Nej den har väll hållt på länge nu är det väll playoff växjö mot nyköping som man väll kallar ålandslaget varför vet jag väll inte men det gör väll inget. snart börjar väll matchen i lakerdome och i ängelholm (som man väll kan kalla danskjävlarna på) spelar de på fredag väll eller kanske inte men det visar sig väll. höres.....vällViktor666 wrote:I så fall var det tidernas längsta OCH dyraste försäsong...theone wrote:"nu börjar säsongen!"
Vilka är det som har pressen på sig?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
-
- Forumamatör
Press??
Tycks som många glömt förra året!!!
Sundsvall var överraskningen i Superallsvenskan och som skulle spöa Lakers lätt. Ingen fara att losa borta vi tar dom hemma!!! Ja och så står man där och måste vinna match 2!!! Då kan det låsa sig rejält. Lakers vann i två raka.
Tror faktikst på repris! Lakers kan för första gången i år spela helt utan press. Som 3a i superallsvenskan är Nyköping storfavorit och det kan passa Lakers utmärkt. Åkerström hållar nästan tätt och så gör vi 3-1 i tom bur.
På fredag täpper vi till och vinner med 2-0, även då med sista pucken i tom bur. Sedan tar vi Almtuna av bara farten och julafton 2005 kommer till Växjö redan i mars!!!!!!!!!!!!!!
Sundsvall var överraskningen i Superallsvenskan och som skulle spöa Lakers lätt. Ingen fara att losa borta vi tar dom hemma!!! Ja och så står man där och måste vinna match 2!!! Då kan det låsa sig rejält. Lakers vann i två raka.
Tror faktikst på repris! Lakers kan för första gången i år spela helt utan press. Som 3a i superallsvenskan är Nyköping storfavorit och det kan passa Lakers utmärkt. Åkerström hållar nästan tätt och så gör vi 3-1 i tom bur.
På fredag täpper vi till och vinner med 2-0, även då med sista pucken i tom bur. Sedan tar vi Almtuna av bara farten och julafton 2005 kommer till Växjö redan i mars!!!!!!!!!!!!!!
Hur jag menar, ja ni måste vinna (MÅSTE) på fredag, om inte så är snart hocky sesongen över för växjö.Viktor666 wrote:Hur menar du, då?Kjelleman wrote:Nu kan man nog säga att pressen har vänt till er, eller???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lakers kan ju spela avslappnat nu... Ingen bortskämd hemmapublik som kräver vinst!
Och NH har ingen (INGEN) förlust hemma under hela SA inom full tid,
och det måste man nog säga är till fördel för Nyköping eller hur??
Så, pressen ligger nog på Växjö nu om det ska bli något mera denna sesongen,

Om ni nu har en bortskämd hemma publik, är inget som jag kan veta eller stå för.
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
Lakers till div 3
Såja, lugn och fin! Jag bara skojade ju...Kjelleman wrote:Hur jag menar, ja ni måste vinna (MÅSTE) på fredag, om inte så är snart hocky sesongen över för växjö.Viktor666 wrote:Hur menar du, då?Kjelleman wrote:Nu kan man nog säga att pressen har vänt till er, eller???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lakers kan ju spela avslappnat nu... Ingen bortskämd hemmapublik som kräver vinst!
Och NH har ingen (INGEN) förlust hemma under hela SA inom full tid,
och det måste man nog säga är till fördel för Nyköping eller hur??
Så, pressen ligger nog på Växjö nu om det ska bli något mera denna sesongen,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om ni nu har en bortskämd hemma publik, är inget som jag kan veta eller stå för.

Jag är väl medveten om förutsättningarna!

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
I kväll HADE vi pressen på oss, det medger jag. Nyköpings spelare var verkligen tyngda av stundens allvar och Lakers gör en riktigt skaplig insats. Trots detta vinner Nyköping. Jag ska inte säga enkelt, men det kändes trots detta som att vi kontrollerade matchen hysat. Sen har vi en viss Trent Hunter. Ingen i Växjö kommer ens i närheten av hans kvalitéer.
Kan inte låta bli att tycka att det var EXTRA roligt att slå er efter alla inlägg här om hur dåliga Nyköping är. Hoppas att ni har lärt er en läxa...
Man får väl ändå tacka för en god kamp nu när krutröken lagt sig...
Kan inte låta bli att tycka att det var EXTRA roligt att slå er efter alla inlägg här om hur dåliga Nyköping är. Hoppas att ni har lärt er en läxa...
Man får väl ändå tacka för en god kamp nu när krutröken lagt sig...