handla mer??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
handla mer??
Skulle du handla mer korv/godis/läsk om Lakers skötte försäljningen?
Snart nära dig...en ny hall
-
- c/o LL´s Forum
Förstår inte resonmanget riktigt ,Anbudet 88.an har är baserat på vad man sålde när Lakers skötte det själva.Tror t.om. att det ger mer pengar än när man skötte det själva.
Och handlar vi mer nu så tror jag att vi får ännu mer när kontraktet ska omförhandlas.,så att man ska köpa mindre nu förstår jag inte.
Tycker personligen att det sköts bra idag ,vilket man inte kunde påstå när det var Lakers själva som hade det .Inget ont om föräldrar och ungdomar som stod där, men ovana personer tar det tid för och det var vad det gjorde på den tiden.
Ska Lakers driva det i egen regi fodras det personal som är vana vid såna jobb.
Och handlar vi mer nu så tror jag att vi får ännu mer när kontraktet ska omförhandlas.,så att man ska köpa mindre nu förstår jag inte.
Tycker personligen att det sköts bra idag ,vilket man inte kunde påstå när det var Lakers själva som hade det .Inget ont om föräldrar och ungdomar som stod där, men ovana personer tar det tid för och det var vad det gjorde på den tiden.
Ska Lakers driva det i egen regi fodras det personal som är vana vid såna jobb.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Kan tänka mig Varanen i Spidermandräkt och Humlan i Humledräkt, med Daniel bakom som kontrollant! Det skulle ge merförsäljning.
T.o.m Serra skulle komma ner och handla från sittplats, där han ändå bara sitter och pratar,varken klappar eller sjunger, bara pratar.
Allt enligt vittne!!!!!!!!!!!!!!
Vadå personangrepp?
T.o.m Serra skulle komma ner och handla från sittplats, där han ändå bara sitter och pratar,varken klappar eller sjunger, bara pratar.
Allt enligt vittne!!!!!!!!!!!!!!
Vadå personangrepp?
Jag är av den åsikten att man skulle lägga ut både soveniur och halva-potten -försäljningen på provisionsbasis.
Vi såg ju själva vad det går att göra med halvapotten ,ingen har varit i närheten av det resultatet.
Engagerade som sköter detta skulle göra att den försäljningen skulle skjuta i höjden.
Vi såg ju själva vad det går att göra med halvapotten ,ingen har varit i närheten av det resultatet.
Engagerade som sköter detta skulle göra att den försäljningen skulle skjuta i höjden.
Serra är en traitor (uttalas med tysk accent)...
Nu kan jag ingenting om det här med att driva kioskverksamhet, men Alfax ord verkar kloka. VLH skall inte ta på sig något som inte kan skötas på bästa sätt. Föräldrar skall vara föräldrar och så överlåter man kioskverksamheten åt de som är proffs på det. Jag skulle inte köpa mer om VLH drev kioskerna. Har redan dåligt samvete för halva potten...

Nu kan jag ingenting om det här med att driva kioskverksamhet, men Alfax ord verkar kloka. VLH skall inte ta på sig något som inte kan skötas på bästa sätt. Föräldrar skall vara föräldrar och så överlåter man kioskverksamheten åt de som är proffs på det. Jag skulle inte köpa mer om VLH drev kioskerna. Har redan dåligt samvete för halva potten...

och bara för att man har kioskvärksamhet vem har sagt att manVaranen wrote:Serra är en traitor (uttalas med tysk accent)...![]()
måste ha föräldrar som står och säljer i dom
kolla lite mer åt ES om jag får be

Ja men Viktor de sålde annat också ,vad säjer 3,5 a 30 kr. dej?Viktor666 wrote:Japp, kalla korvar för 50.000 SEK!!!alfax wrote:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .![]()
Eller hur, Walle?
-
- c/o LL´s Forum
Det säger mig att det var en hel sån som Malmström slängde på en i HV-klacken. Hahahaalfax wrote:Ja men Viktor de sålde annat också ,vad säjer 3,5 a 30 kr. dej?Viktor666 wrote:Japp, kalla korvar för 50.000 SEK!!!alfax wrote:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .![]()
Eller hur, Walle?

Det berättar den pinsamma men ack så muntra historien om en missad andraperiod...alfax wrote:Ja men Viktor de sålde annat också ,vad säjer 3,5 a 30 kr. dej?Viktor666 wrote:Japp, kalla korvar för 50.000 SEK!!!alfax wrote:Jag kollade med Södertälje när vi var där ,de är också uthyrda och där var det proffs som stod för försäljningen skulle tro att de sålde för minst 50.000 kr i en periodpaus .![]()
Eller hur, Walle?

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- c/o LL´s Forum