Lakerdome wrote:Undra om Nybroiterna blir lika sura denna gången när vi ställer oss på "deras" plats?
Det var inte er vi var "sura" på utan ordningsvakterna.....köra bort hemmasupporterna för att borta lagets supportrar ska stå på dom platserna...har aldrig varit med om liknade....Det fanns folk som stått på samma plats i 15-20 år som fick flytta på sig......
När vi kommer till er lada så blir vi hänvisade till våra platser men i Victoriahallen så står vakterna bara och glor......
Hoppas dock ni är många många som kommer till Nybro på onsdag....Föreningen behöver få alla pengar dom kan få....så se till att rädda Nybro kvar i allsvenskan genom att ca 1500 Växjö-fans kommer till Nybro och så ser ni till att Nybro vinner....
Hehe var inne på nybros hemsida och läste lite , är ju alltid trevligt när vi lakejer hyllas=) , Hittade följande citat från deras hemsida
''Nu är det dock hemma i Victoriahallen matchen utspelar sig men med en högljudda Lakers Lakejer på plats kan det förhoppningsvis kännas som bortaplan. ''
Vi är nog Allsvenskans bästa klack någon som säger emot mig ? - Tänkte väl det , nu avslutar vi säsongen på ett fint sätt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
jag hoppas på en trevlig match imorgon och hoppas att nybro gör tar en sista kraftsmaling och slår växjö med 4-2 och det sista gör ågren i öppen bur...............vad säger ni om det!
Cuttan wrote:jag hoppas på en trevlig match imorgon och hoppas att nybro gör tar en sista kraftsmaling och slår växjö med 4-2 och det sista gör ågren i öppen bur...............vad säger ni om det!
Jag tror och hoppas att det blir tvärtom. Lakers vinner med 4-2 och Ågren gör det sista i egen bur..
ja den va kul.............men nybro har spelat bra mot växjö även om formen inte har varit med dom, så jag tror att vi vinnerv imorgon och ni får åka hem i snöovädret med svansen mellan benen
Ja, vi har minusstatistik mot er denna säsongen. Men hoppas det rättas till imorgon. Kul kommer det bli, hockeyabstinensen har varit stor under uppehållet..
Tycker att Lakers slarvat bort många poäng mot just Nybro. Första matchen gjorde Ville en riktigt darrig match sen så släppte Lakers en 1-3 ledning. senaste matchen ägde man totallt dock så storspelade Ola nilsson i Nybromålet. Jag tror att lakers vinner och om de får hål på Nybro ganska snabbt kan det bli en ganska stor seger.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Någon som vet vad Fagervall och Evertsson har tänkt ställa upp med för lag ikväll? Jag har inte sett nåt på hemsidan än. Är det någon som saknas i truppen?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland