AVGÅ JOAKIM FAGERVALL

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

AVGÅ JOAKIM FAGERVALL

JA
46
38%
NEJ
74
62%

Total votes: 120

Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

Ursäkta kommande svordomar men jag blir så förbannat trött ! Varför ta upp detta till diskussition nu när positiva "vibbar" behövs mer än någonsin. Ha lite jävla is i magen någon gång och ventilera vid rätt tillfälle och inte bara när det rycker till i musarmen. SKÄRPNING TA MIG FAN.

Nu ska det bara skrivas positiva saker här fram tills seriens slut för det har jag bestämt. Sen kan asgamar, experter, forumgurus, vilka ni vill skiva sina memoarer här det skiter jag i men NU måste vi vara positiva.

Såga mig gör vad ni vill men allt jag vill är vårt lags bästa och med gnäll kommer man ingen vart i en slutspurt.
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Lakers00
Forumterrorist

Post by Lakers00 »

Klockrent Baloo.........vi kan inte ändra på något nu....nu ska vi stötta Lakers med alla till buds medel. Alla till hallen imorgon och hjälp Lakers ta 3 pinnar. :twisted:
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Musicman
Forumproffs

Post by Musicman »

Jaha... varför är ingen här och klagar idag då :evil:
Se nu till att skrika fram Lakers till seger på Onsdag mot Troja och sluta bjäbba om tränarna :?
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

:headbang:
Lillklonis
Forumdemon

Post by Lillklonis »

fagervall har mitt förtroende också,han har gjort ett kanon jobb som coach tycker jag,med detta spelarmaterial han fick så tycker jag han har fixat det galant,de var ju inte dessa spelare som han helst ville ha i sitt spelsystem, så hoppas han får vara med och värva nästa år så han får de spelare han behöver till sitt sätt å spela,vi ligger på exakt samma plats som förra året vid den här tiden,å det kan ju inte bli bättre.andra säsongen i en ny serie är alltid svårast.
detta har gått över förväntat tycker jag,även om styrelsen och många andra hade superallsvenskan som mål så tycker jag detta är jättebra å ligga där vi ligger.som sagt va han har inte fått det spelarmaterial som han ville ha,det har varit mycket spelare som kommit å gått från lakers denna säsong,har varit en svängig säsong om ja säger så,fagervall har gjort det jättebra,med det spelarmaterial han haft så har han skapat ett bra spel imellan åt. BRA JOBBAT JOCKE,

Fagervall ta oss till playoff!!!
"fest med lakers lakejer;)"
munken
Forumamatör

Post by munken »

Snälla forumadministrtörer stäng denna jävla tråd nu och göm den. Varför diskutera en sådan sak längre. Jag tycker den är mer än uttömd.
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

LÅS DEN NU! Vill inte höra mer skitsnack om Fagervall
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Lillklonis
Forumdemon

Post by Lillklonis »

håller med lås denna tråd nu!!!
"fest med lakers lakejer;)"
Locked