Lundström

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Vet ni hur det ser ut på fronten om hur besluten och diskussionerna går och vem som hörs högst och vem som får igenom sina tankar, idéer och så vidare. Om inte så kan ni ju fråga vissa spelare om ni har kompisrelation till dem vill säga. Annars är det kliniskt tyst om detta.

Jag konstaterar bara att det sker på ett annorlunda sätt än tidigare och lägger därmed inget mer i det.
*Jenna*
Forumentusiast

Post by *Jenna* »

*SNYFT* :cry: :cry: :cry: :cry:
#6#
Forumproffs

Post by #54 »

Jag är lika ledsen som du Jenna :cry:
Det får vi göra något åt. :ok:
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
*Jenna*
Forumentusiast

Post by *Jenna* »

#54 wrote:Jag är lika ledsen som du Jenna :cry:
´

ja,ska hela laget försvinna eller??
#6#
lovisa
Forumamatör

Post by lovisa »

*Jenna* wrote:
´

Ja det verkar inte bättre än så.Det är ju konstigt att så många spelare helt plötsligt måste bytas ut.....Fagervall han kan......
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, Fagervall han kan han. Nu är han kvar och nu får vi vänta och se till nästa säsong vad han har åstadkommit.
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

lovisa wrote:Ja det verkar inte bättre än så.Det är ju konstigt att så många spelare helt plötsligt måste bytas ut

Hur resonerar DU egentligen? :x
Hur tycker DU själv att man skulle ha löst det hela med rekryteringen? Är det ngt som är konstigt så är det ju ditt resonemang.

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jag säger igen att hittills ger jag Fagervall fullt godkännt betyg, de spelare som fått lämna har inte den "standard" som krävs inför nästa säsong. Som jag ser det så är det två spelare till som bör "bytas" ut.
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Ja det är härligt att även du kan godkänna Fagerwall Räven :D Det värsta är ju att vi ska behöva vänta ett tag till innan vi får reda på vad det blir för nya spelare!!
Själv tycker ja osså att han tatt rätt spelare än så länge å det konstiga tycker ja att det ska bli sånt himla liv när vi tar bort spelare ifrån truppen för det var ju ett djävla liv hur dåliga spelare vi hade under sässongen å vad man kunnat utläsa här på forumet så måste det till ngt drastiskt om vi nu ska tillhöra den övre halvan i den nya serien men men det är bara mina reflektioner vi får sitta å vänta på nya namn tills dom andra serierna är slut!!tyvär!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Åryd Lakej: Helt rätt, jag förstår inte heller varför man reagerar så negativt på det som hänt hittills. Samtliga har väl det sportsliga framför ögonen, och då gäller det att få ihop det optimala laget till nästa säsong.

Hur mycket vi under vissa faser av Lakers liv, tyckt om dessa spelare, så kan man inte tror att dessa personer kan vara kvar, om man vill nå det sportsligt sett högsta möjliga resultat.
MEL
Forumdemon

Post by MEL »

lovisa wrote:
*Jenna* wrote:
´

Ja det verkar inte bättre än så.Det är ju konstigt att så många spelare helt plötsligt måste bytas ut.....Fagervall han kan......

Efter Fagervalls första säsong i IKO när laget höll på att trilla ur allsvenskan så "kickade" man 11 spelare från truppen och tog in 12 nya lirare och vips så var man i superallsvenskan så jag tror och hoppas att Jocke vet vad han håller på med skall vi vara med bland topp 10 lagen i ny serien så är detta nödvändigt då många inte håller måttet (i den nya serien), tyvärr!!!
petbir
Forumentusiast

Post by petbir »

Fattar fortfarande inte hur han kan plocka bort Lundstrom

Daniel Johansson :twisted: han om någon borde dra norr ut :arrow:
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jo, helt riktigt, Daniel är en spelare som inte platsar inför nästa säsong.
Forumproffs

Post by #54 »

Har också svårt att se att Dalle skulle platsa om nu inte ens Lundström gjorde det.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Dalle MÅSTE gå bort, förbannat märkligt annars - hans plats måste ersättas, påstår man ngtannat så ljuger man ju!
Daniel Johansson, vad har han gjort som skulle göra honom så förbannade skenhelig!?
Ombyte förnöjer...

/T5!!
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

c70t5 wrote:påstår man ngtannat så ljuger man ju!
/T5!!

Lite off-topic men du som brukar säga att alla borde skriva sin åsikt borde verkligen lägga av med din standardreplik (se citat)... Den är inte så trevlig! :?
OM någon har en avvikande åsikt ökar du ju inte chanserna för att personen i fråga skall yppa den på forumet när du redan i förebyggande syfte kallat honom/henne för lögnare... :roll:

Bara en tanke! Åter till ämnet...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Jag är en av dem som tror att Dalle kommer att vara kvar....
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

c70t5 wrote:Dalle MÅSTE gå bort, förbannat märkligt annars - /T5!!

Lite makabert att du vill att Dalle ska gå bort att han ska byta klubb är en sak men GÅ BORT..... :dontknow:
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Viktor666 wrote:Lite off-topic men du som brukar säga att alla borde skriva sin åsikt borde verkligen lägga av med din standardreplik (se citat)... Den är inte så trevlig! :?
OM någon har en avvikande åsikt ökar du ju inte chanserna för att personen i fråga skall yppa den på forumet när du redan i förebyggande syfte kallat honom/henne för lögnare... :roll:

Herregud säger jag bara. OM ngn har en "avvikande" åsikt så lär han/hon nog skriva den ändå fast än jag har tagit till så hemska och grova kraftuttryck som ovanstående. Standardreplik - kalla det vad du vill, men standardreplik? Men jag ber så mkt om ursäkt om jag skrämt ngn till att icke känna sig ha rätten till att yppa sin åsikt. Jag vill också betona att jag inte tycker att någon är en lögnare om man man inte tycker som jag - påstår man någotannat så ljuger man ju, för helfete vad lögnare Vi skulle ha här på forumet då!
Nu stoppar Vi undan pekpinnarna och återgår till ämnet...

Baloo - Det var en riktigt fantasilös tolkning av min mening. Men allt är ju relativt. Nu ska jag GÅ BORT till...

/T5!!
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

c70t5 wrote:
Viktor666 wrote:Lite off-topic men du som brukar säga att alla borde skriva sin åsikt borde verkligen lägga av med din standardreplik (se citat)... Den är inte så trevlig! :?

Herregud säger jag bara. OM ngn har en "avvikande" åsikt så lär han/hon nog skriva den ändå fast än jag har tagit till så hemska och grova kraftuttryck som ovanstående. Standardreplik - kalla det vad du vill, men standardreplik? Men jag ber så mkt om ursäkt om jag skrämt ngn till att icke känna sig ha rätten till att yppa sin åsikt. Jag vill också betona att jag inte tycker att någon är en lögnare om man man inte tycker som jag.
Nu stoppar Vi undan pekpinnarna och återgår till ämnet...

Baloo - Det var en riktigt fantasilös tolkning av min mening. Men allt är ju relativt. Nu ska jag GÅ BORT till...

/T5!!

Mest menat som ett skämt men eftersom det inte GICK HEM så lägger vi ned ville mest skoja till det lite.
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Baloo, hehe, ok då är jag med. Jag var inte riktigt säker på hur jag skulle tolka det, men nu gick det hem. :lol: :wink:
Glad Påsk!

/T5!!
munken
Forumamatör

Post by munken »

Man vet aldrig vad som ligger bakom ett beslut om man inte tillhör innersta kärnan dvs laget. Att man väljer at bryta med Lundström kanske inte beror på hans hockeymässiga kunskaper, det är många saker som måste fungera när man skapar ett lag.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jo, precis, det är många saker som ska falla på plats för att det ska stämma för spelaren.
Visst bryter man kontraktet, så kan man utgå från att något har förändrtats negativt sedan kontraktets tecknades. och vi tittar oftast på det idrottsliga, för det är lättast att bedöma. Men det är inte många av oss, om ens någon som har hela bilden varför ett beslut blir taget på ett visst sätt.
Post Reply