Olausson

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

DC
Forumamatör

Post by DC »

Spendrups wrote:Men de som håller på så är ju sådana riktigt inskrumpna tingsrybor som lever i sin lilla bubbla där kvarteret är sverige och Tingsryd är Världen
Som sagt var, så länge ni har en medlem i Lakejerna som vill döda er egen tränare är ni inte rätt folk att fördöma andra- När ni avstängt detta barn får ni tar er samma men så länge ni har denna människa kvar skall ni vara tysta
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Vad jag vet så har vi ingen medlem som mordhotat vår tränare... Vad är det för snack??
dolitle
c/o LL´s Forum

Post by dolitle »

Vad dillar du om DC?
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Vilket SKITSNACK!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Typiskt inlägg från Hästriket, för att avleda uppmärksamheten på dom egna supportrarnas tarvligheter mot Olausson. :evil:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

DC wrote:
Som sagt var, så länge ni har en medlem i Lakejerna som vill döda er egen tränare är ni inte rätt folk att fördöma andra- När ni avstängt detta barn får ni tar er samma men så länge ni har denna människa kvar skall ni vara tysta
Dom hoten kommer inte från LL, DC. Läs den här krönikan vad Fagervall kan höra under matchen från enstaka belackare. Och om du vet hur det ser ut i Växjö Ishall, vad för typ av läktare som finns bakom VLH:s bås, så kan du, om du har normalt fungernade hjärna snabbt inse att där finns inga Lakejer.
http://www.vaxjolakers.nu/aktuellt/14138.php
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Webbgruppen
Moderator LL.com

Post by Webbgruppen »

Håll er till ämnet!
Tråden handlar om Olausson, INTE om mordhotade tränare...

//Viktor
Webbgruppen
Lakers Lakejer.com
Dragkampslakej
Forumdemon

Post by Dragkampslakej »

Tror nog visserligen Olausson tänker sig för 2 gånger innan han går någonstans. Faktoer som NHL lockouten spelar säkert in. Löser sig den blir det nog LHC tror jag. Vore annars kul att se honom i lakersdresen då jag missade chansen mot Malmö.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Post Reply