hålla på detta till ett speciellt datum tycker jag är proffesionellt. Detta året vet inte vi supportrar om massa rykten på samma sätt som man gjort tidigare säsonger.
Locket ligger på, så enkelt är det. Men satan vad det ska bli spännande den 23.
Tycker det är hel rätt av klubben att gå ut med att man lägger locket på.....proffsigt och man har gjort klart för pressen att man får vänta till den23:e.....arbetsro kallas sådant....
Stolt över att vara VLH fan är jag.......mycket snyggt.
den här texten på vaxjolakers.se, notisen om att Torsten har signat, gör mig lite konfunderad:
Växjö Lakers kommer presentera första nyförvärvet i samband med en sponsor- och supporterfest på Zelda'z i Växjö den 23 april.
Innebär det att det bara ett nyförvärv som kommer att presenteras då? eller övertolkar jag? eller tolkar jag helt tokigt? eller innebär det som jasg trott fram tills nu, att inget nyförvärv kommer att presenteras innan den 23/4 ???
Tycker också att texten är lite konstig. Enligt vad jag har hört så kommer det ramla ner ett par kanske ett gäng spelare den 23:e. Sen vet jag inte direkt hur många det måste vara för att det ska bli ett gäng.
Per Carlsson wrote:Jag tolkar det som att man kommer presentera ETT nyförvärv den kvällen.
Hoppas inte det blir så. Det skulle ju bli riktigt pinsamt ärligt talat.
Läser man vidare står det följade:
Program:
18.30 Välkomstdrink och mingel
19.20 Ordförande Mats Elmlund hälsar välkommen
· Presentation av nya spelare
· Sketch
· Lotteridragning
· Live Band
Så det blir nog flera
Sen har jag för mig att Herr Fagerwall har sagt att truppen ska vara spikad senast i maj. Änsålänge är det många hål att fylla
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"
sketchen ska göras av: varanen,walle, och erngård...den heter "så är det att spela i A-laget"!!!! ha ha ha...övertramp? sorry men kunde inte låta bli...
Linda wrote:Men trevligt Boomer! Får du ledigt för att gå på party? Det var en snäll armé
Ja, det daltas ju något fruktansvärt nu för tiden.
Förr fick man GÅ till och från kriget. Ingen lön fick man, spriten var utspädd och brödet mögligt...
Men de hade iofs fina kläder!