jaha... nu ska Lakers och lakejerna starta krig mot Irak åxå..
som om det inte räckte med ångesten över kvalet...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag ska avslöja allt...Lakers har fått ett brev från förbundet att de slipper första kvalet då problem i nedre delen av tabellen har gjort att nio lag kommer att få kvala uppåt. Eftersom det blir ojämnt antal lag i de båda kvalgrupperna så har hockeyförbundet bestämt att Lakers (som bekant är serievinnare) är direktkvalificerade till det allsvenska kvalet!!!!!!
mackan: eller vänta 2 dagar så får vi veta allt helt gratis! hehe...
hmm.. tar du VISA?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Se till att det inte blir det heller,folk sitter och skriver som om det vore en disskussion och då menar jag typ att folk skriver 3-4 ord och sedan får svar på det med 3-4 ord och det fortsätter så då blir det ju inte läsvänlingt för fem öre!!!
Och jag kan tänka mig att det är kul att hålla på så för dom dom är inblandade men för oss andra som är intresserade av att läsa roliga innehållsrika ämnen tycker att det är tråkigt att sitta och läsa sida ner.
Jag har lovat KITTY att hålla truten.
Men för lite Whisky ( minst en ½ liter) å några bira kan jag låta truten glappa.
Å andra sidan är det bara 1 dag kvar tills ni alla få reda på vad de e för någe.
Så jag lovar att hålla tand för tunga och ej yppa planerna.